ZÁKLADNÍ STATY


90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 29 Mar 2024 08:19


TITUL

HUNTING

Hunter
Můžete sbírat a prodávat trofeje z každého zabitého hráče

Bounty Hunter
DMG: + 10%
HP: + 15%
KZ: + 2%

Elite Hunter
CHARISMA + 1
AGILITY + 1

Jeden ze skillů:
Feedback
Hunt
Splash Damage
Tracking

Lone Wolf
Za každou zbraň váhy 3 kg či granát získáte 10% do damage


VLASTNOST ZÁKLADNÍ HODNOTA KONEČNÁ HODNOTA
Strength77
Endurance66
Charisma78
Intelligence55
Agility44
Luck68


PERKY A SKILLY


LEVEL TYP NÁZEV
2PerkRanger
4SkillTake Cover
6SkillHunt
8SkillSplash Damage
10SkillSplash Damage
12SkillSplash Damage
14PerkTalented
16PerkImmediately
18PerkPyroman
20PerkBorrowed Time
22PerkPersistent
24SkillTake Cover
26PerkShatterpoint
28PerkPersistent
30PerkPersistent


VYBAVENÍ

ZBRANĚ
Energy Ball (1)
+ 50% + 50
     
1 kg grenade
425 creditů
Energy Ball (1)
+ 50% + 50
     
1 kg grenade
425 creditů

BRNĚNÍ
Demolitionist Helmet
+ 14% + 18
     
2 kg
1 936 creditů
Demolitionist Body Armor
+ 60% + 120
5
     
5 kg
13 400 creditů
Demolitionist Boots
+ 18% + 10
     
4 kg
1 964 creditů
SETOVÝ BONUS
Demolitionist Set
+ 10% damage za každý granát v rukách
Imperial Ace Field Pack
Zvyšuje armor o 2
3 kg
1 500 creditů
Bounty Hunter Belt
+2 LUCK
-1 AGILITY
2 kg
3 000 creditů

VYBAVENÍ
Armor Repair Kit
Zvětšuje redukci vašeho armoru o 5%

3 kg
1 200 creditů
High Density Dispersal Unit
Za každý granát získáte 5% damage
3 kg
1 250 creditů
Knee Dart Launchers
Každý bod AGILITY zvětšuje tvůj damage o 2%
1 kg
2 300 creditů
Remote
Při tréninku získáváte o 0.2 bodu více za každý trénovaný tah
1 kg
1 500 creditů

HERNÍ STRATEGIE

Titulová větev Hunting se specializuje na sbírání trofejí z hráčů, má také pěkné bonusy při používáni granátů. Vzájemně se to dobře doplňuje - granáty stojí kredity, a ty si vyděláte porážením hráčů, nemusíte tedy jako jiné tituly hrající taktiku s granáty spoléhat na creepování nebo vykonávání povolání.
Výběr zbraně je jasný - granáty. Na začátku je samozřejmě možné používat i jiné druhy granátů, ale ke konci hry pro vás budou nejlepší Energy Ball
Komplet brnění přidává velký bonus do damage vašich granátů.


LEVEL 1-10

Úvodní levely, kde ještě nebudete vydělávat příliš kreditů. Od levelu 5 ale můžete začít vykonávat povolání a situace se trošku zlepší.
LEVEL 1
První a nejdůležitější věc - pokud něco na 1. levelu pokazíte, špatně koupíte nebo se ukliknete, a bude to mít pro vaši strategii fatální důsledky, je zde možnost se deaktivovat (Menu Ostatní - Deaktivace). Účet se tímto zeresetuje a budete moct začít znovu (včetně výběru statistik, dostanete i novou rasu). Ovšem nevýhoda je, že budete muset počkat až do půlnoci, než se budete moci znovu aktivovat.
Jelikož vyhrát můžete pouze jako člen vítězné gildy, je čas se do nějaké přidat (menu Moje Gilda - Vstup do gildy). Výběr je čistě na vás - pokud však nejdete na jistotu (třeba za kamarády), doporučuji gildu, kde je dost lidí a kam je možné se přidat - je mnohem větší šance, že budete mít v gildě zkušené hráče, kteří rádi pomůžou a poradí začínajícím.
Na 1. levelu nemůžete být nikým napaden ani okraden, je proto dost času se proklikat gildami, helpem, podívat se do různých menu.
Jakmile si vše ozkoušíte a prohlédnete, nastane čas na důležitou část hry - co nejrychleji se dostat na level 5. Podrobnosti najdete o kus níže ve zvláštní sekci. Budu dále předpokládat, že se daným návodem budete řídit - popravdě není moc důvod se na úvod zdržovat na nižších levelech.
LEVEL 2
Perk Ranger - sníží šanci na kritický zásah creepu i hráčů o 5%. Velmi užitečná věc a takřka povinný perk na levelu 2.
LEVEL 3
Od této chvíle je možné trénovat. Tuto možnost najdete v menu Postava. Velmi důležitá činnost - za každé kolo vložené do tréninku si můžete zvýšit základní damage nebo hitpoints. Vzhledem k tomu, že nemáte STRENGTH ani ENDURANCE na hodnotě 10, se vyplatí kola šetřit a až jich máte víc než 80, koupit si drogu Andris a trénovat s její pomocí - za každé kolo tak získáte k hitpoints i damage tolik, jako byste měl STRENGTH a ENDURANCE o 3 vyšší. Dále je možné si pro podpoření tréninku zakoupit i jiné věci, které vaši STRENGTH a ENDURANCE zvýší (např. opasek, který je relativně levný, a je tak možné jej koupit, potrénovat a zase hned prodat). Je potřeba se snažit mít na trénink STRENGTH a ENDURANCE co nejvyšší, ideálně 10. Tyto 2 staty lze také zvýšit pomocí perku +1 STRENGTH nebo +1 ENDURANCE - pokud budete plnit úkol v Cantině, kde se každý den vypisuje odměna na ulovení určitého druhu creepu, dostanete po několika splněních možnost vybrat si bonusový perk. Jakmile tuto možnost dostanete počtvrté (a kdykoliv později), můžete si vybrat právě i perk zvyšující základní staty postavy. Trénink je možné podpořit i předmětem Remote, který si kupuje téměř každý zkušený hráč. Čím více totiž natrénujete, tím více vám pak přidají věci (pokud např. brnění přidává +70%, je rozdíl jestli máte 100 hp nebo 1000 hp), perky, skilly...
Poměr vašich základních statů je dobré držet zhruba 1 hp : 1 damage - samozřejmě pokud potřebujete je možné jednou potrénovat třeba jen damage a potom dotrénovat hitpoints (záleží na vašem aktuálním vybavení)
LEVEL 4
Skill Take Cover - Pokud je soupeřův damage explosive nebo electric, klesne o 15%. Protože budete používat heavy armor, tyto 2 druhy damage na vás mají extrémní účinnost a působí mnohem větší škody. Tímto skillem je snížíte.
LEVEL 5
Nejdůležitější level ve hře - výběr titulové větve. Vyberte si Hunting. Od této chvíle můžete vykonávat povolání a napadat hledané osoby. Doporučuji si přečíst více podrobností v HELPu.
LEVEL 6
Skill Take Cover - druhý stupeň sníží extrémní damage protivníků s explosive nebo electric damage
LEVEL 8
Skill Splash Damage - přidává 4% damage za každý váš granát. Zdá se to celkem málo, ale na 3. stupni to je 12%, k tomu se přičte bonus za perk Talented (4%), set (8%), helmu (2%), titulovou větev (2%) a vybavení (4%) a skončíte na +32% za každý granát. Proto je potřeba mít na každý útok 2 granáty - pokud budete mít málo kreditů, klidně kupte jeden silný a jeden úplně slabý, jen kvůli bonusu.
LEVEL 10
Skill Splash Damage - druhý stupeň

LEVEL 11-20

Během těchto levelů je potřeba nakoupit co nejvíc vybavení - ideálně byste na levelu 20 měli mít koupené komplet brnění, zbraně i výbavu.
Navíc, pokud často plníte úkol Trofej na zakázku, je dobré si v Cantině vybrat jako jeden z bonusových perků perk Grenadier na snížení ceny granátů na minimum.
LEVEL 12
Skill Splash Damage - třetí stupeň
LEVEL 14
Perk Talented - jeden z vašich skillů na 3. levelu dostane 4. level (na který se jinak nedá dostat). Jelikož máte jediný skill na 3. stupni - Splash Damage - zvedne se mu level na 4 a budete mít maximální bonus do damage granátů. Poznámka - na tento i na příští perk potřebujete mít koupený opasek, který zvýší váš LUCK o 2. Pokud jej nemáte, naberte místo něj např. perk Persistent a tento perk doberte později
LEVEL 16
Perk Immediately - zkracuje pauzy po prohře a jednostranné remíze na polovinu. To vám dovolí napadat mnohem častěji.
LEVEL 18
Perk Pyroman - přidá 15% damage, pokud váš damage je explosive nebo electric. Používejte proto jen granáty tohoto typu damage
LEVEL 20
Perk Borrowed Time - máte 10% šanci získat bonusový tah každou hodinu, navíc pokud máte bonusový perk Action Guy za plnění úkolů, tak máte šanci na bonusové kolo i za každý level tohoto perku. Běžně tak můžete s pomocí tohoto perku získat denně 2-3 tahy navíc.

LEVEL 21-30

Jakmile budete mít dokončenou výbavu, je čas odletět na Coruscant. Tradičně se zde shromažďují od poloviny věku lovci s vybavením, a zde pak na jednom místě se spoustou cílů probíhají souboje nejintenzivněji.
LEVEL 22
Perk Persistent - zvýší hitpoints o 6%.
LEVEL 24
Skill Take Cover - třetí stupeň skillu prakticky vyruší extrémní damage protivníků s explosive nebo electric damage
LEVEL 26
Perk Shatterpoint - pokud potkáte někoho v Heavy armoru, místo bonusových 33% damage budete nyní mít bonus +50% damage za extrémní damage
LEVEL 28
Perk Persistent - zvýší hitpoints o 12%.
LEVEL 30
Perk Persistent - zvýší hitpoints o 18%.

JAK SE DOSTAT NA LEVEL 5 HNED PRVNÍ DEN


Proč zrovna level 5 a ne jiný? Právě na levelu 5 se vám otevřou všechny důležité součásti hry - vykonávání povolání, lov hledaných osob, trénink statů, výběr titulové větve, bonusy za karmické tituly... Není čas ztrácet čas, nicméně úspěšný start a dosažení levelu 5 hned první den vyžaduje trochu počítání, na kterém se ale nejrychleji naučíte základní herní princip - průběh soubojů a počítání jejich výsledku. Nejedná se o nic složitého - pokud máte víc damage než má protivník hitpoints, pak jej zabijete. Pokud máte zároveň víc hitpoints než je soupeřova damage, tak zvítězíte. Zatímco u hráčů soupeřovy statistiky dopředu nevíte, u creepu naopak ano, proto této znalosti využijete k jeho porážení a vylevelování na level 5.
  • Nejprve si zjistěte, jaký creep se na vaší startovní planetě nachází (menu Planeta - Napadnout creep). Pro účely rychlého vylevelování se zaměřte především na creep, který má součet statů kolem 100 - pro naše účely se hodí Squall, Dianoga, Dragonet nebo Kole. Pokud začínáte, raději se vyhněte creepu Woolamander - má skill Poison a hůře se proto počítá, jaké staty je potřeba na něj mít. Každá startovní planeta má alespoň jednoho z těcho 4 creepů. Jakmile zjistíte, který je na té vaší, poznamenejte si jeho staty, včetně jeho armoru. Pokud je porovnáte s vašimi, zjistíte, že tento creep je o dost silnější než vy - vaše staty budou v rozmezí 15 - 25 hitpoints a damage. Bude tedy potřeba se na něj trochu vyzbrojit.

  • Nyní přijde nejsložitější část - spočítat, co je potřeba nakoupit, aby vybavení vyšlo pokud možno co nejlevněji, ale přitom bylo dostatečné. Zde obecně platí, že věci, které přidávají procenta do damage/hipoints jsou dražší než věci, které přidávají statické hitpoints/damage, a věci přidávající bonus do skillů nebo základních statů jsou dražší než věci bez bonusů. Nejlevnější varianta jsou tedy věci +0%/+XX bez dalších bonusů. Před nákupem vybavení však nejprve kupte drogu (menu Černý trh - Drogy) jménem Spiced Tea - Cena na černém trhu se sníží o 10%. Měla by stát 115 kreditů a vám zůstane 1885 kreditů. Otevřete si menu Postava - Info o postavě, klikněte na právě koupenou drogu (která se nachází ve vašem batohu) a vyberte akci použít. Tím drogu použijete a její účinek na vás bude příštích 12 hodin působit

  • Nejprve si nakupte granáty, protože jejich nákup je jednodušší na spočítání. K tomu ovšem potřebujete vědět, kolik damage potřebujete, abyste creep porazili. Dá se to spočítat relativně snadno: ( Hitpoints Creepu * 100 )/( 100 - Redukce ). Od tohoto čísla odečtěte váš současný damage, se kterým začínáte, a vyjde vám číslo, kolik damage ještě musíte přidat.

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho hitpoints je 60 a armor 2 (neboli redukce 13,1% - dá se zjistit po najetí kurzoru na armor). Podle vzorečku tedy dosadíme (60 * 100) / (100 - 13,1) = 69,045. To je číslo damage, které bude potřeba na zabití Dragoneta. Pokud od tohoto čísla odečtete 20 (startovní damage pro rasu Human), vyjde vám, že potřebujete koupit granáty tak, aby vám přidaly víc než 49 damage (což znamená 50 a více, protože granáty přidávají celé číslo)

  • Zajímat vás budou pouze následující 4 druhy granátů: Proton Grenade (12 damage), Imperial Detonator (18 damage), Thermal Grenade (25 damage), Thermal Detonator (33 damage). Jejich síla (a tedy i cena) se zvyšuje s vaším levelem (v závorce je uvedena damage pro level 1), na začátku jsou tedy velmi levné - a celkem slabé, ale pro vaše účely bohatě stačí. Proton Grenade a Thermal Detonator jsou přítomny na všech planetách, a na každé startovní planetě je zároveň také buď Imperial Detonator nebo Thermal Grenade. Podle toho kupte takovou kombinaci, aby vaše damage stačila na zabití creepa - pokud použiji předchozí příklad, stačí koupit 2x Thermal Grenade (50 damage); nebo, pokud na planetě není, Thermal Detonator a Imperial Detonator (51 damage). Nakupte tedy potřebné zbraně.

  • Nyní se zaměřím na vybavení, které přidává hitpoints, aby vás creep nezabil. Nejprve si spočítejte, kolik hitpoints potřebujete získat z vybavení. Vezměte hodnotu damage creepu a od tohoto čísla odečtěte hodnotu vašich hitpoints. Zůstane vám číslo, kolik hitpoints ještě potřebujete, aby vás creep neporazil (ve skutečnosti potřebujete o 0,1 hitpoints více, protože v případě že máte stejně hitpoints jako creep damage, tak vás ještě porazí.)

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho damage je 65. Odečtete vašich 20 hitpoints a dostanete 45 - musíte tedy koupit věci tak, aby vám přidaly alespoň 46 hitpoints (ideálně ne o moc víc, aby vám vyšly kredity)

  • Hitpoints získáte nákupem brnění, bot, helmy nebo jejich libovolné kombinace. Vaše CHARISMA je relativně vysoké, přesto doporučuji opravdu dobře prohlédnout Černý trh a najít takovou kombinaci, kde dosáhnete na potřebné hitpoints, ale příliš toto číslo nepřesáhnete (pro předešlý příklad tedy nakombinovat věci tak, aby v součtu daly 40 - 45 hitpoints). Máte teď odhadem 1800 kreditů, ale bylo by dobré co nejvíc ušetřit - už proto, abyste si co nejdřív (ideálně ještě před zabitím prvního creepa) mohli koupit předmět Boss Nass Aqualung (o něm dále)

  • Jaké konkrétní předměty budete moci koupit záleží na vaší startovní planetě, nicméně vhodné předměty jsou:

  • Helmy - Imperial Command Hat (+10 hp), Nimble Hat (+20 hp), Traders Hat (+15 hp)

  • Brnění - Issued Smuggler Vest (+20 hp), Lined Workshirt (+35 hp), Imperial Formal Jacket (+45 hp)

  • Boty - Boots of Endurance (+20 hp), Featherweight Shoes (+20 hp), Tantel Boots (+30 hp)

  • Pokud byste náhodou potřebovali 50 hitpoins, díky vašemu vysokému CHARISMA si můžete koupit vybavení Mandalorian Intraframe - nicméně v přepočtu hitpoints / kredity vás vyjde nejspíš o něco dráž než kombinace levných kusů brnění.

  • Jako poslední věc, kterou je potřeba koupit, je předmět Boss Nass Aqualung. Ten se nachází na Černém trhu v sekci vybavení. Po jeho použití vás bude lov creepu stát o kolo méně - místo 4 kol utratíte jen 3, takže ze startovních 48 kol budete moci napadnout místo 12 creepů 16. Předmět je nutné použít stejně, jako jste předtím použili drogu - z batohu postavy. Pokud vám z nějakého důvodu nevyjdou kredity (což by se s vaším CHARISMA nemělo stát), dokupte předmět až na něj budete mít - nejprve kupte granáty, a pokud vám zůstane dost kreditů, tak dokupte Boss Nass Aqualung a použijte jej. Pozor, nejprve kupte granáty!

  • Jakmile máte nakoupeno, můžete napadnout creep. Pokud jste počítali dobře, zvítězíte, dostanete zkušenosti, kredity a pokud máte opravdu velké štěstí, může z creepu vypadnout nějaký předmět - nezapomeňte si ho v takovém případě dát do batohu (i kdyby se vám nehodil, můžete jej okamžitě prodat). Po napadení creepu budete muset znovu koupit granáty (ty samé jako předtím), protože granáty se dají použít jen na 1 souboj. Nicméně za creep by mělo být víc kreditů, než kolik za granáty utratíte - budete tedy v plusu.

  • Po zabití 2 - 3 creepů se dostanete na level 2, dostanete na výběr nový perk nebo skill a získáte navíc bonus do základních statů (damage i hitpoints). Po každém levelu se podívejte, jak se změnily vaše statistiky - hlavně damage - a jak se zvýšilo damage u granátů, které kupujete. Je možné, že zvýšení bude dostatečné na to, abyste koupili slabší druh granátu, nebo dokonce může místo 2 slabších granátů stačit 1 silnější - ušetříte tak kredity.

  • Nákup granátu a zabití creepu opakujte až do levelu 5, kdy se vám objeví nabídka titulových větví.

  • Po výběru titulové větve se podívejte do menu Planeta - Hledané osoby. Pokud zde uvidíte nějakou hledanou osobu, kterou budete moct napadnout, kupte si 2 granáty (klidně ty nejsilnější) a Hledanou osobu napadněte. Pokud zvítězíte, dostanete za výhru kolem 500 kreditů. Za hledané osoby je mnohem více kreditů než za creep, ale není vidět, jaké mají staty, skilly a navíc lze napadnout jen 1 Hledanou osobu denně.

  • Poznámka - Na levelu 2 si vyberete perk Ranger, který sníží hráčům i creepu šanci na kritický zásah o 5%, což těmto 4 creepům kritický zásah srazí na 0. Pokud se nicméně stane, že vás creep porazí kritickým zásahem před levelem 2, máte čtyři možnosti - pokud máte dost kreditů, tak si kupte granáty a vyčkejte skončení pauzy (nicméně pamatujte, že droga a Boss Nass Aqualung působí jen 12 hodin, je proto potřeba se do hry přihlásit a pokračovat dřív, než jejich efekt vyprchá). Pokud dost kreditů nemáte, ale dokážete porazit slabší creep, můžete opět vyčkat a nejprve zabít nějakou slabší potvoru, a za utržené kredity nakoupit granáty a vrátit se k lovu původního creepa. Třetí možnost, kterou ale nemusíte mít dostupnou vždy, je půjčit si od gildy - nicméně gildy ještě nemusí být otevřené, nebo můžou mít málo kreditů a půjčka nebude možná. Poslední možnost je deaktivace - začít úplně nanovo.



ÚKOLY PRO HRÁČE NA NÍZKÉM LEVELU


Seznam úkolů v menu Úkoly obsahuje informace o tom, jaké úkoly můžete vykonávat - nebo které jste již tento den (případně týden) splnil. Většina úkolů se váže na členství v gildě a na to, jaké gildovní budovy má vaše gilda postavené. Pokud nejste v gildě, nebo je začátek věku a gildy se ještě neotevřely, budete mít dostupný jen úkol Trofej na zakázku.
  • V úkolu Trofej na zakázku musíte nejprve navštívit Cantinu (menu Planeta - Cantina) a podívat se, na jaký druh creepu je pro tento den vypsaná odměna. Pokud máte štěstí a creep se nachází na stejné planetě jako vy (nebo máte loď a můžete přeletět na planetu, kde se nechází) a máte dostatečně velké dmg a hp, můžete daný creep ulovit (napadnout jej a zvítězit nad ním, tak jako jste napadali creep do levelu 5).

  • Potom se opět vrate do Cantiny s odevzdejte trofej barmanovi. Dostanete credity (vždy) a navíc máte šanci 25%, že obdržíte bonusový respekt (výše závisí na vašem levelu), nebo - pokud máte v inventáři nějaké volné místo - dalších 25% šanci, že dostanete nějaký slabší předmět na volné místo v inventáři. Předmět si můžete ponechat, pokud se vám hodí, nebo jej prodat. Navíc za každých 5 odevzdaných trofejí dostanete možnost nabrat si bonusový perk - jedná se o výběr perků, které ovlivňují především zisk respektu, karmy, povolání, procházení okolí, slevy na černém trhu, drogy nebo bonusy do základních vlastností postavy. Čím více trofejí odevzdáte, tím větší je výběr bonusových perků.

  • Po odevzdání trofeje se vrate do Cantiny ještě jednou - na skleničku. Můžete si vybrat jeden z 8 drinků, každý stojí 20 creditů (které byste ještě měli mít z odměny za odevzdanou trofej) a po požití buď dostanete +2 tahy, nebo +4 do základního damage, hitpoints, nebo kombinace - záleží na vašem výběru.

  • Jakmile se gildy otevřou, nebo se do nějaké otevřené přidáte, budete mít ihned přístupný úkol Pašování Bacty.

  • Každý den lze na jedné planetě pašovat Bactu pouze jedním hráčem gildy - v menu Úkoly - Pašování Bacty uvidíte seznam, kdo na jaké planetě již pašoval a které planety jsou ještě volné, a kde se tedy můžete přihlásit k pašování.

  • Jakmile se necháte najmout na pašování Bacty, musíte na dané planetě, kam jste se přihlásil, procházet okolí (menu Planeta - Procházet okolí - bližší informace o tom, co se může přihodit při procházení, najdete v HELPu).

  • Pro účely tohoto úkolu je jedno, jestli procházíte po 1 kole, po 2 nebo třeba po 5. Nejprve 2x proběhne normální projití, při třetím kliknutí na procházet pak buď získáte balík Bacty bez jakýchkoliv potíží, nebo - pokud máte smůlu - je balík Bacty hlídaný střážcem.

  • Strážce Bacty se chová podobně jako Hledaná osoba (ale o Hledanou osobu se nejedná) - má vlastní jméno, může použít 1 - 2 skilly, a jeho staty jsou přímo závislé na vašem levelu. Pokud souboj s ním prohrajete nebo remizujete, úkol skončí neúspěchem a končí (dostanete ale bonus do základního hitpoints nebo damage, podle výsledku souboje). Pokud jej porazíte, v úkolu můžete dále pokračovat a balík Bacty odnést zpět do paláce. Pokud porazíte hlídače Bacty, máte navíc 50% šanci, že z něj vypadne náhodný předmět - 40% šance na běžný a 10% na speciální zelený předmět!

  • Jakmile úspěšne vyzvednete balík Bacty, musíte opět procházet okolí - opět 2x proběhne podle normálních pravidel, po třetím kliknutí odevzdáte balík gildovnímu zásobovači a dostanete vždy +3 tahy, +30 zkušeností gildě a navíc buď slabší předmět (podobně jako za trofeje, pokud na něj máte místo v inventáři - jinak dostanete kredity) nebo kredity. Do levelu 12 je při úspěšném splnění tohoto úkolu garantovaný slabší předmět, do levelu 18 je pak šance 50:50 mezi předmětem a kredity.

  • Balíky Bacty se gildě sčítají, a po dosažení určitého počtu se všem hráčům v gildě sníží pauzy o 5 minut. Snížení se sčítají, takže pokud jsou hráči pilní a pašují Bactu ve velkém, mohou mít všichni v gildě klidně o 30 minut kratší pauzy.

  • Oba úkoly se o půlnoci resetují, je proto potřeba je splnit a vybrat odměnu ještě ten den! Jediná výjimka je bonusový perk za ulovení 5 trofejí - v Cantině bude stále odkaz na výběr bonusového perku i další den.



MOŽNÉ ÚPRAVY PRO POKROČILÉ


  • Místo granátů lze stejně dobře hrát i s dvěmi zbraněmi, které váží 3 kg, nebo kombinovat granát a zbraň

  • Díky trofejím se Hunting hodí na taktiky, které spotřebují dost peněz - nemusí to být jen granáty, ale i drogy nebo vybavení co má jednorázové použití. Pokud byste plánovali hrát Hunting s nižším CHARISMA, je vhodné vybrat si perk Grenadier.

  • Díky granátům můžete snadno a levně měnit typ damage - dá se tedy pohrát s tím, abyste útočili vždy s extrémní damage. Pak je téměř povinností vzít si perk Shatterpoint





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.