46. VĚK běží od 19 Aug 2017 20:00 Online 2 lidé Čas serveru 19 Oct 2017 01:40


20 Aug 2017 22:50
ZMĚNY DO 46. VĚKU

JEZDECKÁ ZVÍŘATA

  • Přibyla 3 nová jezdecká zvířata - Dire Cat, Gurreck a Choku.



ÚPRAVY PERKŮ

  • Ghosts Of The Past - odstraněn ze hry

  • What Does Not Kill You - snížen z 8% na 5%



ÚPRAVY SKILLŮ

  • Bloodlust - snížen z 17% na 14%

  • Blur - snížen z 15% na 10%

  • Despair - snížen z 4% na 3%

  • Feedback - zvýšen z 30% na 50%

  • Haunt - snížen z 17% na 14%

  • Hunt - zvýšen z 15 na 25

  • Parry - snížen z 15% na 10%

  • Pulverize - nesnižuje damage protivníka o 10%, ale o tolik procent, kolik ubírá armoru

  • Reincarnation - nemůže padnout 2x po sobě v útoku (padnutí v obraně se nezapočítávají)

  • Take Cover - snížen z 15% na 10%

  • Tracking - zvýšen z 7% na 10%

  • Vigilance - zvýšen z 10% na 12%



ÚPRAVY KOMPLETŮ

  • Black Sun Set - snížen z + (60 - level hráče)% na + (50 - level hráče)% unweaponed damage

  • Field Command Set - místo +10% damage přidává pouze +4% damage, +4 armor zůstal nezměněn

  • Katarn Armor Set - místo +15% hitpoints přidává +EN% hitpoints

  • Sandtrooper Set - odebrán bonus +10% damage

  • Stormtrooper Set - odebrán bonus +EN% hitpoints



OSTATNÍ

  • Přepsané a updatované taktiky pro nováčky - zohledňují upravené komplety a úpravu perků / skillů

17 Jun 2017 20:00
ZMĚNY DO 45. VĚKU

ÚPRAVY KOMPLETŮ

  • Bounty Hunter Set - Při výhře nad hráčem získáte odměnu 10 * CH * level soupeře creditů; Všechny pauzy po útoku na hráče jsou o 1 hodinu kratší

  • Covert Ops Set - + (15 - level hráče / 2)% kritický zásah; Jednostranná pauza po remíze při útoku na hráče je o 6 hodin kratší

  • Crusader Armor Mark II Set - Pokud je váš základní hitpoints alespoň 2x vyšší než základní damage: -50% hitpoints, +100% damage

  • Crusader Armor Mark III Set - + 3% ke všem procentuálním skillům; + 5 damage a hitpoints za každý váš LOSE

  • Darth Vader Set - Snižuje permanentní skilly soupeře o 1 stupeň

  • Demolitionist Set - + 10% damage za každý granát v rukách

  • Field Command Set - + 4 armor; + 10% damage

  • Jedi Elder Set - Snižuje procentuální skilly soupeře o 1 stupeň

  • Mandalorian Armor Set - + 5% damage; + 5% hitpoints; + 2 damage a hitpoints za každý váš WIN

  • R.I.S. Armor Set - Pokud je váš základní damage alespoň 2x vyšší než základní hitpoints: -50% damage, +100% hitpoints

  • Sandtrooper Armor Set - + 5% redukce armoru; + 10% damage

  • Scouttrooper Armor Set - + 5% damage a hitpoints za každý bod terénu planety

  • Snowtrooper Armor Set - + 10% damage a hitpoints za každý bod počasí planety, pokud je vyšší než 0

  • Stormtrooper Armor Set - + ST% damage; + EN% hitpoints



UPGRADE HELEM A BOT

  • Helmy a boty nyní nepřidávají napevno bonus do jednoho skillu.

  • Do helem a bot lze nyní vložit jeden upgrade podle volby hráče, který přidá bonus do některého z hráčových skillů. Nicméně Force (fialové) skilly upgrade do bot a helem nemají, tak jako neměly ani předtím bonusy na helmách a botách.

  • Upgrady mají 2 stupně síly - slabší a levnější přidá menší bonus, než dražší a silnější

  • Hráč nemůže mít zakoupen upgrade do stejného skillu zároveň v helmě a v botách - má-li hráč např. skill Accuracy, může si zakoupit upgrade přidávající bonus do skillu Accuracy do bot nebo do helmy, ale ne do obou.

  • Upgrade helmy lze, jak název napovídá, koupit pouze v případě, že mů hráč nějakou helmu. Obdobné platí i u bot.

  • Upgrade lze kdykoliv prodat z inventáře.

  • Pokud má hráč nasazené boty nebo helmu, ve kterých je upgrade, nemůže tuto věc přesunout do batohu. Může buď prodat upgrade a pak helmu nebo boty přesunout, nebo je může prohodit za helmu či boty v batohu - upgrade pak bude automaticky přesunut do právě nasazené helmy nebo bot.

  • Pokud hráč prodá helmu nebo boty, ve kterých je upgrade, je spolu s nimi upgrade automaticky prodán (podobně jako se prodá palivo při prodeji lodi)



ÚPRAVY PERKŮ

  • Perk Time Shift změněn na perk Purity - Ničit si zdraví drogami? Rozhodně nic pro vás! Získáte 10 - celkový počet užitých drog % do damage a hitpoints.; LUCK 1 a vyšší, LEVEL 24 a vyšší

  • Perk Lithe změněn na perk What Does Not Kill You - Život se s vámi opravdu nemazlil, co se mohlo pokazit se pokazilo ještě víc, než se zdálo možné. Ani setkání s divokým Rancorem cestou do baru na Coruscant vás nerozhodí. Za každé 3 chybějící body LU získáte +8% do DMG a HP.; LUCK 1 a vyšší, LEVEL 12 a vyšší

  • Wind Walk - Naučil jste se chodit tak, aby vás nebylo slyšet. Vaše šance na kritický zásah jsou o 2% větší za každý stupeň vaší titulové větve; LUCK 5 a vyšší, LEVEL 10 a vyšší

  • Zrušeny perky Better Perception, Bonus Of Moving, Eaters Of Dead, Master In Survival, Night Stalker




OSTATNÍ

  • Při náhodné události ve vesmíru by hráč po potkání Rebel Fleet nebo Imperial Fleet měl mít správně pauzu 6 hodin

  • Pokud je bodyguard napaden a ubrání HO, zůstane mu jednostranná pauza (nesmaže to existující pauzu)

  • Zrušen předmět Flare (možná se někdy zase objeví, ale bude dělat něco jiného)

  • Upraveny ceny helem a bot, aby byly podobné jako doposud (zrušením skillu, do kterého přidávaly bonus, jim klesla cena)

  • Upraveny taktiky pro nováčky

  • Titulové větve nadále nepřidávají bonus do skillů

  • Po postavení Observatory je nyní možné zjišťovat za poplatek i polohu hráčů

  • Přidaná nová Jezdecká zvířata - Cu Pa, Greyclimber a Lava Flea

29 Apr 2017 20:00
ZMĚNY DO 44. VĚKU

JEZDECKÁ ZVÍŘATA

  • Přibyla 3 nová jezdecká zvířata - Bantha, Kusak a Varactyl.

  • Na nákup těchto zvířat je kromě kreditů mít i určitou hodnotu respektu (např. 100 pro Bantha)

  • Respekt se při nákupu neodečítá, ale pokud má hráč méně, než je potřeba, tak si dané zvíře nemůže koupit, i když už má uloveno potřebných 10 kusů creepu

  • Pozn. - nová zvířata jsou silnější a přidají více do statů hráče, ale také každou půlnoc prožerou mnohem víc kreditů..



ÚPRAVA ZVYŠOVÁNÍ KARMY

  • Body karmy, získané během souboje, nyní nezávisí na rozdílu levelů. Místo toho závisí na karmě soupeře.

  • Pokud hráč hraje Neutral path, dostane za souboj s hráčem s Light, Neutral i Dark karmou 4 body karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Pokud hráč hraje Light path, dostane za souboj s hráčem s Light karmou -8 bodů karmy, za souboj s hráčem s Neutral karmou 5 bodů karmy a za souboj s hráčem s Dark karmou 8 bodů karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Pokud hráč hraje Dark path, dostane za souboj s hráčem s Light karmou 8 bodů karmy, za souboj s hráčem s Neutral karmou 5 bodů karmy a za souboj s hráčem s Dark karmou -8 bodů karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Dark a Light karma má tedy potenciál růst rychleji, ale omezuje hráče ve výběru cílů mnohem více, než neutrální karma

  • Hráči stále mohou upravit počet získaných bodů karmy pomocí perků (např. Stream Of Karma, Bargain With Devil atd.) nebo kompletů (Acolyte a Padawan set)

  • Kvůli změně získávání karmy byly přepracovány i některé karmické tituly a následně i perky - viz další sekce.



ÚPRAVA KARMICKÝCH TITULŮ

  • Gambler - nyní znemožňuje vykonávat povolání (nikdo vám nesvěří zboží ani kredity, abyste je někde za rohem neprosázeli) - proti němu stále existuje perk Gambler

  • Gravedigger - nyní má o dost přísnější pravidla pro získání (aneb pokud budete útočit na nižší levely, získáte ho dříve, než v minulých věcích) - proti němu stále existuje perk Personality Cult

  • Dark Path - výrazně přepracovaná (viz tabulka v helpu) - odstraněny všechny postihy. Místo nich má následující bonusy:

  • 20-109 - sleva 5% na černém trhu - stejné jako Light Path

  • 110+ - sleva 10% na černém trhu - stejné jako Light Path

  • 40+ - hráč v rukou unese o 1 kg navíc

  • 210+ - hráč získá +5% creditů při prodeji věcí na černý trh

  • 340+ - sleva 10% na nákup drog



ÚPRAVY PERKŮ

  • Ghosts Of The Past - Každý, kdo s vámi bojuje, cítí podivné mrazení v zádech a občas i jakési hlasy ze tmy. Skoro jako by všechny duše bojovníků, jež jste za svůj život zabil, byly pořád někde poblíž. Při souboji máte vy i všichni vaši protivníci (hráči) o 1/5 nižší šanci na padnutí všech procentuálních skillů

  • Heretic - Vaše životní zkušenosti otřásly vaší vírou v boží záměr. Neberete ohled na svojí karmu, a tak při útoku na hráče se stejným typem karmy vaše karma neklesá. (pozn. - tento perk má smysl pouze pro Light a Dark karmu, protože Neutral karma při útoku na stejnou karmu žádný postih nemá. Dark a Light karma při útoku na tu samou karmu tak místo -8 bodů dostane 0)

  • Nový/starý perk Karma Twister - Pohled na to, co je dobré a co špatné je relativní ... a názory se mění. Při souboji s hráčem se stejným typem karmy karmu získáváte a při souboji s hráčem se opačným typem karmy naopak ztrácíte.(pozn. - tento perk má smysl pouze pro Light a Dark karmu, protože Neutral karma při útoku na stejnou karmu žádný postih nemá. A pozor, pokud máte perk Heretic, tak ten se neotáčí - Dark a Light karma při útoku na tu samou karmu tak místo -8 bodů dostane +8, a na opačnou karmu -8)

  • Perk Old Hype nelze kombinovat s Psycho - perk Psycho má přednost



ÚPRAVY TROFEJÍ PRO TITULOVOU VĚTEV HUNTING

  • Pokud bude hráč vybírat jako odměnu kredity, bude jich nyní o 50% více než minulé věky

  • Pokud bude hráč vybírat jako odměnu zkušenosti, bude jich nyní o třetinu více než minulé věky

  • Pokud bude hráč vybírat jako odměnu respekt, bude ho nyní o 80% více než minulé věky

  • Hunter nyní může měnit trofeje i za zkušenosti gildě (podle vzorce úspěšnost trofeje / 2) - ovšem pouze za předpokladu, že je v nějaké gildě.



OSTATNÍ

  • Titulové větvi Sniping byl zvýšen bonus do skillu First Strike z 3% na 4%

  • Black Sun skomplet nyní přidává + (60 - level hráče)% unweaponed damage (neboli jeho síla s každým levelem o něco poklesne)

  • Titulová větev Fighting dostane při dosažení 4. stupně titulu (Destroyer) jednorázový bonus +100 zkušeností se zbraněmi typu Blade.

  • Oprava výpisu v lodních soubojích, aby čísla byla zaokrouhlená

  • NPC pro souboje ve vesmíru (při transportu nebo při plnění úkolu Krádež koření) po 30. levelu mají stejné staty, jako by byly na levelu 30

  • Levá strana helpu bude aktualizována až po začátku věku, pravá strana helpu je již aktuální

04 Mar 2017 20:00
ZMĚNY DO 43. VĚKU

JEZDECKÁ ZVÍŘATA

  • Hráči mají nově možnost si místo speederu pořídit jezdecké zvíře.

  • Jezdecké zvíře se chová podobně jako speeder (lze na něj naložit předmět, snižuje počet kol potřebných na napadení hráče a creepu, lze procházet okolí o 1 tah levněji), ale je zde pár odlišností:

  • Jezdecké zvíře, narozdíl od speederu, nezvyšuje velikost nádrže o 5 a zároveň při použití nespotřebovává palivo

  • Jezdecké zvíře je ale potřeba krmit - o půlnoci se hráči odečte tolik kreditů, jako je součet damage + hitpoints daného zvířete (např Eopie s 25 dmg a 30 hp bude vyžadovat krmení za 55 kreditů). Pozor, kredity se budou odečítat i do mínusu!

  • Jezdecké zvíře přidá vlastníkovi tolik damage a hitpoints, kolik samo má (již zmíněná Eopie tedy přidá hráči 25 dmg a 30 hp). Bonus se počítá podobně jako bonus u Wristblades a Mandalorian Intraframe - tedy na konci.

  • Jezdecké zvíře lze zakoupit až poté, co hráč porazí alespoň 10 creepu daného druhu (pro zakoupení jezdeckého zvířete Eopie je třeba porazit 10x creep Eopie). Počet poražených creepů je zobrazen v seznamu úkolů.

  • Jezdecké zvíře lze zakoupit pouze na planetách, kde se daný creep nachází (pokud si chcete koupit Tauntauna, musíte být na Hothu atd.)



GILDOVNÍ STATISTIKY

  • Přibyla nová stránka v menu Moje gilda - Statistiky gildy.

  • Stránka obsahuje aktuální žebříček top 5 hráčů gildy, kteří přispěli nejvíc zkušeností gildě nebo nejvíc kreditů gildě

  • Dále obsahuje koláčový graf s aktuálním procentuelním rozložením hráčů podle toho, kolik přispěli zkušeností gildě nebo kreditů gildě

  • Na konci stránky je seznam, který se aktualizuje každou půlnoc, kde je vidět průběh jednotlivých dnů a kolik celkem zkušeností a kreditů gilda v daném dni získala nebo utratila

  • V rámci této změny byla odtraněna podmínka na příslušnost k vedení gildy v seznamu členů gildy - nyní tak každý hráč vidí, kolik kdo přispěl gildě zkušeností a kreditů



NOVÝ ÚKOL - VÝBĚR VÝPALNÉHO

  • Přibyl nový úkol, který lze vykonávat od levelu 12, pokud je hráč členem gildy.

  • Na planetě Coruscant je 5 podniků, z nichž gilda může vybírat výpalné. Hráči gildy, pokud jsou na planetě Coruscant, můžou tyto podniky navštívit a vybrat výpalné pro gildu

  • Denně může jeden hráč navštívit pouze jeden podnik, a to pouze v případě, že jej ještě nenavštívil jiný hráč (podobně jako u pašování Bacty nelze na jedné planetu během jednoho dne vykonat pašování víckrát)

  • Výběr výpalného lze provést pouze pokud hráč nemá pauzu, ale nestojí žádné tahy.

  • Při výběru může hráč získat kredity bez jakýchkoliv problémů (pak gilda dostane +4000 kreditů a hráč získá +1 splněný úkol), nebo může být přepaden.

  • Pokud je hráč přepaden, bojuje s nepřítelem podle podobných pravidel, jako probíhá souboj s Bacta hlídačem (síla nepřítele závisí na levelu hráče, hráč neztrácí kola, získává respekt, nezískává zkušenosti)

  • Pokud souboj neskončí výhrou hráče, úkol Výběr výpalného končí neúspěchem a gilda nedostává žádné kredity (a hráč může dostat pauzu, pokud je zabit)

  • Pokud souboj skončí výhrou hráče, gilda získá 4000 kreditů, hráč získá +3 respektu a +1 splněný úkol, a navíc má 10% šanci, že z poraženého nepřítele vypadne speciální (zelený) batoh, který nelze získat jiným způsobem.

  • Úkol se vynuluje o půlnoci, během jednoho dne z něj gilda může získat až 20 000 kreditů



ÚPRAVY PERKŮ

  • Feared - Jste velmi ostražitý a nepřátelé se k vám hůře doplíží. Soupeřova šance na kritický zásah se sníží o 1/5 za každý stupeň perku. LUCK 2 a vyšší, LEVEL 20 a vyšší, 3 stupně

  • Beware Of Pickpockets - nyní má pouze 1 stupeň

  • Observation - Vyvinul se vám velmi dobrý pozorovací smysl. Tento perk snižuje šanci, že budete okraden, o 1% za každý váš level (šance na okradení ale nemůže klesnout pod 1%). LUCK 1 a vyšší, LEVEL 6 a vyšší

  • Perky Beware Of Pickpockets a Observation lze nyní vybrat i jako bonusový perk za lov trofejí v cantině



ÚPRAVY SKILLŮ

  • Eagle Eye - zvýšen na 25%/50%/75%

  • First Strike - zvýšen na 8%/16%/24%

  • Retardation - zvýšen na 25%/50%/75%



OSTATNÍ

  • Přepsané a updatované taktiky pro nováčky - zohledňují nové předměty a úpravu získávání perků / skillů, obsahují informace o začátečnických úkolech

  • Vykonávání povolání Thief nepřidává kredity gildě

07 Jan 2017 20:00
ZMĚNY DO 42. VĚKU

ZMĚNĚNÉ PERKY

  • Force Sensitive (1) - Ty na Sílu citlivý jsi a její potenciál využívati bys mohl plně. Pokud je tento perk aktivní, dovolí hráči vybírat a používat neutrální Force skilly, i pokud nemá titulovou větev Way of the Light / Dark Side. LUCK 10 a vyšší, LEVEL 24 a vyšší. *Poznámka - tento perk musí být aktivní, aby neutrální Force skilly (Force Push, Force Pull a Lightsaber Throw) šly vybírat a fungovaly. Pokud hráčův LU klesne pod 10, o již nabrané skilly nepřijde, ale nebude jim moci zvýšit level a nebudou mu fungovat, dokud nebude mít opět LU na 10!

  • Ghosts Of The Past (1) - Každý, kdo s vámi bojuje, cítí podivné mrazení v zádech a občas i jakési hlasy ze tmy. Skoro jako by všechny duše bojovníků, jež jste za svůj život zabil, byly pořád někde poblíž. Při souboji máte vy i všichni vaši protivníci (hráči) o 1 lvl nižší level všech procentuálních skillů. LUCK 9 a vyšší, LEVEL 14 a vyšší. *Poznámka - s perkem Doom Bringer se sčítá, takže hráč s oběma perky bude snižovat procentuální skilly o dva stupně a permanentní o jeden stupeň.

  • Perk Force Sensitive není po změně dostupný jako bonusový perk za lov trofejí creepů v Cantině

  • Perk Back To Future je nyní v dostupný jako bonusový perk za lov trofejí creepů v Cantině už při prvním výběru perků, pokud hráč splňuje požadavky na level a LU



ZMĚNĚNÉ SKILLY

  • Skill Protection nyní funguje nejen proti hráčům, ale i proti creepu, hledaným osobám, Bacta hlídačům a osobám na Speciální zakázku.

  • Skilly Despair, Force Drain, Force Heal, Force Lightning, Force Prevision, Force Resistance, Life Drain, Rend Armor a Vulnerability nyní fungují nejen proti hráčům, ale i proti hledaným osobám, Bacta hlídačům a osobám na Speciální zakázku. Proti creepu nadále nefungují.




OSTATNÍ

  • Přepsán skript pro ukončení věku, aby opět fungoval a vypisoval správně informace po konci věku

  • Cíle pro transport pilota a pašování se nyní budou měnit každou hodinu

  • Po výběru perku nebo skillu na levelu 30 se již neobjeví hláška, že další perk / skill bude možné vybrat na levelu 32

  • Pokud je hráč v gildě a prodá zelený nebo fialový předmět, tento předmět se uloží do Guild Vaults i pokud tato budova ještě není postavená. Po postavení této budovy pak budou tedy na prodej všechny zelené a fialové předměty, které hráči gildy do té doby prodali.

  • Zničená Death Star již nebude vidět v okně Hyperprostoru

19 Nov 2016 20:00
ZMĚNY DO 41. VĚKU
- Tentokrát je toho opravdu hodně, ve zkratce se změnilo levelování postavy, přibyly speciální perky, které se postava učí automaticky, přibyly nové kategorie předmětů - opasky a batohy, gildovní palác nyní obsahuje 7 nových budov, přibylo nové menu se seznamem úkolů, přibyly nové úkoly, zbraně, brnění, boty, helmy, komplety...

ZMĚNĚNÉ LEVELOVÁNÍ POSTAVY

  • Hráči budou dostávat na výběr nový skill/perk jen do levelu 30 včetně - po 30. levelu už další nedostanou, pouze se jim zvýší staty. Za levely dostanou tedy celkem 15 výběrů skillu nebo perku

  • Hráči po 30. levelu na sebe můžou útočit bez omezení (takže klidně může bojovat lvl 31 a 38)

  • Nicméně kvůli balancu se karma, skilly Roar a Slayer, perk Precise Aim a ZX Miniature Flame Thrower stále počítají, jako by byl rozdíl levelů maximálně 3 (nebo se Suiciderem 5)

  • Jako kompenzaci za menší počet výběru perků / skillů a pro zvýšení RPG složky hry je nyní 14 perků označených jako speciální, nelze je vybrat při levelování, ale hráč je dostane automaticky, pokud splní určité podmínky - viz další sekce



SPECIÁLNÍ PERKY

  • Tyto perky se nově nedají nabrat při level-upu, ale hráč je může získat jiným způsobem.

  • Perk 6th Sense - automaticky se ho naučí každý hráč po výběru titulové větve Way of the dark (light) side. Vzhledem k tomu, že dává bonusy právě jen proti těmto dvěma titulovým větvím, to ostatní nemusí moc mrzet.

  • Perk Action Guy - pokud hráč splní 10 / 40 / 100 úkolů, dostane tento perk na stupni 1 / 2 / 3. Počítají se pouze úkoly, které hráč plní sám - např. Trofeje z creepu, Výslech zajatců nebo Nekalá konkurence se tedy nepočítají

  • Perk Bodybuilder - pokud hráč vytrénuje alespoň 100 tahů do hp nebo do dmg, dostane perk na stupni 1, pokud vytrénuje 100 tahů do obou, dostane stupeň 2. Ano, znamená to, že prvních 100 tahů bude každý trénovat bez perku (ale protože to bude každý, tak nikdo nemá výhodu ani nevýhodu). A ano, znamená to, že čistě jednostatové taktiky buď musí obětovat 100 tahů na trénink zbytečného statu, nebo se smíří s tím, že budou mít perk jen na stupni 1. Vzhledem k tomu, jak jsou silné oproti oboustatovým, je to jen dobře.

  • 4 různé druhy armoru - light, medium, heavy a force, se levelují tak, že při souboji s hráčem dostane hráč v útoku +4 (v obraně +2) zkušenosti do toho typu brnění, které má na sobě (takže nezáleží na tom, jestli má třeba PSG nebo skill Cunning Wish - bere se to, co má na sobě oblečené. Kromě Jedie, který má holt jen Force armor.). První stupeň perku hráč dostane po získání 100 zkušeností, druhý stupeň po získání 250 zkušeností

  • Light armor - perk Kevlar Liner

  • Medium armor - perk Combat Trainig

  • Heavy armor - perk Natural Exoskelet

  • Force armor - perk Guardian Of Peace

  • 7 různých typů zbraní - blade, cannon, carabine, grenade, gun, lightsaber a rifle, se levelují tak, že při souboji s hráčem dostane hráč v útoku +2 (v obraně +1) zkušenosti do toho typu zbraně, které má v rukách - pokud má dvě zbraně stejného typu nebo jednu obouruční, tak dostane dvojnásobek (+4 nebo +2). První stupeň perku hráč dostane po získání 60 zkušeností, druhý stupeň po získání 150 zkušeností - je to méně, než je potřeba na armor, aby bylo možné mít 2 typy zbraní, případně aby wrestler mohl relativně rychle získat bonus, pokud se rozhodne používat zbraň. Aby každý typ zbraně mohl mít svůj vlastní perk, byly 3 stávající perky změněny tak, že přidávají bonus jen jednomu typu zbraně, a 4 další perky byly změněny tak, aby každý dával bonus jednomu zbývajícímu typu zbraně.

  • Blade - Bonus In Fight For A Short Distance (2) - Váš trénink chladnými zbraněmi vás učinil smrtelnějším v boji na blízko. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu blade, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Cannon - Firm Hand (2) - Díky vaší pevné ruce můžete s těžkými zbraněmi lépe střílet. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu cannon, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Carabine - Bonus Of Cadence (2) - Tento perk vám umožňuje stisknout spoušť o trochu rychleji a přitom zůstat stejně přesným jako dřív. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu carabine, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Grenade - Demolition Expert (2) - Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu grenade, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Gun - Swift Gunner (2) - Nemáte čas při útoku mířit, protože útočíte rychleji než obyčejní lidé. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu gun, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Lightsaber - Blademaster (2) - Váš trénink se světelnými meči zdokonalil vaše schopnosti v boji na blízko. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu lightsaber, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Rifle - Bonus In Fight For A Long Distance (2) - Váš trénink dalekonosnými zbraněmi vás učinil smrtelnějším v boji na dálku. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu rifle, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Přehled zkušeností je nyní přítomný v Infu o postavě



PŘEPSANÉ INFO O POSTAVĚ

  • Kvůli novým předmětům se už vše nevešlo na jednu stránku, takže je rozdělena na 2 - Info o postavě a Inventář.

  • Aby se vše vešlo, je změněné kompletně rozložení stránky: link a link (Info o postavě pro nového hráče a pro postavu s maximálními možnými popisky)

  • Info o postavě tvoří 4 sloupce, bráno zlevva to jsou:

  • Základní vlastnosti hráče - s tooltipem, pokud hráč najede na ikonku infa, zobrazí se mu, jaký má základ a kolik jsou bonusy (např 6 základní + 2). Pod nimi je seznam zkušeností hráče pro získávání bonusových perků - je zde vidět, kolik má hráč zkušeností a kolik jich ještě bude potřebovat. V tooltipu po najetí na ikonku infa se zobrazí, jaký bonusový perk hráč dostane.

  • Statistiky postavy - některé jsou ty co doposud, jiné jsou nové, jako třeba kolik má hráč základní modifikátor zkušeností gildě, kolik má Bacta a trofejí z creepu. Dole jsou informace o aktuální délce pauz hráče.

  • Obrázek titulové větve (nebo pro začínající hráče obrázek Boby Fetta, jehož silueta vám asi bude povědomá) a popis karmického titulu a bonusů, jaké aktuálně přidává

  • Skilly (protože se prostě jinam nevešly) a pod nimi popis titulové větve a aktuálních bonusů



INVENTÁŘ

  • Věci se přesnuly na vlastní stránku Inventář - viz link

  • Aby se vše vešlo, je změněné kompletně pozadí i rozložení stránky. Věci v batohu jsou vlevo nahoře, aby se nemuselo scrollovat stránkou dolů. Rozložení zbytku předmětů vidíte na obrázku, krom brnění a helmy je prakticky stejné.

  • Vpravo na zádech je místo na batoh/jetpack/nábojový pás, uprostřed je místo na opasek, vlevo dole u speederu je box na předmět, který hráč nalezne při procházení okolí.

  • Vpravo dole jsou informace o kompletu, pokud ho hráč vlastní. Aby se hráč nemusel pořád překlikávat mezi infem o postavě a inventářem, tak některé, pro inventář důležité, informace jsou stále přítomny buď vpravo (staty, nosnost, cena, kz) nebo vlevo (skilly).



OPASKY

  • Seznam opasků můžete najít ve vlastní sekci v HELPu

  • Opasky nejsou součástí kompletu

  • Zelené opasky lze získat jako náhodnou odměnu za úspěšné ulovení osoby během úkolu Speciální zakázka.

  • Ze hry jsou odstraněny předměty do batohu, co dávaly +1 do statů a váží 5 kg (Charmed Artifact, Breath Mask, Mystical Tome, Meditation Crystal) - nicméně Holocrony zůstávají.


BATOHY

  • Seznam batohů můžete najít ve vlastní sekci v HELPu

  • Některé přidávají nosnost - a nahrazují tak např. Multipocket Belt, který teď dělá něco jiného.

  • Některé přidávají armor, protože chrání záda hráče - a nahrazují tak Demolitionist Belt.

  • Jetpack se také nosí na zádech, stále přidává šanci na uhnutí - je tedy na hráči, jestli bude nyní preferovat armor, nebo šanci na uhnutí.

  • U zelených batohů zatím není rozhoduté, jak půjdou získat - bude to odměna za některý z úkolů, které ještě tento věk nejsou přidané.

  • Bandoliery, neboli pásy na náboje, fungují následujícím způsobem:


SPECIÁLNÍ MUNICE

  • Pokud má hráč zbraň typu Gun, Carabine nebo Rifle, může za pomoci Bandolieru změnit typ damage v soubojích s hráči.

  • Bandolieru je 5 druhů, každý umožňuje využívat právě jeden druh nábojů - laser, projectile, toxic, electric nebo explosive

  • Pokud má hráč během souboje s jiným hráčem např. Ammo Bandolier, a má koupený alespoň jeden Projectile náboj, tak se jeho typ damage změní na Projectile (funguje to zde podobně jako u skillu Metamorphosis - typ damage se změní až ve chvíli, kdy se počítá extrém, takže perky pořád fungují na ten "starý" typ damage, a vlevo v infu o lovci stále uvidí typ damage beze zmeěy). Po souboji, ať dopadne jakkoliv, hráč přijde o 1 náboj daného typu.

  • Pokud hráč nemá koupené náboje pro daný Bandolier, nebo má koupené jiné, tak se typ damage nemění.

  • Nákup se provádí na nové stránce, přístupné na černém trhu: link

  • Stav nábojů je vidět v inventáři při najetí kurzorem na nasazený Bandolier, nebo přímo na stránce s nákupem / prodejem nábojů.


SPEEDER BOX

  • Na speeder lze nyní při nálezu předmětu při procházení okolí nebo při napadení creepu / HO / Bacta hlídače přesunout nalezený předmět.

  • Předmět na speederu nepřidává žádné bonusy - lze ho jen prodat nebo přesunout do batohu.

  • Věc z batohu nelze přesunout na speeder.

  • Věc na speederu lze zahodit a nahradit jiným nalezeným předmětem.

  • Věc na speederu se nezapočítává do nosnosti postavy, takže tam může být libovolně těžký předmět



NOVÉ I STARÉ ZBRANĚ, HELMY, BRNĚNÍ, BOTY, KOMPLETY

  • Přibylo 11 nových zbraní typu blade

  • Kvůli novým zbraním typu blade byly změněny i některé stávající zbraně - především gun, carabine, rifle již nebudou mít typ damage cold, některé staré blade zbraně můžou mít také jiný typ damage (typicky electric nebo poison)

  • Přibyly 4 brnění, 2 helmy a 2 boty, především určené pro Jedi a Sith tituly, zároveň přibyly 4 komplety využívající nové věci, a některé stávající komplety pro tyto tituly nyní vyžadují nové helmy a boty

  • Vzhledem k nové gildovní budově byla upravena síla jednotlivých vesmírných kompletů, navíc mají v helpu nyní samostatnou kategorii

  • Byl upraven seznam newbie věcí, aby neobsahoval změněné nebo zrušené předměty, a přibyly do něj nově i opasky a batohy



MENU ÚKOLY

  • Přibylo nové menu s úkoly mezi Moje gilda a Ostatní: link

  • Jsou tam přesunuty položky Trofeje z creepu (když má gilda postavenou budovu na trofeje za creep) a Bacta nádrže z menu Gildy.

  • První položka je Seznam úkolů - tam jsou souhrnné informace o všech úkolech.



ÚKOL SPECIÁLNÍ ZAKÁZKA

  • Pokud je hráč členem gildy, od levelu 18 do levelu 30 včetně se každý level hráče zpřístupní možnost napadnout osobu, na kterou gilda vypsala speciální zakázku (celkem tedy lze takto ulovit 13 osob).

  • Info o tom, na které planetě se osoba nachází, hráč najde v Seznamu úkolů.

  • Pokud je hráč na stejné planetě jako daná osoba, může ji napadnout v seznamu Hledaných osob podobně jako hledanou osobu - nicméně tato osoba, kterou lovíte v rámci úkolu Speciální zakázka, se nepočítá jako Hledaná osoba (můžete tedy během jednoho dne napadnout tuto osobu i hledanou osobu) - nemůže být nikým hlídána a jinak se jí počítají staty.

  • Napadnout osobu lze jen 1x denně, pokud hráč nevyhraje, musí počkat do dalšího dne - navíc dokud hráč neuloví tuto osobu, nemůže lovit žádné další, i kdyby dosáhl dalšího levelu.

  • Pokud hráč zvítězí, dostane +5 tahů a +3 respektu, hráčova gilda dostane +50 xp a +10 000 creditů. Navíc má hráč šanci 10%, že u poražené osoby nalezne jeden ze speciálních opasků.



NOVÉ A ZMĚNĚNÉ GILDOVNÍ BUDOVY

  • Přibylo 7 nových budov, Landing platform se osamostatnila jako nová základní budova. Celkem je 5 budov a každá má 2 různá vylepšení. link

  • Vylepšení na sobě nezávisí, lze je stavět v libovolném pořadí, pokud je postavena základní budova.

  • Cena budov se snížila opět na 20 000 + 20 000 za každou postavenou budovu - celková cena paláce i tak bude 2 400 000

  • Stavět budovy lze nyní už od gildovního levelu 1

  • Základní budovy, včetně Landing Platform, jsou nezměněné a dělají to co doposud.

  • Co se týče vylepšení, tak drobná změna je akorát u budov Hunting Trophies - lovení všech druhů creepu se teď jmenuje úkol Gildovní trofeje, aby šlo zobrazit v seznamu úkolů, a seznam ulovených trofejí je přesunut do seznamu úkolů - a u Intelligence Center - zabíjení 1 / 2 / 3 HO na bonus +5 / 8 / 10% do statů se nyní jmenuje úkol Výslech zajatců, opět je přítomný v seznamu úkolů a není již vidět v Infu o gildě. Ani jedno nemá vliv na funkcionalitu budov, jen se to popřesouvalo.



Processing Block

  • Vylepšení Trophy Chamber. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Lov odměn. Pokud hráč během týdne porazí 3 Hledané osoby, dostane +10 tahů a přidá gildě +30 zkušeností. Úkol se obnovuje každou neděli o půlnoci.

  • Poznámka - nijak se to nevylučuje s budovou Intelligence Center, hráč může tedy zárověň plnit oba úkoly - porážet HO kvůli bonusu 5 / 8 / 10% do statů a zároveň se mu budou HO počítat i do tohoto úkolu. Odměnu hráč získá ve chvíli, kdy porazí 3. Hledanou Osobu.



Duelling Arena

  • Vylepšení Training Chamber. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Přátelský zápas. Jednou denně může hráč vyzvat na duel jiného hráče z gildy, nebo přijmout výzvu od spoluhráče. Následně mezi nimi proběhne souboj podobně jako při normálním souboji hráčů, ale bez omezení levelů, bojovníci nedostanou pauzu, zkušenosti, kredity ani karmu. Vítěz dostane 4 body respektu a poražený 2 body respektu, při remíze pak oba 3 body respektu, oba bojovníci navíc vždy dostanou +3 do základního hitpoints a damage.

  • Napadení se provádí přes vlastní stránku v menu Úkoly: link

  • Poznámka - pokud to není napsané dost jasně, znamená to, že jeden hráč může buď jednou denně někoho napadnout, nebo být napaden, ale ne obojí. Takže není možné, aby leader dostal během dne přes ústa od každého člena gildy . Duel lze vykonávat kdykoliv, i během pauzy, a hráčům při něm nemizí jednorázové věci (např. granáty). Výsledek se ukládá do událostí, aby i napadený hráč viděl, jak dopadl.



Interrogation Chamber

  • Vylepšení Entrance Hall. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Nekalá konkurence. Pokud hráči gildy zvítězí v útoku během jednoho dne nad alespoň jedním lovcem z každé jiné gildy, dostane gilda +100 zkušeností. Úkol se obnovuje každou půlnoc.

  • Status úkolu má vlastní stránku v menu Úkoly, stránka je prakticky stejná jako pro úkol Jeden proti všem : link

  • Poznámka - hodí se to k budově na konflikty víc, než Landing Platform. A snad je to napsané dost jasně - výhry v obraně se nepočítají. Gilda dostane odměnu za splnění úkolu hned ve chvíli, kdy někdo porazí hráče z posledni zbývající gildy.



Holding Cells

  • Vylepšení Entrance Hall. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Jeden proti všem. Pokud hráč zvítězí v útoku během jednoho týdne nad alespoň jedním lovcem z každé jiné gildy, dostane +5 respektu a gilda +100 zkušeností. Úkol se obnovuje každou neděli o půlnoci.

  • Status úkolu vlastní stránku v menu Úkoly : link

  • Poznámka - opět - výhry v obraně se nepočítají. Hráč dostane odměnu za splnění úkolu hned ve chvíli, kdy porazí hráče z posledni zbývající gildy.



Guild Vaults

  • Vylepšení Observatory. Pokud hráč prodá zelený nebo fialový předmět, uloží se do gildovního skladiště. Ostatní hráči gildy si ho pak mohou zakoupit za pětinásobek základní ceny.

  • Stránka s předměty je přístupná z menu Gilda a vypadá následovně: link

  • Poznámka - pětinásobek je pětinásobek, a nelze to nijak slevnit. Takže zelené věci s cenou 3000 bude možné zakoupit za 15000, s cenou 5000 za 25000. Kredity za nákup se nepřičítají gildě, aby tak nešlo sponzorovat. Všechny si nechá gildovní zásobovač.



Flight Suit Dresser

  • Vylepšení Landing Platform. Umožňuje hráčům zakoupit druhou sadu helmy a brnění do Infa o doku, které se budou používat - pouze při vesmírných soubojích - místo helmy a brnění, které ma na sobě postava v inventáři.

  • Komplet pro vesmír se vypisuje v doku a vypadá následovně: link

  • Poznámka - po postavení této budovy budou mít helmy a brnění, které lze koupit do doku, na černém trhu u jména ikonku vesmírné lodě. Nepřekvapivě se jedná o věci, které tvoří vesmírné komplety - v helpu mají nyní vlastní kategorii. Tyto předměty půjde do doku přesunout i z batohu postavy, nebo je za věc v doku prohodit. Věc v doku lze pouze prodat. Pokud má hráč nějaké brnění nebo helmu v doku, tak při vesmírném souboji se počítá s nimi místo s předměty v inventáři - nelze tedy mít bonus ze 2 setů.



Spice Routes

  • Vylepšení Landing Platform. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Krádež koření. Každý hráč se může jedenkrát denně pokusit napadnout ve vesmíru konvoj, přepravující zásilku cenného koření na planetu. Pokud hráč zvítězí, dostane +3 tahy, +3 respektu a kredity, navíc gilda získá +30 zkušeností a 100 * level hráče kreditů. U každé planety lze provést pouze 1 napadení denně.

  • Stránka pro nabrání úkolu se podobá Bacta nádržím, souboj ve vesmíru je podobný tomu při transportu: link a link

  • Poznámka - Je to velmi podobné Bacta questu, hráč si vybere v seznamu planet, kde bude úkol plnit (tip - může to být ta samá planeta, kde bude procházet Bactu), zadá oblet planety - a pokud má aktivní úkol Krádež koření, tak místo souboje s hráčem nebo čekání na orbitě planety proběhne souboj ve vesmíru s npc. Npc je tím silnější, čím má hráč vyšší level - neurčuje se to už tak jako teď při transportu náhodně - a typ/obrázek lodi nemusí tedy odpovídat síle npc (čili je možné na vysokém levelu potkat Tie Fighter se 400 hp). Npc navíc má buď hodně evasion a málo hp, nebo hodně hp a málo evasion. Pokud hráč prohraje, ztratí 1 kolo za oblet a dostane pauzu 6 hod ve vesmíru, pokud remizuje tak ztratí opět 1 kolo a dostane 3 hod pauzu, pokud vyhraje, tak naopak 3 kola získá, nemá žádnou pauzu. Kreditů za úkol je cca dvojnásobek toho, co hráč může dostat při Bacta questu (odměna roste s levelem hráče). Informace o souboji se neukládají do událostí, stejně jako se neukládá souboj s Bacta hlídačem.



PŘEPSANÝ HODINOVÝ SKRIPT

  • Hodinový skript byl přepsán na objekty, v rámci toho byly provedeny následující úpravy:

  • Při přepadení transportu při přeletu pilota se nyní nepřítel generuje v závislosti na levelu hráče, takže na nízkých levelech hráč potká jen slabé soupeře, na vysokých naopak jen silné. Je to v principu to samé jako je popsané u Spice Routes - bude mít buď hodně hp a málo evasion nebo obráceně, a obrázek lodi nepřítele se nemusí shodovat se staty - můžete tak potkat Mining Ship s 50% evasion nebo Tie Fighter s 400 hp.

  • Generování HO je upravené tak, že staty se generují pořád stejně (aneb při zabití HO si daná HO zapamatuje level a staty hráče, co ji porazil, a při generování nové HO pro daný level se zprůměrují staty všech HO daného levelu - HO tedy stále takto přebírají staty hráčů a jsou tím silnější, čím silnější jsou hráči)

  • Skilly pro HO (a Bacta hlídače) se nyní generují tak, že místo jednoho silného skillu mají nyní 1-2 slabší skilly. Síla skillů je nyní určená stupněm skillů (takže HO může mít maximálně např. Despair na stupni 3 se silou 12%, místo současných 30%). HO na levelu 5-9 mají jeden skill na stupni 1, 10-14 2 skilly na stupni 1, 15-19 1 skill na stupni 2 a 1 na stupni 1, a tak to jde dál, až na lvlu 30+ mají 2 skilly na stupni 3.

  • Kromě standardních 50 HO se nyní generuje ještě 8 dalších, které jsou každá na jedné startovní planetě a jsou pokaždé na levelu 5-9 - takže i v pozdější fázi hry tam noví hráči můžou HO pro svůj level pokaždé nalézt.



17 Sep 2016 20:00
ZMĚNY DO 40. VĚKU
Většina změn se týkala technického přepisu kódu na objekty. Kromě ukončení věku, skriptů probíhajících každou hodinu / den a skriptů na úvodní (přihlašovací) obrazovce je již vše přepsané na objekty. Vše by se mělo chovat jako doposud, vyjma následujících změn:

HYPERPROSTOR

  • Hyperprostor se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Vlevo od mapy se po kliknutí na planetu zobrazí informace o planetě: Vzdálenost, Potřebné palivo na přelet, Počasí, Terén, Populace lovců, Počet napadnutelných HO / celkový počet HO, Počet creepů na planetě, Denní creep (přítomen / nepřítomen), a pokud je hráč v gildě tak i stav Bacta

  • Během přeletu je nyní větší šance na náhodnou událost - viz dále



UDÁLOSTI PŘI PŘELETU

  • Všechny negativní události mají stále šanci 4% každá

  • Asteroid Field a Space Slug nezměněny

  • Imperial Fleet - změněn na Imperial / Rebel Fleet - Imperiální gildy potkávají nyní pouze Rebel Fleet, Rebelské gildy jen Imperial Fleet, neutrální gildy náhodně jednu z nich. Flotila nyní dává +6 hodin vesmírné pauzy

  • Pirate Ambush - Ze zálohy vás přepadla a zajala tlupa vesmírných pirátů. Než se vám podařilo dostat se z pout a zabrat zpět svou loď, uběhla spousta času. - Přidává 6 hodin oboustranné pozemní pauzy

  • Hyperspace Coordinates Miscalculation - Během výpočtu trasy hyperprostorem se musela stát někde chyba... Místo na planetě, kam jste původně mířili, jste se ocitli na náhodné jiné planetě!

  • U kladných událostí zůstávají nezměněné Space Anomaly s čancí 0,1% na každou z nich, Shipwreck má šanci zdvojnásobenu na 1,4%, Han Solo má šanci zvýšenou na 1% a už neutíká před Impériem, ale před celníky

  • Abandoned Fuel Cannister - Narazil jste na volně letící barel paliva. Jelikož se k němu zjevně nikdo nehlásí, přečerpal jste z něj ?? kg paliva do své lodi. - 2% šance, náhodné množství závislé na vašem LU



DOK

  • Info o doku se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Změněné rozložení stránky, na levé straně je více položek s informacemi (minimální a maximální gamage, štít, pancéřování)

  • Systémy lodi přesunuty na pravý kraj, pokud je nějaký systém rozbitý, zobrazí se info o ceně opravy a přibylo tlačítko na opravu všech systémů najednou

  • Akce (prodej, oprava) na obrazovce doku už nepřesměrovávají na prázdnou stránku, ale vypíšou se nahoře nad informacemi o doku



POSTAVA, RASA

  • Info o postave se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Info o rase se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Akce (prodej, použité předmětu) na obrazovce postavy už nepřesměrovávají na prázdnou stránku, ale vypíšou se nahoře nad informacemi o doku

  • Rozložení stránky je prozatím nezměněné, protože bude stejně potřeba v budoucnu změnit kvůli upgradům vybavení



GILDA

  • Info o gildě se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Změněné rozložení stránky, na levé straně jsou položky s informacemi

  • Informace o postavených budovách přesunuty na pravou stranu obrazovky, nad nimi se nyní zobrazuje znak gildy



ZMĚNY PERKŮ

  • Newly Washed Up - Ostatním lidem je z vás hnusně, když vás vidí, na zvracení, když vás cítí! Tento perk vám snižuje CHARISMA o 2 body, ale v souboji s hráčem sníží protivníkovi hitpoints a damage o 1% za každý bod vašeho CHARISMA



ZMĚNY SKILLŮ

  • Despair - Damage a hitpoints soupeře se při souboji s hráčem sníží o 4 / 8 / 12 % (bonus z Rebel Ace Fighter Helmet a Sith titulu snížen na 2%)

  • Vigilance - 10/20/30% šance, že váš damage a hitpoints se v obraně zdvojnásobí (bonus z Red Guard Helmet a Jedi titulu snížen na 5%)



ZMĚNY PŘEDMĚTŮ

  • All Purpose Lubricating Spray - Za každý Blade získáte +2% ke kritickému zásahu

  • Communications Antenna - Přidává 25% šanci, že se vám při souboji zobrazí soupeřovy statistiky a posléze se uloží do infa o souboji

  • Datapad - Umožňuje zobrazit statistiky napadnutelných Hledaných Osob v menu Planeta - Hledané osoby

  • Demolitionists Belt - Zvyšuje armor o 1

  • Electrobinocular - V souboji s hráčem snižuje armor protivníka o tolik, kolik je součet obtížnosti podnebí a počasí na planetě

  • Galactic Map - Šance potkat Asteroid Field, Space Slug, Imperial/Rebel Fleet, Pirate Ambush a Hyperspace Coordinates Miscalculation je (každý) 1%

  • Gunsight - Přidává + 4% ke kritickému zásahu a 8% šanci, že v souboji snížíte armor protivníka na 0, pokud máte v rukou zbraň typu carabine, rifle nebo cannon

  • High Density Dispersal Unit - Za každý granát získáte 5% damage

  • Heavy Weapons Cooling Module - Pokud máte zbraň typu cannon, dostanete +10% do damage

  • Holocron - Přidává INTELLIGENCE + 2, avšak při vítězném útoku prodlouží pauzu o 2 hodiny

  • Jetpack - Přidává 5% šanci, že při souboji neutrpíte žádné zranění (ani kritický zásah)

  • Multipocket Belt - V batohu unesete o 5 kg více

  • Noctovision - V době mezi 22 - 6 hodinou zvyšuje skilly o 1 stupeň. Nefunguje v kombinaci s Shoulder Lamp. Pokud má soupeř Shoulder Lamp, předměty se vzájemně vyruší.

  • Personal Shield Generator - Každý bod ENDURANCE zvětšuje hitpoints o 1%

  • Portable Scanner - V souboji sníží kritický zásah hráče na 0 a kritický zásah soupeře o tolik, kolik sebral hráči (nemůže klesnout pod 0)

  • Shoulder Lamp - V době mezi 22 - 6 hodinou snižuje skilly soupeře o 1 stupeň. Pokud má soupeř Noctovision, předměty se vzájemně vyruší.

  • Slaving Collar - Při výhře získáte odměnu 20 * level soupeře creditů

  • Stun Cuffs - Zvyšuje zisk kreditů za ulovení Hledané osoby o 50%

  • ZX Miniature Flame Projector - V souboji přidává +2% damage vám a -1 armor soupeři za každý level, o který je soupeř výše než vy



SPECIÁLNÍ PŘEDMĚTY

  • Do hry se vrátily předměty, které nelze zakoupit, a lze je pouze najít / získat jako odměnu.

  • Tyto předměty mají jinou barvu a v HELPu mají vlastní kategorii. Předměty jsou buď zelené (použitelné kýmkoliv) nebo fialové (použitelné pouze pro Jedi nebo Sith hráče)

  • Každý z těchto předmětů má uvedeno, ruší schopnosti podobného, ale slabšího předmětu - nelze tedy kombinovat např. Poisoned Wristblades a normální Wristblades - hráč dostane bonus jen ze speciálního předmětu.

  • Na tyto předměty se nevztahuju omezení, že je kvůli ceně může nalézt hráč až od určitého levelu nebo obtížnosti soupeře.

  • Šance na předměty, které hráč může získat z procházení okolí nebo poražením nepřátel, byly upraveny následujícím způsobem:

  • Creep - 4% bežný předmět, 1% speciální předmět

  • Hledaná Osoba - 7% bežný předmět, 3% speciální předmět

  • Hlídač Bacty - 40% bežný předmět, 10% speciální předmět

  • Okolí - pokud hráč při procházení narazí na lokaci s předmětem, v 80% případů najde bežný předmět, v 20% případů speciální předmět



GRAFY

  • Všechny grafy se po 15 dnech rozšíří na šířku celé stránky, aby byly přehlednější

  • Statistiky hráče mají rozdělěný graf levelu / experience / experience gildě na 3 samostatné grafy, navíc přibyly grafy s karmou / respektem a kredity hráče / kredity odevzdané gildě

  • Statistiky gild obsahují jen popisky a grafy pro aktivní gildy



OSTATNÍ

  • Jedi / Sith vidí při nákupu u lighsaberu ikonku, kolik lze do daného lightsaberu vložit krystalů

  • Přidané kontroly při najímání se na povolání, pokud zároveň hráč čeká na transportér RenTrans

  • Gildovní budovy jsou nyní o 50% dražší, ale nejsou nadále omezeny levem gildy - jakmile je první gilda na levelu 2, lze postavit více než 1 budovu za level, pokud na ně má gilda kredity

  • Při nákupu zbraní je dropdown typ zbaně a typ damage vedle sebe místo nad sebou (takže se nepřekrývají)

  • Možnosti gildy mají více používané akce nahoře na stránce místo úplně dole, pokud gilda nemůže trénovat nebo vypsat konflikt tak jen vypíše informaci, že bylo již vytrénováno x bodů / že konflikt lze vypsat až od určitého data

  • Při vypadnutí předmětu je rozšířen dropdown s možnými akcemi, takže už není v useknutý v polovině

  • Při vypadnutí předmětu a současném přestupu na další level / nutnosti vybrat odpověď na karmickou otázku nebo titulovou větev se nejprve vyřeší přesun předmětu do hráčova batohu (případně výměna za jiný předmět), uloží se a až poté se řeší věci spojené s levelupem

  • Herní událost (zničení Alderaanu, Death Star, Vongové) se nyní nezobrazuje jako pop-up okno, ale má vlastní stránku

  • Info o hráči nyní zobrazuje i právě nastavený avatar hráče

  • Help - Informace o karmickém titulu nyní obsahují kompletní staty pro všechny karmické tituly

  • Help - Informace o kompletech nyní v tooltipu ukazují staty a cenu helem, brnění a bot

  • Při výběru perku, který má efekt při nabrání (Mutation, Here And Now, Talented, Hard To Kill) se vypíše informace, co a jak se změnilo

  • Přidaná podpora pro předměty, které padají v souboji na šanci a/nebo ovlivňují protivníka v souboji

  • Výpis souboje a Info o souboji s hráčem nyní zobrazují předměty, které měly efekt v souboji

09 Jul 2016 20:00
ZMĚNY DO 39. VĚKU

Většina změn se týkala technického přepisu kódu na objekty. Seznam přepsaných věcí je sepsaný dole, kromě uvedených změn by se mělo všechno chovat stejně jako doposud.

BACTA NÁDRŽE

  • V seznamu členů gildy je u každého hráče vidět, kolik Bacta úspěšně doručil

  • Zkrácení pauzy jako odměna za Bactu potřebuje nyní pokaždé o 10 bacta více, než předešlý level, namísto dvojnásobku (čili bude potřeba 10-30-60-100-150-210-280... Bacta)

  • Za poražení hlídky při vyzvedávání Bacta je nyní +3 respektu (místo +1)

  • V událostech se nyní zobrazuje, v jaké fázi Bacta questu se hráč nachází (pouze pokud jej má aktivní) a na jaké planetě ho má splnit



ZMĚNY ČERNÉHO TRHU

  • Každá stránka při nákupu na černém trhu ukazuje, jakou má hráč aktuální slevu na dané předměty

  • Při nákupu drog je u drog, kterým se snižuje účinnost podle počtu užitých drog hráče, vidět aktuální bonus, který budou přidávat



ZMĚNY PERKŮ

  • Master In Swindling - nyní funguje na oba typy sázení - kluzáky i arénu

  • Children of Street - změněn na: Nákup drog vás stojí až o 50% méně (nemůže být méně než 65% základní ceny) - LUCK 1 a vyšší, LEVEL 2 a vyšší



ZMĚNY PŘEDMĚTŮ

  • Návrat drogy OV 600 - Pauza po výhře a jednostranné remíze je kratší o 60 minut



ACHIEVEMENTY A MEDAILE

  • Přidaný achievement Bacta Smuggler - Přinést 25 balíků Bacta gildovnímu zásobovači

  • Přidaný achievement Trophy Hunter - Odevzdat v Cantině trofeje z 25 creepů

  • Přidaná medaile pro hráče s největším počtem doručených balíků Bacta

  • Přidaná medaile pro hráče s největším počtem ulovených trofejí z creepu v Cantině

  • Přidán výpis nejvíce / nejméně používaných perků získaných za odměnu z trofejí v Cantině do výsledků věku



OSTATNÍ

  • U sázení v aréně je nyní popis zápasu, který se koná

  • Pokud má gilda postavenou budovu na trofeje, bude v seznamu creepu hvězdička u jmnéna creepu, ze kterého gildě chybí trofej



PŘEPSANÉ SKRIPTY

  • Vesmírné souboje hráčů

  • Všechny skripty v záložce Černý trh

  • Cantina a všechny skripty v cantině (drinky, lov creepu, odpočinek, seznam HO, najímání se na povolání)

  • Sázení v aréně

  • Sázení na kluzáky

  • Zalití do karbonitu

  • Úvod

  • Změna rasy

  • Výběr perku za odměnu za lov trofejí v Cantině

  • Výběr titulu

  • Seznam perků hráče

  • FAQ

  • Pravidla

  • Fórum

  • Holozáznam

  • Otázky na karmický titul

  • Gildovní trofeje z creepu

  • Půjčování kreditů od gildy

  • Nákup letenky RenTrans

  • Seznam achievementů

01 Jan 1970 01:00
14 May 2016 16:48
ZMĚNY DO 38. VĚKU

BACTA NÁDRŽE

  • Pašeráci z planety Thyferra se dostali ke zdroji Bacta, které nyní směňují za jiné zboží s ostatními gildami.

  • Každá gilda okamžitě zakoupila Bacta nádrže a vysílá své lovce získat co nejvíce této léčivé substance.

  • V menu Gilda přibyla nová položka Bacta nádrže, kde může každý lovec vidět, v jakém stavu právě nádrže jsou, jaký bonus právě poskytují a kolik Bacta je potřeba ještě musí získat pro další stupeň bonusu.

  • Na této stránce se také lovec může přihlásit, že na jedné z dostupných planet balík Bacty vyzvedne a dopraví do paláce.

  • Lovec si smí vybrat pouze planetu, na kterou se ještě nepřihlásil žádný jeho gildovní kolega, a pouze 1x denně - po přihlášení se není možné změnit planetu nebo přihlášku zrušit. Přihláška není omezena levelem ani ničím dalším.

  • Na každé planetě může každá gilda zkusit vyzvednout zásilku jen 1x denně - pokud tedy lovec neuspěje, je zásilka Bacty pro tento den na dané planetě nenávratně ztracena.

  • Po nabrání zakázky musí lovec na vybrané planetě procházet okolí. To má nasledující pravidla:

  • První a druhé projití okolí se vyhodnotí úplně normálně - spotřeba kol, paliva, vyhodnocení událostí atd.

  • Třetí projití okolí nestojí tahy, nevyhodnocuje se náhodná událost, ale hráč se pokusí ze skrýše Thyferranských pašeráků vyzvednout zásilku. Pokud bude mít štěstí, vše se obejde bez incidentu.

  • Pokud štěstí mít nebude, může být přepaden - dojde k souboji s hlídkou nebo nájemným lovcem. Souboj s nimi se vyhodnocuje podobně jako souboj s HO, nicméně za ně nejsou ani zkušenosti, ani credity.

  • V případě vítězství nad npc hráč získá +1 respekt a je velká šance, že z npc vypadne předmět. Navíc hráč vyzvedne zásilku Bacty a pokračuje dál v úkolu.

  • Pokud souboj skončí remízou nebo prohrou, úkol končí neúspěchem. Nicméně hráč se ze svého neúspěchu poučí a získá (v závislosti na výsledku) zajímavý bonus.

  • Pokud lovec úspěšně vyzvedl Bacta, musí se vrátit do gildovního paláce - opět procházením okolí.

  • Čtvrté a páté projití okolí se opět vyhodnotí úplně normálně - spotřeba kol, paliva, vyhodnocení událostí atd.

  • Šesté projití okolí nestojí tahy, nevyhodnocuje se náhodná událost, ale hráč odevzdá zásilku Bacty gildovnímu zásobovači.

  • Po odevzdání dostane hráč bonus +1 respekt, +3 tahy a +30 přispěných zkušeností gildě, gilda dostane +1 Bacta a +30 zkušeností

  • Navíc hráč dostane - v závislosti na levelu a stavu svého vybavení - buď předmět pro nováčky nebo credity

  • Gildovní Bacta tanky přidávají všem členům gildy bonus v podobě kratších pauz v pozemních soubojích.

  • Bonus funguje podobně jako perk Quick Recovery (platí pro něj i stejné podmínky - lze ho např. zrušit perkem Immediately). Velikost bonusu je 5 minut za jeden stupeň vylepšení.

  • Na první stupeň je potřeba, aby měla gilda 10 Bacta, na každý další pak dvojnásobek předchozího navášení (tedy 1. stupeň 10, 2. stupeň 30 Bacta, 3. stupeň 70 bacta, 4. stupeň 150, 5. stupeň 310...)

  • Přihlašování lovců k vyzvednutí zásilek se vyresetuje každou půlnoc.



ZMĚNY SKILLŮ

  • Bloodlust zvýšen na 17% / 34% / 51%

  • Nové ikonky pro skilly Metamorphosis, Cunning Wish, Fortune, Unfortune, Vulnerability, Time Walk, Onslaught (made by Drekthan)



ZMĚNY PŘEDMĚTŮ

  • Shocktrooper Helmet - přidává +8% Bloodlust (místo 6%)

  • Fusion Cutter - změněna funkce na zkrácení vesmírné pauzy o 3 hodiny, změněn výskyt - nyní lze Fusion Cutter zakoupit na každé planetě



OSTATNÍ

  • Za ulovení creepu, za kterého dostane gilda po postavení Hunting Trophies trofej, dostane lovec +1 respekt

  • Odstraněny perky přidávající bonus do skillů (mimo Force Sensitive a Bonus Of Moving) z perků za lov creepu v Cantině

  • Ikonky armoru v levé části stránky mají ikonky víc podobné těm v infu o souboji (tmavší sloupce, které nejsou vyplněné)

  • Opraveny různé chyby v soubojích i mimo ně - především to, co bylo v bugtrackeru



[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-12
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.