ZÁKLADNÍ STATY


56. VĚK běží od 02 Feb 2019 20:00 Online 3 lidé Čas serveru 22 Feb 2019 20:04


TITUL

SABOTING

Rogue
Nemáte žádná procentuální omezení na kritický zásah v útoku.

Brigand
DMG: + 5%
HP: + 15%
KZ: + 4%

Avenger
ENDURANCE + 1
INTELLIGENCE + 1

Jeden ze skillů:
Ensnare
Feedback
Fortune
Poison

Assassin
+ 5% kritický zásah!


VLASTNOST ZÁKLADNÍ HODNOTA KONEČNÁ HODNOTA
Strength35
Endurance67
Charisma11
Intelligence58
Agility1010
Luck1010


PERKY A SKILLY


LEVEL TYP NÁZEV
2PerkRanger
4SkillFortune
6SkillFortune
8SkillFortune
10PerkWind Walk
12PerkEvil Practices
14PerkKiller
16PerkKiller
18PerkPrecise Aim
20PerkStrong Back
22PerkSniper
24PerkStrong Back
26PerkImmediately
28PerkPersistent
30PerkPersistent


VYBAVENÍ

ZBRANĚ
E11 Carabine
+ 40% + 50
 ST  2  
3 kg carabine
11 850 creditů

BRNĚNÍ
Covert Ops Helmet
+ 15% + 20
     
1 kg
2 175 creditů
Field Command Chest Plate
+ 65% + 65
8
 IN  1  
5 kg
13 885 creditů
Covert Ops Boots
+ 16% + 14
     
3 kg
1 946 creditů
SETOVÝ BONUS
Covert Ops Set
+ (15 - level hráče / 2)% kritický zásah
Jednostranná pauza po remíze při útoku na hráče je o 6 hodin kratší
Imperial Ace Field Pack
Zvyšuje armor o 2
3 kg
1 500 creditů
Jedi Belt
+2 INTELIGENCE
-1 LUCK
2 kg
3 000 creditů

VYBAVENÍ
Armor Repair Kit
Zvětšuje redukci vašeho armoru o 5%

3 kg
1 200 creditů
Gunsight
Přidává + 4% ke kritickému zásahu a 8% šanci, že v souboji snížíte armor protivníka na 0, pokud máte v rukou zbraň typu carabine, rifle nebo cannon
2 kg
1 500 creditů
Personal Shield Generator
Každý bod ENDURANCE zvětšuje hitpoints o 1%
2 kg
1 200 creditů
Remote
Při tréninku získáváte o 0.2 bodu více za každý trénovaný tah
1 kg
1 500 creditů

HERNÍ STRATEGIE

Titulová větev Saboting se specializuje na zabíjení přes kritický zásah. Nepotřebuje jako ostatní titulové větve damage, místo toho se snaží zvyšovat hodnotu svého kritického zásahu - pokud padne v souboji, protivník bude zabit, ať má kolik chce hitpoints. Dobrá taktika je tedy jednak zvyšovat kritický zásah co možná nejvýše, ale zároveň myslet i na obranu - soupeř vás nesmí zabít, jinak nezvítězíte.
V této taktice tedy budete spoléhat na kritický zásah a hitpoints. Damage úplně vynecháte. Takovým taktikám, které spoléhají jen na jeden stat a druhý něčím kompenzují, se říká také jednostatové. Pro vás to znamená, že během tréninku budete všechna kola dávat pouze do hitpoints, ani jedno kolo do damage.
Výběr zbraně je uzpůsoben vašim perkům - budete potřebovat Projectile damage - a k tomu, abyste mohli používat předmět Gunsight. Statistiky damage jsou vedlejší.
Komplet brnění se do levelu 26 skládá pouze z bot a helmy, brnění se dá dokoupit libovolné - nicméně Field Command Chest Plate je vynikající volba na začátek. Později však tento komplet bude třeba nahradit jiným, jelikož s rostoucím levelem se síla tohoto kompletu snižuje


LEVEL 1-10

Úvodní levely, kde ještě nebudete vydělávat příliš kreditů. Od levelu 5 ale můžete začít vykonávat povolání a situace se trošku zlepší.
LEVEL 1
První a nejdůležitější věc - pokud něco na 1. levelu pokazíte, špatně koupíte nebo se ukliknete, a bude to mít pro vaši strategii fatální důsledky, je zde možnost se deaktivovat (Menu Ostatní - Deaktivace). Účet se tímto zeresetuje a budete moct začít znovu (včetně výběru statistik, dostanete i novou rasu). Ovšem nevýhoda je, že budete muset počkat až do půlnoci, než se budete moci znovu aktivovat.
Jelikož vyhrát můžete pouze jako člen vítězné gildy, je čas se do nějaké přidat (menu Moje Gilda - Vstup do gildy). Výběr je čistě na vás - pokud však nejdete na jistotu (třeba za kamarády), doporučuji gildu, kde je dost lidí a kam je možné se přidat - je mnohem větší šance, že budete mít v gildě zkušené hráče, kteří rádi pomůžou a poradí začínajícím.
Na 1. levelu nemůžete být nikým napaden ani okraden, je proto dost času se proklikat gildami, helpem, podívat se do různých menu.
Jakmile si vše ozkoušíte a prohlédnete, nastane čas na důležitou část hry - co nejrychleji se dostat na level 5. Podrobnosti najdete o kus níže ve zvláštní sekci. Budu dále předpokládat, že se daným návodem budete řídit - popravdě není moc důvod se na úvod zdržovat na nižších levelech.
LEVEL 2
Perk Ranger - sníží šanci na kritický zásah creepu i hráčů o 5%. Velmi užitečná věc a takřka povinný perk na levelu 2.
LEVEL 3
Od této chvíle je možné trénovat. Tuto možnost najdete v menu Postava. Velmi důležitá činnost - za každé kolo vložené do tréninku si můžete zvýšit základní damage nebo hitpoints. Vzhledem k tomu, že nemáte STRENGTH ani ENDURANCE na hodnotě 10, se vyplatí kola šetřit a až jich máte víc než 80, koupit si drogu Andris a trénovat s její pomocí - za každé kolo tak získáte k hitpoints i damage tolik, jako byste měl STRENGTH a ENDURANCE o 3 vyšší. Dále je možné si pro podpoření tréninku zakoupit i jiné věci, které vaši STRENGTH a ENDURANCE zvýší (např. opasek, který je relativně levný, a je tak možné jej koupit, potrénovat a zase hned prodat). Je potřeba se snažit mít na trénink STRENGTH a ENDURANCE co nejvyšší, ideálně 10. Tyto 2 staty lze také zvýšit pomocí perku +1 STRENGTH nebo +1 ENDURANCE - pokud budete plnit úkol v Cantině, kde se každý den vypisuje odměna na ulovení určitého druhu creepu, dostanete po několika splněních možnost vybrat si bonusový perk. Jakmile tuto možnost dostanete počtvrté (a kdykoliv později), můžete si vybrat právě i perk zvyšující základní staty postavy. Trénink je možné podpořit i předmětem Remote, který si kupuje téměř každý zkušený hráč. Čím více totiž natrénujete, tím více vám pak přidají věci (pokud např. brnění přidává +70%, je rozdíl jestli máte 100 hp nebo 1000 hp), perky, skilly...
Jelikož se při útoku spoléháte na kritický zásah, nepotřebujete vůbec damage - proto všechna kola při tréninku vložte pouze do hitpoints.
LEVEL 4
Skill Fortune - zvýší váš kritický zásah o 3%. Není to mnoho, ale ono se to později nasčítá... Skill Fortune je dobrá volba i proto, že nepadá na šanci, ale budete ho mít aktivní v každém souboji. Navíc do něj dostanete bonus +2% za titulovou větev a další +2% za helmu.
LEVEL 5
Nejdůležitější level ve hře - výběr titulové větve. Vyberte si Saboting. Od této chvíle můžete vykonávat povolání a napadat hledané osoby. Doporučuji si přečíst více podrobností v HELPu.
LEVEL 6
Skill Fortune - druhý level skillu, Fortune nyní přidává 6% ke kritickému zásahu
LEVEL 8
Skill Fortune - třetí level skillu, Fortune nyní přidává 9% ke kritickému zásahu
LEVEL 10
Perk Wind Walk - zvýší šanci na kritický zásah o 2% za každý stupeň vaší titulové větve - zpočátku nic moc, ale jakmile dosáhnete 4. stupně, bude přidávat 8% ke kritickému zásahu

LEVEL 11-20

Během těchto levelů je potřeba nakoupit co nejvíc vybavení - ideálně byste na levelu 20 měli mít koupené komplet brnění, zbraně i výbavu.
Poznámka - během nákupu nejspíš narazíte na to, že v rukou unesete jen 2kg, ale E11 Carabine váží 3kg. Řešení je prosté - před nákupem zbraně si kupte do opasek Galactic Marine Belt. Tím si zvýšíte STRENGTH o 1, a zbraň pak unesete. A protože vám zbraň přidá 2 STRENGTH, můžete pak Galactic Marine Belt okamžitě prodat.
LEVEL 12
Perk Evil Practices - ze soubojů budete dostávat o 30% zkušeností méně (jako hráč, zkušenosti pro gildu se nezmění). Proč něco takového vůbec brát? Na levelu 18 si vyberete perk Precise Aim, který zvýší váš kritický zásah o 2% za každý level, o který je soupeř výše než vy. Potřebujete tedy mít slušnou zásobu cílů s vyšším levelem, proto se tímto perkem trochu přibrzdíte v levelování. Nicméně pokud napadáte méně často, nebo se připojíte do již rozjetého věku, nejspíš nebudete potřebovat přibrzdit - místo toho si vyberte raději perk Persistent na zvýšení hitpoints, nebo perk Talented na zvýšení stupně skillu Fortune na level 4
LEVEL 14
Perk Killer - zvýší šanci na kritický zásah o 5%
LEVEL 16
Perk Killer - druhý stupeň zvýší šanci na kritický zásah o dalších 5%
LEVEL 18
Perk Precise Aim - zvýší váš kritický zásah o 2% za každý level, o který je soupeř výše než vy. Ideální tedy bude napadat soupeře, kteří jsou o 3 levely výše, než jste vy.
LEVEL 20
Perk Strong Back - umožní vám nosit brnění s vyšší vahou. To bude potřeba vykonat, jakmile dosáahnete levelu 26

LEVEL 21-30

Jakmile budete mít dokončenou výbavu, je čas odletět na Coruscant. Tradičně se zde shromažďují od poloviny věku lovci s vybavením, a zde pak na jednom místě se spoustou cílů probíhají souboje nejintenzivněji.
LEVEL 22
Perk Sniper - zvýší váš kritický zásah o LU - 2, což pro vás znamená krásných 8%. Nicméně vyžaduje zbraň, která má typ damage projectile, avšak tu byste již měli mít.
LEVEL 24
Perk Strong Back - umožní vám nosit brnění s vahou až 7
LEVEL 26
Perk Immediately - zkracuje pauzy po prohře a jednostranné remíze na polovinu. To vám dovolí napadat mnohem častěji. V tuto chvíli je čas změnit komplet na Katarn set - nejen, že ho již unesete, ale máte i perk na zkrácení pauz, které jste dosud měli zkracované pomocí kompletu. Nový komplet vám výrazně zvýší armor i hitpoints.
LEVEL 28
Perk Persistent - zvýší hitpoints o 6%. Vzhledem k tomu, že již máte - nebo brzy budete mít - bonusový perk Natural Exoskelet na levelu 2 (+20% hitpoints) a perky se mezi sebou násobí, získáte reálně 7,2%. Minimálně jeden level tohoto perku je proto vhodné vybrat.
LEVEL 30
Perk Persistent nebo perk na souboje ve vesmíru - podle toho, jestli hodláte bojovat hlavně na zemi, nebo zda se hodláte účastnit vesmírných soubojů.

JAK SE DOSTAT NA LEVEL 5 HNED PRVNÍ DEN


Proč zrovna level 5 a ne jiný? Právě na levelu 5 se vám otevřou všechny důležité součásti hry - vykonávání povolání, lov hledaných osob, trénink statů, výběr titulové větve, bonusy za karmické tituly... Není čas ztrácet čas, nicméně úspěšný start a dosažení levelu 5 hned první den vyžaduje trochu počítání, na kterém se ale nejrychleji naučíte základní herní princip - průběh soubojů a počítání jejich výsledku. Nejedná se o nic složitého - pokud máte víc damage než má protivník hitpoints, pak jej zabijete. Pokud máte zároveň víc hitpoints než je soupeřova damage, tak zvítězíte. Zatímco u hráčů soupeřovy statistiky dopředu nevíte, u creepu naopak ano, proto této znalosti využijete k jeho porážení a vylevelování na level 5.
  • Nejprve si zjistěte, jaký creep se na vaší startovní planetě nachází (menu Planeta - Napadnout creep). Pro účely rychlého vylevelování se zaměřte především na creep, který má součet statů kolem 100 - pro naše účely se hodí Squall, Dianoga, Dragonet nebo Kole. Pokud začínáte, raději se vyhněte creepu Woolamander - má skill Poison a hůře se proto počítá, jaké staty je potřeba na něj mít. Každá startovní planeta má alespoň jednoho z těcho 4 creepů. Jakmile zjistíte, který je na té vaší, poznamenejte si jeho staty, včetně jeho armoru. Pokud je porovnáte s vašimi, zjistíte, že tento creep je o dost silnější než vy - vaše staty budou v rozmezí 15 - 25 hitpoints a damage. Bude tedy potřeba se na něj trochu vyzbrojit.

  • Nyní přijde nejsložitější část - spočítat, co je potřeba nakoupit, aby vybavení vyšlo pokud možno co nejlevněji, ale přitom bylo dostatečné. Zde obecně platí, že věci, které přidávají procenta do damage/hipoints jsou dražší než věci, které přidávají statické hitpoints/damage, a věci přidávající bonus do skillů nebo základních statů jsou dražší než věci bez bonusů. Nejlevnější varianta jsou tedy věci +0%/+XX bez dalších bonusů. Před nákupem vybavení však nejprve kupte drogu (menu Černý trh - Drogy) jménem Spiced Tea - Cena na černém trhu se sníží o 10%. Měla by stát 164 kreditů a vám zůstane 1836 kreditů. Otevřete si menu Postava - Info o postavě, klikněte na právě koupenou drogu (která se nachází ve vašem batohu) a vyberte akci použít. Tím drogu použijete a její účinek na vás bude příštích 12 hodin působit

  • Nejprve si nakupte granáty, protože jejich nákup je jednodušší na spočítání. K tomu ovšem potřebujete vědět, kolik damage potřebujete, abyste creep porazili. Dá se to spočítat relativně snadno: ( Hitpoints Creepu * 100 )/( 100 - Redukce ). Od tohoto čísla odečtěte váš současný damage, se kterým začínáte, a vyjde vám číslo, kolik damage ještě musíte přidat.

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho hitpoints je 60 a armor 2 (neboli redukce 13,1% - dá se zjistit po najetí kurzoru na armor). Podle vzorečku tedy dosadíme (60 * 100) / (100 - 13,1) = 69,045. To je číslo damage, které bude potřeba na zabití Dragoneta. Pokud od tohoto čísla odečtete 20 (startovní damage pro rasu Human), vyjde vám, že potřebujete koupit granáty tak, aby vám přidaly víc než 49 damage (což znamená 50 a více, protože granáty přidávají celé číslo)

  • Zajímat vás budou pouze následující 4 druhy granátů: Proton Grenade (12 damage), Imperial Detonator (18 damage), Thermal Grenade (25 damage), Thermal Detonator (33 damage). Jejich síla (a tedy i cena) se zvyšuje s vaším levelem (v závorce je uvedena damage pro level 1), na začátku jsou tedy velmi levné - a celkem slabé, ale pro vaše účely bohatě stačí. Proton Grenade a Thermal Detonator jsou přítomny na všech planetách, a na každé startovní planetě je zároveň také buď Imperial Detonator nebo Thermal Grenade. Podle toho kupte takovou kombinaci, aby vaše damage stačila na zabití creepa - pokud použiji předchozí příklad, stačí koupit 2x Thermal Grenade (50 damage); nebo, pokud na planetě není, Thermal Detonator a Imperial Detonator (51 damage). Nakupte tedy potřebné zbraně.

  • Nyní se zaměřím na vybavení, které přidává hitpoints, aby vás creep nezabil. Nejprve si spočítejte, kolik hitpoints potřebujete získat z vybavení. Vzhledem k tomu, že začínáte s AGILITY vyšší než 7, budete mít hned od začátku 1 armor. Tím pádem budete redukovat soupeřovu damage o 8.3%. Vezměte tedy damage creepa a vynásobte ji * 0,917 (100% damage creepu - 8,3% vaší redukce = 91,7% výsledné damage creepu; v podstatě se použije stejný vzoreček jako předtím pro redukci armoru creepa). Pak od tohoto čísla odečtěte hodnotu vašich hitpoints. Zůstane vám číslo, kolik hitpoints ještě potřebujete, aby vás creep neporazil (ve skutečnosti potřebujete o 0,1 hitpoints více, protože v případě že máte stejně hitpoints jako creep damage, tak vás ještě porazí.)

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho damage je 65. Díky redukci vašeho armoru se však damage sníží o 8,3% na 59,605. Dále odečtete vašich 20 hitpoints a dostanete 39,605 - musíte tedy koupit věci tak, aby vám přidaly alespoň 40 hitpoints (ideálně ne o moc víc, aby vám vyšly kredity)

  • Hitpoints získáte nákupem brnění, bot, helmy nebo jejich libovolné kombinace. Vzhledem k nízkému CHARISMA doporučuji opravdu dobře prohlédnout Černý trh a najít takovou kombinaci, kde dosáhnete na potřebné hitpoints, ale příliš toto číslo nepřesáhnete (pro předešlý příklad tedy nakombinovat věci tak, aby v součtu daly 40 - 45 hitpoints). Máte teď odhadem 1750 kreditů, ale bylo by dobré co nejvíc ušetřit - už proto, abyste si co nejdřív (ideálně ještě před zabitím prvního creepa) mohli koupit předmět Boss Nass Aqualung (o něm dále)

  • Jaké konkrétní předměty budete moci koupit záleží na vaší startovní planetě, nicméně vhodné předměty jsou:

  • Helmy - Imperial Command Hat (+10 hp), Nimble Hat (+20 hp), Traders Hat (+15 hp)

  • Brnění - Issued Smuggler Vest (+20 hp), Lined Workshirt (+35 hp)

  • Boty - Boots of Endurance (+20 hp), Featherweight Shoes (+20 hp), Tantel Boots (+30 hp)

  • Jako poslední věc, kterou je potřeba koupit, je předmět Boss Nass Aqualung. Ten se nachází na Černém trhu v sekci vybavení. Po jeho použití vás bude lov creepu stát o kolo méně - místo 4 kol utratíte jen 3, takže ze startovních 48 kol budete moci napadnout místo 12 creepů 16. Předmět je nutné použít stejně, jako jste předtím použili drogu - z batohu postavy. Pokud vám z nějakého důvodu nevyjdou kredity (přeci jen začínáte s malým CHARISMA), dokupte předmět až na něj budete mít - nejprve kupte granáty, a pokud vám zůstane dost kreditů, tak dokupte Boss Nass Aqualung a použijte jej. Pozor, nejprve kupte granáty!

  • Jakmile máte nakoupeno, můžete napadnout creep. Pokud jste počítali dobře, zvítězíte, dostanete zkušenosti, kredity a pokud máte opravdu velké štěstí, může z creepu vypadnout nějaký předmět - nezapomeňte si ho v takovém případě dát do batohu (i kdyby se vám nehodil, můžete jej okamžitě prodat). Po napadení creepu budete muset znovu koupit granáty (ty samé jako předtím), protože granáty se dají použít jen na 1 souboj. Nicméně za creep by mělo být víc kreditů, než kolik za granáty utratíte - budete tedy v plusu.

  • Po zabití 2 - 3 creepů se dostanete na level 2, dostanete na výběr nový perk nebo skill a získáte navíc bonus do základních statů (damage i hitpoints). Po každém levelu se podívejte, jak se změnily vaše statistiky - hlavně damage - a jak se zvýšilo damage u granátů, které kupujete. Je možné, že zvýšení bude dostatečné na to, abyste koupili slabší druh granátu, nebo dokonce může místo 2 slabších granátů stačit 1 silnější - ušetříte tak kredity.

  • Nákup granátu a zabití creepu opakujte až do levelu 5, kdy se vám objeví nabídka titulových větví.

  • Po výběru titulové větve se podívejte do menu Planeta - Hledané osoby. Pokud zde uvidíte nějakou hledanou osobu, kterou budete moct napadnout, kupte si 2 granáty (klidně ty nejsilnější) a Hledanou osobu napadněte. Pokud zvítězíte, dostanete za výhru kolem 500 kreditů. Za hledané osoby je mnohem více kreditů než za creep, ale není vidět, jaké mají staty, skilly a navíc lze napadnout jen 1 Hledanou osobu denně.

  • Poznámka - Na levelu 2 si vyberete perk Ranger, který sníží hráčům i creepu šanci na kritický zásah o 5%, což těmto 4 creepům kritický zásah srazí na 0. Pokud se nicméně stane, že vás creep porazí kritickým zásahem před levelem 2, máte čtyři možnosti - pokud máte dost kreditů, tak si kupte granáty a vyčkejte skončení pauzy (nicméně pamatujte, že droga a Boss Nass Aqualung působí jen 12 hodin, je proto potřeba se do hry přihlásit a pokračovat dřív, než jejich efekt vyprchá). Pokud dost kreditů nemáte, ale dokážete porazit slabší creep, můžete opět vyčkat a nejprve zabít nějakou slabší potvoru, a za utržené kredity nakoupit granáty a vrátit se k lovu původního creepa. Třetí možnost, kterou ale nemusíte mít dostupnou vždy, je půjčit si od gildy - nicméně gildy ještě nemusí být otevřené, nebo můžou mít málo kreditů a půjčka nebude možná. Poslední možnost je deaktivace - začít úplně nanovo.



ÚKOLY PRO HRÁČE NA NÍZKÉM LEVELU


Seznam úkolů v menu Úkoly obsahuje informace o tom, jaké úkoly můžete vykonávat - nebo které jste již tento den (případně týden) splnil. Většina úkolů se váže na členství v gildě a na to, jaké gildovní budovy má vaše gilda postavené. Pokud nejste v gildě, nebo je začátek věku a gildy se ještě neotevřely, budete mít dostupný jen úkol Trofej na zakázku.
  • V úkolu Trofej na zakázku musíte nejprve navštívit Cantinu (menu Planeta - Cantina) a podívat se, na jaký druh creepu je pro tento den vypsaná odměna. Pokud máte štěstí a creep se nachází na stejné planetě jako vy (nebo máte loď a můžete přeletět na planetu, kde se nechází) a máte dostatečně velké dmg a hp, můžete daný creep ulovit (napadnout jej a zvítězit nad ním, tak jako jste napadali creep do levelu 5).

  • Potom se opět vrate do Cantiny s odevzdejte trofej barmanovi. Dostanete credity (vždy) a navíc máte šanci 25%, že obdržíte bonusový respekt (výše závisí na vašem levelu), nebo - pokud máte v inventáři nějaké volné místo - dalších 25% šanci, že dostanete nějaký slabší předmět na volné místo v inventáři. Předmět si můžete ponechat, pokud se vám hodí, nebo jej prodat. Navíc za každých 5 odevzdaných trofejí dostanete možnost nabrat si bonusový perk - jedná se o výběr perků, které ovlivňují především zisk respektu, karmy, povolání, procházení okolí, slevy na černém trhu, drogy nebo bonusy do základních vlastností postavy. Čím více trofejí odevzdáte, tím větší je výběr bonusových perků.

  • Po odevzdání trofeje se vrate do Cantiny ještě jednou - na skleničku. Můžete si vybrat jeden z 8 drinků, každý stojí 20 creditů (které byste ještě měli mít z odměny za odevzdanou trofej) a po požití buď dostanete +2 tahy, nebo +4 do základního damage, hitpoints, nebo kombinace - záleží na vašem výběru.

  • Jakmile se gildy otevřou, nebo se do nějaké otevřené přidáte, budete mít ihned přístupný úkol Pašování Bacty.

  • Každý den lze na jedné planetě pašovat Bactu pouze jedním hráčem gildy - v menu Úkoly - Pašování Bacty uvidíte seznam, kdo na jaké planetě již pašoval a které planety jsou ještě volné, a kde se tedy můžete přihlásit k pašování.

  • Jakmile se necháte najmout na pašování Bacty, musíte na dané planetě, kam jste se přihlásil, procházet okolí (menu Planeta - Procházet okolí - bližší informace o tom, co se může přihodit při procházení, najdete v HELPu).

  • Pro účely tohoto úkolu je jedno, jestli procházíte po 1 kole, po 2 nebo třeba po 5. Nejprve 2x proběhne normální projití, při třetím kliknutí na procházet pak buď získáte balík Bacty bez jakýchkoliv potíží, nebo - pokud máte smůlu - je balík Bacty hlídaný střážcem.

  • Strážce Bacty se chová podobně jako Hledaná osoba (ale o Hledanou osobu se nejedná) - má vlastní jméno, může použít 1 - 2 skilly, a jeho staty jsou přímo závislé na vašem levelu. Pokud souboj s ním prohrajete nebo remizujete, úkol skončí neúspěchem a končí (dostanete ale bonus do základního hitpoints nebo damage, podle výsledku souboje). Pokud jej porazíte, v úkolu můžete dále pokračovat a balík Bacty odnést zpět do paláce. Pokud porazíte hlídače Bacty, máte navíc 50% šanci, že z něj vypadne náhodný předmět - 40% šance na běžný a 10% na speciální zelený předmět!

  • Jakmile úspěšne vyzvednete balík Bacty, musíte opět procházet okolí - opět 2x proběhne podle normálních pravidel, po třetím kliknutí odevzdáte balík gildovnímu zásobovači a dostanete vždy +3 tahy, +30 zkušeností gildě a navíc buď slabší předmět (podobně jako za trofeje, pokud na něj máte místo v inventáři - jinak dostanete kredity) nebo kredity. Do levelu 12 je při úspěšném splnění tohoto úkolu garantovaný slabší předmět, do levelu 18 je pak šance 50:50 mezi předmětem a kredity.

  • Balíky Bacty se gildě sčítají, a po dosažení určitého počtu se všem hráčům v gildě sníží pauzy o 5 minut. Snížení se sčítají, takže pokud jsou hráči pilní a pašují Bactu ve velkém, mohou mít všichni v gildě klidně o 30 minut kratší pauzy.

  • Oba úkoly se o půlnoci resetují, je proto potřeba je splnit a vybrat odměnu ještě ten den! Jediná výjimka je bonusový perk za ulovení 5 trofejí - v Cantině bude stále odkaz na výběr bonusového perku i další den.



MOŽNÉ ÚPRAVY PRO POKROČILÉ


  • Saboting není nutné hrát pouze s Projectile zbraní, perkem Sniper a Gunsightem. Stejně tak můžete mít v rukou nějakou Cold zbraň - meč, vibroblade.. a vybrat si 2 levely perku Silent Death. Šance na kritický zásah bude ve výsledku stejná.

  • Zajímavá kombinace je i s perkem Suicider a útokem na hráče o 5 levelů výše - potom Precise Aim přidává 10% ke kritickému zásahu. Výborné je zkombinovat to ještě se skillem Roar, který přidává +3% k hitpoints za každý level, o který je protivník výš - s Roar na levelu 3 pak při útoku na hráče o 5 levelů výš dostanete +45% bonus do hitpoints.

  • Dá se také využít Cruser Armor Mark II set na výraznou úpravu statů, především okolo poloviny věku, pokud třeba potřebujete ulovit pár creepů, na které normálně nemáte damage, a kde nechcete riskovat zbytečné remizování



[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-12
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.