ZÁKLADNÍ STATY


56. VĚK běží od 02 Feb 2019 20:00 Online 2 lidé Čas serveru 22 Feb 2019 19:32


TITUL

SNIPING

Marksman
Můžete nosit 2 zbraně i přesto, že jedna váží 4 a více kg

Sharpshooter
DMG: + 10%
HP: + 10%
KZ: + 4%

Hawkeye
CHARISMA + 1
AGILITY + 1

Jeden ze skillů:
Feedback
Rend Armor
Shadow Strike
Take Cover

Sniper
Po dobu souboje získáte +1% do hitpoints a damage za každých 5% soupeřovy úspěšnosti


VLASTNOST ZÁKLADNÍ HODNOTA KONEČNÁ HODNOTA
Strength810
Endurance11
Charisma45
Intelligence55
Agility810
Luck910


PERKY A SKILLY


LEVEL TYP NÁZEV
2SkillShadow Strike
4SkillShadow Strike
6SkillShadow Strike
8PerkDeath Pact
10PerkAt Once
12PerkAt Once
14SkillFirst Strike
16SkillFirst Strike
18SkillFirst Strike
20PerkMaster of Blaster
22SkillLucky Strike
24PerkGods Goodwill
26PerkTalented
28SkillLucky Strike
30SkillLucky Strike


VYBAVENÍ

ZBRANĚ
Beam Rifle
+ 100% + 100
 ST  2  
5 kg rifle
29 100 creditů
DH17 Pistol
+ 42% + 84
 LU  1  
2 kg gun
13 416 creditů

BRNĚNÍ
Crusader Mark III Helmet
+ 20% + 0
     
2 kg
1 900 creditů
Crusader Mark III Armor
+ 70% + 0
6
     
5 kg
10 790 creditů
Crusader Mark III Boots
+ 13% + 15
     
2 kg
1 709 creditů
SETOVÝ BONUS
Crusader Armor Mark III Set
+ 3% ke všem procentuálním skillům
+ 5 damage a hitpoints za každý váš LOSE
Jetpack
Přidává 5% šanci, že při souboji neutrpíte žádné zranění (ani kritický zásah)
3 kg
1 500 creditů
Grenadier Belt
+1 AGILITY
3 kg
600 creditů

VYBAVENÍ
Force Crystal
+ 3% šance k užití všem procentuálním skillům
1 kg
1 250 creditů
Knee Dart Launchers
Každý bod AGILITY zvětšuje tvůj damage o 2%
1 kg
2 300 creditů
Lanvarok
Každý bod STRENGTH zvětšuje damage o 1%
2 kg
1 200 creditů
Remote
Při tréninku získáváte o 0.2 bodu více za každý trénovaný tah
1 kg
1 500 creditů

HERNÍ STRATEGIE

Titulová větev Sniping se specializuje na těžké zbraně. Jako jediný titul unese v rukou zároveň jednu obouruční k ní ještě jednu jednoruční zbraň. To, stejně jako další bonusy z titulové větve, ho předurčují k velmi vysokému damage.
V této taktice budete spoléhat na časté útočení, vysoký damage a skilly First Strike / Evasion, které vám umožní se úplně vyhnout damage soupeře - nebudete tedy vůbec potřebovat hitpoints. Hitpoints úplně vynecháte. Takovým taktikám, které spoléhají jen na jeden stat a druhý něčím kompenzují, se říká také jednostatové. Pro vás to znamená, že během tréninku budete všechna kola dávat pouze do damage, ani jedno kolo do hitpoints.
Tato konkrétní taktika narozdíl od ostatních spoléhá i na to, že budete útočit minimálně 2x-3x denně, ideálně i víckrát. Nehodí se proto, pokud nemáte dost času se přihlásit několikrát denně.
Výběr zbraně je uzpůsoben vašim perkům a titulové větvi - získáte zde maximum damage
Komplet brnění přidává procenta vašim skillům, což se bude velmi hodit. Navíc vám o trochu zvýší damage i hitpoints za každou prohru, kterým se nevyhnete, především na nižších levelech.


LEVEL 1-10

Úvodní levely, kde ještě nebudete vydělávat příliš kreditů. Od levelu 5 ale můžete začít vykonávat povolání a situace se trošku zlepší. Snažte se tyto levely prolétnout co nejrychleji a dostat se co nejdřív na level 14 nebo výše
LEVEL 1
První a nejdůležitější věc - pokud něco na 1. levelu pokazíte, špatně koupíte nebo se ukliknete, a bude to mít pro vaši strategii fatální důsledky, je zde možnost se deaktivovat (Menu Ostatní - Deaktivace). Účet se tímto zeresetuje a budete moct začít znovu (včetně výběru statistik, dostanete i novou rasu). Ovšem nevýhoda je, že budete muset počkat až do půlnoci, než se budete moci znovu aktivovat.
Jelikož vyhrát můžete pouze jako člen vítězné gildy, je čas se do nějaké přidat (menu Moje Gilda - Vstup do gildy). Výběr je čistě na vás - pokud však nejdete na jistotu (třeba za kamarády), doporučuji gildu, kde je dost lidí a kam je možné se přidat - je mnohem větší šance, že budete mít v gildě zkušené hráče, kteří rádi pomůžou a poradí začínajícím.
Na 1. levelu nemůžete být nikým napaden ani okraden, je proto dost času se proklikat gildami, helpem, podívat se do různých menu.
Jakmile si vše ozkoušíte a prohlédnete, nastane čas na důležitou část hry - co nejrychleji se dostat na level 5. Podrobnosti najdete o kus níže ve zvláštní sekci. Budu dále předpokládat, že se daným návodem budete řídit - popravdě není moc důvod se na úvod zdržovat na nižších levelech.
LEVEL 2
Skill Shadow Strike - přidává bonus do statů při souboji za každou vaši výhru nebo remízu. Tento skill budete mít jen do levelu 24, ale měl by vám díky častému útočení přidávat relativně slušné číslo - především na začátku vám může vyhrát pár soubojů.
LEVEL 3
Od této chvíle je možné trénovat. Tuto možnost najdete v menu Postava. Velmi důležitá činnost - za každé kolo vložené do tréninku si můžete zvýšit základní damage nebo hitpoints. Vzhledem k tomu, že nemáte od začátku STRENGTH na hodnotě 10, se vyplatí kola šetřit a až jich máte víc než 80, koupit si drogu Andris a trénovat s její pomocí - za každé kolo tak získáte k hitpoints i damage tolik, jako byste měl STRENGTH a ENDURANCE o 3 vyšší. Dále je možné si pro podpoření tréninku zakoupit i jiné věci, které vaši STRENGTH zvýší (např. opasek, který je relativně levný, a je tak možné jej koupit, potrénovat a zase hned prodat). Je potřeba se snažit mít na trénink STRENGTH co nejvyšší, ideálně 10. STRENGTH lze také zvýšit pomocí perku +1 STRENGTH - pokud budete plnit úkol v Cantině, kde se každý den vypisuje odměna na ulovení určitého druhu creepu, dostanete po několika splněních možnost vybrat si bonusový perk. Jakmile tuto možnost dostanete počtvrté (a kdykoliv později), můžete si vybrat právě i perk zvyšující základní staty postavy. Trénink je možné podpořit i předmětem Remote, který si kupuje téměř každý zkušený hráč. Čím více totiž natrénujete, tím více vám pak přidají věci (pokud např. brnění přidává +70%, je rozdíl jestli máte 100 hp nebo 1000 hp), perky, skilly...
Jelikož se při útoku spoléháte na damage a First Strike / Evasion, nepotřebujete vůbec hitpoints - proto všechna kola při tréninku vložte pouze do damage. Později, až budete mít STRENGTH na hodnotě 10, můžete trénovat průběžně kdykoliv i bez drog.
LEVEL 4
Skill Shadow Strike - druhý stupeň
LEVEL 5
Nejdůležitější level ve hře - výběr titulové větve. Vyberte si Sniping. Od této chvíle můžete vykonávat povolání a napadat hledané osoby. Doporučuji si přečíst více podrobností v HELPu.
LEVEL 6
Skill Shadow Strike - třetí stupeň
LEVEL 8
Perk Death Pact - zkrátí pauzy po vaší prohře nebo oboustranné remíze o 1 hodinu. Pokud se tedy útok nepovede, budete mít kratší pauzu.
LEVEL 10
At Once - zkrátí pauzy po vašem útoku o 1 hodinu, v případě napadení soupeřem o 0,5 hodiny. Můžete tedy útočit častěji.

LEVEL 11-20

Během těchto levelů je potřeba nakoupit co nejvíc vybavení - ideálně byste na levelu 20 měli mít koupené komplet brnění, zbraně i výbavu. Zkuste si také držet karmu na na co nejvyšších hodnotách, kvůli bonusu na padnutí skillu, na které budete spoléhat
Navíc, pokud často plníte úkol Trofej na zakázku, je dobré si v Cantině vybrat jako jeden z bonusových perků perk Quick Pockets - bez něj v batohu neunesete věci, které potřebujete
LEVEL 12
At Once - druhý stupeň zkrátí pauzy po vašem útoku o další 1 hodinu, v případě napadení soupeřem o další 0,5 hodiny. Můžete tedy útočit ještě častěji.
LEVEL 14
Skill First Strike - nejdůležitější skill této taktiky. Zaútočíte jako první a pokud soupeře porazíte, jeho útok se již nebude počítat - proto potřebujete co nejvyšší damage a na hitpoints vám nesejde
LEVEL 16
Skill First Strike - druhý stupeň
LEVEL 18
Skill First Strike - třetí stupeň
LEVEL 20
Perk Master Of Blaster - zvýší damage o 15%, pokud je vás damage typu laser nebo projectile. Vaše zbraně mají damage typu laser, podmínku tedy splňujete.

LEVEL 21-30

Jakmile budete mít dokončenou výbavu, je čas odletět na Coruscant. Tradičně se zde shromažďují od poloviny věku lovci s vybavením, a zde pak na jednom místě se spoustou cílů probíhají souboje nejintenzivněji.
LEVEL 22
Skill Lucky Strike - pokud padne, zdvojnásobí šanci na padnutí ostatních skillů. Vzhledem k tomu, že vaše taktika je založená právě na tom, jestli vám skilly padnou nebo ne, se takový podpůrný skill velmi hodí.
LEVEL 24
Perk Gods Goodwill - umožňuje vyměnit jeden skill za jiný. Zbavte se nyní nepotřebného Shadow Strike a vyměňte jej za skill Evasion. Ten vám umožní kompletně se vyhnout damage protivníka - pokud vám tedy nepadne First Strike, můžete to zachránit právě skillem Evasion.
LEVEL 26
Perk Talented - jeden z vašich skillů na 3. levelu dostane 4. level (na který se jinak nedá dostat). Náhodně se vybere, zda se vám zvýší First Strike nebo Evasion - nicméně hodí se vám oba, takže náhoda tu nevadí
LEVEL 28
Skill Lucky Strike - druhý stupeň skillu
LEVEL 30
Skill Lucky Strike - třetí stupeň skillu

JAK SE DOSTAT NA LEVEL 5 HNED PRVNÍ DEN


Proč zrovna level 5 a ne jiný? Právě na levelu 5 se vám otevřou všechny důležité součásti hry - vykonávání povolání, lov hledaných osob, trénink statů, výběr titulové větve, bonusy za karmické tituly... Není čas ztrácet čas, nicméně úspěšný start a dosažení levelu 5 hned první den vyžaduje trochu počítání, na kterém se ale nejrychleji naučíte základní herní princip - průběh soubojů a počítání jejich výsledku. Nejedná se o nic složitého - pokud máte víc damage než má protivník hitpoints, pak jej zabijete. Pokud máte zároveň víc hitpoints než je soupeřova damage, tak zvítězíte. Zatímco u hráčů soupeřovy statistiky dopředu nevíte, u creepu naopak ano, proto této znalosti využijete k jeho porážení a vylevelování na level 5.
  • Nejprve si zjistěte, jaký creep se na vaší startovní planetě nachází (menu Planeta - Napadnout creep). Pro účely rychlého vylevelování se zaměřte především na creep, který má součet statů kolem 100 - pro naše účely se hodí Squall, Dianoga, Dragonet nebo Kole. Pokud začínáte, raději se vyhněte creepu Woolamander - má skill Poison a hůře se proto počítá, jaké staty je potřeba na něj mít. Každá startovní planeta má alespoň jednoho z těcho 4 creepů. Jakmile zjistíte, který je na té vaší, poznamenejte si jeho staty, včetně jeho armoru. Pokud je porovnáte s vašimi, zjistíte, že tento creep je o dost silnější než vy - vaše staty budou v rozmezí 15 - 25 hitpoints a damage. Bude tedy potřeba se na něj trochu vyzbrojit.

  • Nyní přijde nejsložitější část - spočítat, co je potřeba nakoupit, aby vybavení vyšlo pokud možno co nejlevněji, ale přitom bylo dostatečné. Zde obecně platí, že věci, které přidávají procenta do damage/hipoints jsou dražší než věci, které přidávají statické hitpoints/damage, a věci přidávající bonus do skillů nebo základních statů jsou dražší než věci bez bonusů. Nejlevnější varianta jsou tedy věci +0%/+XX bez dalších bonusů. Před nákupem vybavení však nejprve kupte drogu (menu Černý trh - Drogy) jménem Spiced Tea - Cena na černém trhu se sníží o 10%. Měla by stát 149 kreditů a vám zůstane 1851 kreditů. Otevřete si menu Postava - Info o postavě, klikněte na právě koupenou drogu (která se nachází ve vašem batohu) a vyberte akci použít. Tím drogu použijete a její účinek na vás bude příštích 12 hodin působit

  • Nejprve si nakupte granáty, protože jejich nákup je jednodušší na spočítání. K tomu ovšem potřebujete vědět, kolik damage potřebujete, abyste creep porazili. Dá se to spočítat relativně snadno: ( Hitpoints Creepu * 100 )/( 100 - Redukce ). Od tohoto čísla odečtěte váš současný damage, se kterým začínáte, a vyjde vám číslo, kolik damage ještě musíte přidat.

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho hitpoints je 60 a armor 2 (neboli redukce 13,1% - dá se zjistit po najetí kurzoru na armor). Podle vzorečku tedy dosadíme (60 * 100) / (100 - 13,1) = 69,045. To je číslo damage, které bude potřeba na zabití Dragoneta. Pokud od tohoto čísla odečtete 20 (startovní damage pro rasu Human), vyjde vám, že potřebujete koupit granáty tak, aby vám přidaly víc než 49 damage (což znamená 50 a více, protože granáty přidávají celé číslo)

  • Zajímat vás budou pouze následující 4 druhy granátů: Proton Grenade (12 damage), Imperial Detonator (18 damage), Thermal Grenade (25 damage), Thermal Detonator (33 damage). Jejich síla (a tedy i cena) se zvyšuje s vaším levelem (v závorce je uvedena damage pro level 1), na začátku jsou tedy velmi levné - a celkem slabé, ale pro vaše účely bohatě stačí. Proton Grenade a Thermal Detonator jsou přítomny na všech planetách, a na každé startovní planetě je zároveň také buď Imperial Detonator nebo Thermal Grenade. Podle toho kupte takovou kombinaci, aby vaše damage stačila na zabití creepa - pokud použiji předchozí příklad, stačí koupit 2x Thermal Grenade (50 damage); nebo, pokud na planetě není, Thermal Detonator a Imperial Detonator (51 damage). Nakupte tedy potřebné zbraně.

  • Nyní se zaměřím na vybavení, které přidává hitpoints, aby vás creep nezabil. Nejprve si spočítejte, kolik hitpoints potřebujete získat z vybavení. Vzhledem k tomu, že začínáte s AGILITY vyšší než 7, budete mít hned od začátku 1 armor. Tím pádem budete redukovat soupeřovu damage o 8.3%. Vezměte tedy damage creepa a vynásobte ji * 0,917 (100% damage creepu - 8,3% vaší redukce = 91,7% výsledné damage creepu; v podstatě se použije stejný vzoreček jako předtím pro redukci armoru creepa). Pak od tohoto čísla odečtěte hodnotu vašich hitpoints. Zůstane vám číslo, kolik hitpoints ještě potřebujete, aby vás creep neporazil (ve skutečnosti potřebujete o 0,1 hitpoints více, protože v případě že máte stejně hitpoints jako creep damage, tak vás ještě porazí.)

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho damage je 65. Díky redukci vašeho armoru se však damage sníží o 8,3% na 59,605. Dále odečtete vašich 20 hitpoints a dostanete 39,605 - musíte tedy koupit věci tak, aby vám přidaly alespoň 40 hitpoints (ideálně ne o moc víc, aby vám vyšly kredity)

  • Hitpoints získáte nákupem brnění, bot, helmy nebo jejich libovolné kombinace. Vzhledem k nepříliš vysokému CHARISMA doporučuji opravdu dobře prohlédnout Černý trh a najít takovou kombinaci, kde dosáhnete na potřebné hitpoints, ale příliš toto číslo nepřesáhnete (pro předešlý příklad tedy nakombinovat věci tak, aby v součtu daly 40 - 45 hitpoints). Máte teď odhadem 1750 kreditů, ale bylo by dobré co nejvíc ušetřit - už proto, abyste si co nejdřív (ideálně ještě před zabitím prvního creepa) mohli koupit předmět Boss Nass Aqualung (o něm dále)

  • Jaké konkrétní předměty budete moci koupit záleží na vaší startovní planetě, nicméně vhodné předměty jsou:

  • Helmy - Imperial Command Hat (+10 hp), Nimble Hat (+20 hp), Traders Hat (+15 hp)

  • Brnění - Issued Smuggler Vest (+20 hp), Lined Workshirt (+35 hp)

  • Boty - Boots of Endurance (+20 hp), Featherweight Shoes (+20 hp), Tantel Boots (+30 hp)

  • Jako poslední věc, kterou je potřeba koupit, je předmět Boss Nass Aqualung. Ten se nachází na Černém trhu v sekci vybavení. Po jeho použití vás bude lov creepu stát o kolo méně - místo 4 kol utratíte jen 3, takže ze startovních 48 kol budete moci napadnout místo 12 creepů 16. Předmět je nutné použít stejně, jako jste předtím použili drogu - z batohu postavy. Pokud vám z nějakého důvodu nevyjdou kredity, dokupte předmět až na něj budete mít - nejprve kupte granáty, a pokud vám zůstane dost kreditů, tak dokupte Boss Nass Aqualung a použijte jej. Pozor, nejprve kupte granáty!

  • Jakmile máte nakoupeno, můžete napadnout creep. Pokud jste počítali dobře, zvítězíte, dostanete zkušenosti, kredity a pokud máte opravdu velké štěstí, může z creepu vypadnout nějaký předmět - nezapomeňte si ho v takovém případě dát do batohu (i kdyby se vám nehodil, můžete jej okamžitě prodat). Po napadení creepu budete muset znovu koupit granáty (ty samé jako předtím), protože granáty se dají použít jen na 1 souboj. Nicméně za creep by mělo být víc kreditů, než kolik za granáty utratíte - budete tedy v plusu.

  • Po zabití 2 - 3 creepů se dostanete na level 2, dostanete na výběr nový perk nebo skill a získáte navíc bonus do základních statů (damage i hitpoints). Po každém levelu se podívejte, jak se změnily vaše statistiky - hlavně damage - a jak se zvýšilo damage u granátů, které kupujete. Je možné, že zvýšení bude dostatečné na to, abyste koupili slabší druh granátu, nebo dokonce může místo 2 slabších granátů stačit 1 silnější - ušetříte tak kredity.

  • Nákup granátu a zabití creepu opakujte až do levelu 5, kdy se vám objeví nabídka titulových větví.

  • Po výběru titulové větve se podívejte do menu Planeta - Hledané osoby. Pokud zde uvidíte nějakou hledanou osobu, kterou budete moct napadnout, kupte si 2 granáty (klidně ty nejsilnější) a Hledanou osobu napadněte. Pokud zvítězíte, dostanete za výhru kolem 500 kreditů. Za hledané osoby je mnohem více kreditů než za creep, ale není vidět, jaké mají staty, skilly a navíc lze napadnout jen 1 Hledanou osobu denně.

  • Poznámka - tato taktika neobsahuje perk Ranger, který sníží hráčům i creepu šanci na kritický zásah o 5%, což těmto 4 creepům kritický zásah srazí na 0. Pokud se stane, že vás creep porazí kritickým zásahem před levelem 2, máte čtyři možnosti - pokud máte dost kreditů, tak si kupte granáty a vyčkejte skončení pauzy (nicméně pamatujte, že droga a Boss Nass Aqualung působí jen 12 hodin, je proto potřeba se do hry přihlásit a pokračovat dřív, než jejich efekt vyprchá). Pokud dost kreditů nemáte, ale dokážete porazit slabší creep, můžete opět vyčkat a nejprve zabít nějakou slabší potvoru, a za utržené kredity nakoupit granáty a vrátit se k lovu původního creepa. Třetí možnost, kterou ale nemusíte mít dostupnou vždy, je půjčit si od gildy - nicméně gildy ještě nemusí být otevřené, nebo můžou mít málo kreditů a půjčka nebude možná. Poslední možnost je deaktivace - začít úplně nanovo. Pokud vás creep porazí kritickým zásahem po levelu 2, deaktivace nebude nebude možná, nicméně byste měli mít dostatek kreditů k nákupu granátu a pokračování ve hře bez větších problémů.



ÚKOLY PRO HRÁČE NA NÍZKÉM LEVELU


Seznam úkolů v menu Úkoly obsahuje informace o tom, jaké úkoly můžete vykonávat - nebo které jste již tento den (případně týden) splnil. Většina úkolů se váže na členství v gildě a na to, jaké gildovní budovy má vaše gilda postavené. Pokud nejste v gildě, nebo je začátek věku a gildy se ještě neotevřely, budete mít dostupný jen úkol Trofej na zakázku.
  • V úkolu Trofej na zakázku musíte nejprve navštívit Cantinu (menu Planeta - Cantina) a podívat se, na jaký druh creepu je pro tento den vypsaná odměna. Pokud máte štěstí a creep se nachází na stejné planetě jako vy (nebo máte loď a můžete přeletět na planetu, kde se nechází) a máte dostatečně velké dmg a hp, můžete daný creep ulovit (napadnout jej a zvítězit nad ním, tak jako jste napadali creep do levelu 5).

  • Potom se opět vrate do Cantiny s odevzdejte trofej barmanovi. Dostanete credity (vždy) a navíc máte šanci 25%, že obdržíte bonusový respekt (výše závisí na vašem levelu), nebo - pokud máte v inventáři nějaké volné místo - dalších 25% šanci, že dostanete nějaký slabší předmět na volné místo v inventáři. Předmět si můžete ponechat, pokud se vám hodí, nebo jej prodat. Navíc za každých 5 odevzdaných trofejí dostanete možnost nabrat si bonusový perk - jedná se o výběr perků, které ovlivňují především zisk respektu, karmy, povolání, procházení okolí, slevy na černém trhu, drogy nebo bonusy do základních vlastností postavy. Čím více trofejí odevzdáte, tím větší je výběr bonusových perků.

  • Po odevzdání trofeje se vrate do Cantiny ještě jednou - na skleničku. Můžete si vybrat jeden z 8 drinků, každý stojí 20 creditů (které byste ještě měli mít z odměny za odevzdanou trofej) a po požití buď dostanete +2 tahy, nebo +4 do základního damage, hitpoints, nebo kombinace - záleží na vašem výběru.

  • Jakmile se gildy otevřou, nebo se do nějaké otevřené přidáte, budete mít ihned přístupný úkol Pašování Bacty.

  • Každý den lze na jedné planetě pašovat Bactu pouze jedním hráčem gildy - v menu Úkoly - Pašování Bacty uvidíte seznam, kdo na jaké planetě již pašoval a které planety jsou ještě volné, a kde se tedy můžete přihlásit k pašování.

  • Jakmile se necháte najmout na pašování Bacty, musíte na dané planetě, kam jste se přihlásil, procházet okolí (menu Planeta - Procházet okolí - bližší informace o tom, co se může přihodit při procházení, najdete v HELPu).

  • Pro účely tohoto úkolu je jedno, jestli procházíte po 1 kole, po 2 nebo třeba po 5. Nejprve 2x proběhne normální projití, při třetím kliknutí na procházet pak buď získáte balík Bacty bez jakýchkoliv potíží, nebo - pokud máte smůlu - je balík Bacty hlídaný střážcem.

  • Strážce Bacty se chová podobně jako Hledaná osoba (ale o Hledanou osobu se nejedná) - má vlastní jméno, může použít 1 - 2 skilly, a jeho staty jsou přímo závislé na vašem levelu. Pokud souboj s ním prohrajete nebo remizujete, úkol skončí neúspěchem a končí (dostanete ale bonus do základního hitpoints nebo damage, podle výsledku souboje). Pokud jej porazíte, v úkolu můžete dále pokračovat a balík Bacty odnést zpět do paláce. Pokud porazíte hlídače Bacty, máte navíc 50% šanci, že z něj vypadne náhodný předmět - 40% šance na běžný a 10% na speciální zelený předmět!

  • Jakmile úspěšne vyzvednete balík Bacty, musíte opět procházet okolí - opět 2x proběhne podle normálních pravidel, po třetím kliknutí odevzdáte balík gildovnímu zásobovači a dostanete vždy +3 tahy, +30 zkušeností gildě a navíc buď slabší předmět (podobně jako za trofeje, pokud na něj máte místo v inventáři - jinak dostanete kredity) nebo kredity. Do levelu 12 je při úspěšném splnění tohoto úkolu garantovaný slabší předmět, do levelu 18 je pak šance 50:50 mezi předmětem a kredity.

  • Balíky Bacty se gildě sčítají, a po dosažení určitého počtu se všem hráčům v gildě sníží pauzy o 5 minut. Snížení se sčítají, takže pokud jsou hráči pilní a pašují Bactu ve velkém, mohou mít všichni v gildě klidně o 30 minut kratší pauzy.

  • Oba úkoly se o půlnoci resetují, je proto potřeba je splnit a vybrat odměnu ještě ten den! Jediná výjimka je bonusový perk za ulovení 5 trofejí - v Cantině bude stále odkaz na výběr bonusového perku i další den.



MOŽNÉ ÚPRAVY PRO POKROČILÉ


  • Marksman se dá hrát i jako statová taktika, nicméně je trochu ošidné vybalancovat damage a hitpoints - je velmi snadné mít vysokou damage a málo hitpoints

  • Nezapomínejte, že výbava Marksmana je o minimálně deset až patnáct tisíc kreditů dražší než u ostatních kvůli zbraním. Snažte se proto, abyste začínali s co nejvyšším CHARISMA.

  • Díky bonusu do damage a hitpoints podle úspěšnosti soupeře je pro vás výhodné útočit i na nejúspěšnější hráče



[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-12
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.