47. VĚK běží od 28 Oct 2017 20:00 Online 6 lidí Čas serveru 16 Dec 2017 12:37


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



BRNĚNÍ A JEHO DOPLŇKY

Vzhledem k faktu, že galaxie je plná ozbrojených živlů, je celkem běžnou součástí výbavy jedinců pohybujících se v těchto kruzích kromě zbraně i brnění. Brnění může být klidně jen vyztužený oděv chránící majitele jen o něco lépe než běžné šaty, nebo třeba těžký skelet, či plátování doplněné o chrániče nejvíce exponovaných částí těla. Zpravidla se skládá z hlavní hrudní části s případnými chrániči rukou a spodní části těla, bot s chrániči holení, případně stehen a nějakého druhu helmy.

VÝBĚR A NÁKUP ČÁSTÍ BRNĚNÍ

  • Všechny části brnění se nakupují položkami "Brnění", "Boty", "Helmy", "Opasky" a "Batohy" v záložce ČERNÝ TRH

  • Výběr brnění si můžete zjednodušit nastavením požadovaných parametrů ve filtrování

  • Jakoukoliv část brnění koupíte kliknutím na vybranou položku a potvrzením v rámečku, který se objeví.

  • Hlavní (hrudní) část brnění se dělí podle typu armoru na light, medium, heavy a nemá-li hráč brnění, zůstává unarmored

  • Váhy jednotlivých částí brnění jsou: brnění (hrudní část) 2 - 8 kg, boty 1 - 4 kg, helmy 1 - 2 kg, opasek 2 - 3 kg a batoh 2 - 4 kg

  • Brnění váhy 6 a více kg může nosit jen ten, kdo má titulovou větev Protecting, nebo perk Strong Back

  • Ceny částí brnění jsou počítány automaticky vzhledem k parametrům brnění a ostatním skutečnostem ovlivňujícím cenu na černém trhu (perky, karmické tituly, vlastnosti postavy atp. viz příslušné body helpu)



BRNĚNÍ

  • Brnění je po nákupu automaticky oblečeno, nebo je umístěno do batohu (pokud již brnění oblečené máte a v batohu máte místo)

  • Brnění (hrudní část) je hlavní částí ochranného kompletu hráče a jeho typ udává typ armoru hráče

  • Pokud hráč nemá brnění (hrudní část), je jeho armor typu unarmored

  • Brnění přidávají do hitpoints fixní hodnotu, procenta ze základního (natrénovaného) hitpoints nebo obojí

  • Brnění může také zvyšovat hodnotu armoru, který redukuje soupeřův damage o příslušná procenta (viz tabulka)

    ARMOR REDUKCE
    armor -5-21.5 %
    armor -4-19.3 %
    armor -3-16.6 %
    armor -2-13.1 %
    armor -1-8.3 %
    armor 00 %
    armor 18.3 %
    armor 213.1 %
    armor 316.6 %
    armor 419.3 %
    armor 521.5 %
    armor 623.3 %
    armor 724.9 %
    armor 826.3 %
    armor 927.6 %
    armor 1028.7 %
    armor 1129.8 %
    armor 1230.7 %
    armor 1331.6 %
    armor 1432.4 %
    armor 1533.2 %

  • Tabulka uvádí pouze procenta do armoru 15, avšak armor může být i větší (jeho redukci pak lze zjistit po najetí kurzorem na svůj armor v levém panelu)

  • Na každý typ armoru (vyjma atypického energetic) má určité typy damage extrémní účinnost (133% damage) a naopak každé brnění (vyjma unarmored) je na určitý typ damage rezistentní (způsobuje pouze 85% damage)

    TYPE UNARMORED LIGHT MEDIUM HEAVY ENERGETIC FORCE
    UNWEAPONED------------------
    COLD10%33%----15%------
    ELECTRIC10%----15%33%------
    EXPLOSIVE10%-15%---33%------
    LASER10%-15%33%---------
    PLASMA10%33%-15%---------
    PROJECTILE10%---33%-15%------
    TOXIC33%---------------
    FORCE10%0%/33%0%/33%0%/33%------

  • Na každém desátém levelu (to znamená na 10.lvl, 20.lvl atd) dostanete plus 1 armor

  • Některá brnění přidávají/ubírají také vlastnosti postavy, přičemž nemohou přidávat/ubírat nad celkovou hodnotu 10 v popřípadě 1 (limitní hodnota)

  • Brnění můžete podle potřeby přesouvat do batohu (pokud není plný, váha věcí v něm by nepřesáhla po přesunu limit hmotností nebo případně je-li v batohu brnění, jež by mohlo být zaměněno s tím aktuálním) a z batohu na sebe, případně prodat a to v položce menu "Inventář" v záložce POSTAVA (viz Postava)



BOTY

  • Boty jsou po nákupu automaticky nasazeny, nebo jsou umístěny do batohu (pokud již boty nasazené máte a v batohu máte místo)

  • Boty jsou doplňkovou částí brnění a na rozdíl od brnění (hrudní části) nemají žádný typ

  • Boty přidávají do hitpoints fixní hodnotu, procenta ze základního (natrénovaného) hitpoints nebo obojí

  • Boty neovlivňují typ armoru, protože samy žádný typ nemají (pokud nemáte hrudní část, armor zůstane unarmored)

  • Některé boty přidávají kromě hodnoty hitpoints také body nebo procenta k šanci na použití k některým skillům (pouze přidávají k daným skillům pokud je máte, nelze jimi získat nové!!!)

  • Boty můžete podle potřeby přesouvat do batohu (pokud není plný, váha věcí v něm by nepřesáhla po přesunu limit hmotností, nebo případně jsou-li v batohu boty, jež by mohly být zaměněny s těmi aktuálními) a z batohu na sebe, případně prodat, a to v položce menu "Inventář" v záložce POSTAVA (viz Postava)



HELMY

  • Helma je po nákupu automaticky nasazena, nebo je umístěna do batohu (pokud již helmu nasazenou máte a v batohu máte místo)

  • Helmy jsou doplňkovou částí brnění a na rozdíl od brnění (hlavní hrudní části) nemají žádný typ

  • Helmy přidávají do hitpoints fixní hodnotu, procenta ze základního (natrénovaného) hitpoints nebo obojí

  • Helmy neovlivňují typ armoru, protože samy žádný typ nemají (pokud nemáte hrudní část, armor zůstane unarmored)

  • Některé helmy přidávají kromě hodnoty hitpoints také body nebo procenta k šanci na použití k některým skillům (pouze přidávají k daným skillům pokud je máte, nelze jimi získat nové!!!)

  • Helmu můžete podle potřeby přesouvat do batohu (pokud není plný, váha věcí v něm by nepřesáhla po přesunu limit hmotností, nebo případně je-li v batohu helma jež by mohla být zaměněna s tou aktuální) a z batohu na sebe, případně prodat, a to v položce menu "Inventář" v záložce POSTAVA (viz Postava)



KOMPLETY

  • Každý hráč má možnost sestavovat z částí brnění komplety, které mohou dávat různé bonusy

  • Každý komplet dává jiné bonusy - bonusy ke skillům (pouze přidávají k daným skillům pokud je máte, nelze jimi získat nové), bonusy k vlastnostem postavy (nemohou přidávat nad celkovou hodnotu 10), bonusy do hitpoints, damage a jiné

  • Bonusy za komplety naleznete vždy po najetí kurzorem na váš titul

  • Seznam kompletů i s bonusy najdete v helpu - Komplety


OPASKY

  • Opasek je po nákupu automaticky nasazen, nebo je umístěn do batohu (pokud již opasek nasazený máte a v batohu máte místo)

  • Opasky jsou doplňkovou částí brnění a nepřidávají armor ani hitpoints, ale přidávají bonus do základních statů postavy

  • Opasky neovlivňují typ armoru, protože samy žádný typ nemají (pokud nemáte hrudní část, armor zůstane unarmored)

  • Opasek můžete podle potřeby přesouvat do batohu (pokud není plný, váha věcí v něm by nepřesáhla po přesunu limit hmotností, nebo případně je-li v batohu opasek, jenž by mohl být zaměněn s tím aktuálním) a z batohu na sebe, případně prodat, a to v položce menu "Inventář" v záložce POSTAVA (viz Postava)



BATOHY

  • Batoh je po nákupu automaticky nasazen, nebo je umístěn do stávajícího batohu (pokud již nějaký batoh nasazený máte a je v něm místo)

  • Opasky jsou doplňkovou částí brnění a nepřidávají hitpoints

  • Batohy neovlivňují typ armoru, protože samy žádný typ nemají (pokud nemáte hrudní část, armor zůstane unarmored)

  • Některé batohy přidávají nosnost postavy, jiné přidávají dodatečný armor, Jetpacky dávají šanci, že hráč během souboje nedostané žádný damage (ani kritický zásah) podobně jako u skillu Evasion

  • Bandoliery slouží jako nábojové pásy - hráč si může nakoupit speciální munici pro daný typ bandolieru (nákup je přístupný na černém trhu v menu "Speciální munice"). Během souboje s jiným hráčem se pak změní typ damage hráče na ten, pro který má zakoupený Bandolier a náboje (typ damage se mění až nakonec, takže perky a podobně fungují podle "normálního" typu damage). Po souboji hráč ztratí jeden náboj daného typu. Pokud hráč náboje nemá, nebo má náboje pro jiný typ Bandolieru, typ damage se nezmění.

  • Batoh můžete podle potřeby přesouvat z postavy do batohu (pokud není plný, váha věcí v něm by nepřesáhla po přesunu limit hmotností, nebo případně je-li v batohu jiný batoh, jenž by mohl být zaměněn s tím aktuálním) a z batohu na sebe, případně prodat, a to v položce menu "Inventář" v záložce POSTAVA (viz Postava)



[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-12
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.