90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 19 Mar 2024 05:25


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Jezdecká zvířata
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Úkoly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



CREEP

Na všech planetách galaxie, kam se za hru dostanete je rozvinutý pestrý ekosystém, do kterého spadá i různorodá lovná zvěř všeobecně zvaná jako creep. Lov creepu je jedna z činností, jak se lze v galaxii živit, i když se jedná spíše o vedlejší záležitost. Za creepem se můžete vydat cíleně nebo ho můžete potkat při procházkách po okolí, a jak to tak bývá, i od stejného druhu narazíte na různě zdatné kousky.

O CREEPU

  • Na creep můžete buď zaútočit přímo, nebo ho můžete potkat při procházení okolí

  • Každý creep má dánu střední hodnotu damage (unweaponed) a hitpoints a pevně stanovený armor (podle pokrytí těla scale, skin, fur, chitin), na který tedy neúčinkuje extrémní damage (viz Brnění a jeho doplňky). Reálné hodnoty jeho statistik se pak pohybují v rozmezí +-(10 - LUCK)% střední hodnoty
  • Každý creep má šanci na kritický zásah a ta je pevně dána. Každý lov, a to i na sebeslabší creep, tedy nese riziko neúspěchu. Ten však lze snížit pomocí perků

  • Některé creepy mají dokonce vlastní skill. Mohou mít pouze jeden a pokud ho creep má, je vypsán pod jeho staty při výběru lovu.


  • Příklad:Vybereme kupříkladu Dianogu. Vy máte staty 100/100 armor 2 a hodnotu LUCK 3 a její střední hodnoty jsou damage 50, hitpoints 50, armor 3, šance kritického zásahu 5% a skill Ensnare. To znamená, že můžete narazit na nejslabší kousek který bude mít Staty 46.5/46.5 armor 3 a udělí vám kritický zásah a zabije vás (šance 1:25 = 4%), přičemž následkem skillu Ensnare bude vaše pauza prodloužena, nebo můžete narazit na nejsilnějšího jedince se staty 53.5/53.5 armor 3 a nebude vám činit žádný problém ho skolit. Stejně tak můžete potkat Dianogu se staty 49/51 nebo 51/50 a všechny budou mít stejnou šanci, že vám dají kritický zásah a použijí svůj skill. Příroda je holt nevyzpytatelná


BOJ S CREEPEM

  • Na creep zaútočíte pomocí položky PLANETA v hlavním menu a "Napadnout creep". Po té se vám otevře nabídka k lovu

  • V nabídce vidíte všechen creep dostupný na vaší planetě a jejich průměrné hodnoty damage, hitpoints, hodnotu armoru, šanci na kritický zásah a případný skill (po najetí kurzorem na skill se zobrazí detailní popis)

  • Pokud si jeden z creepů vyberete za svůj cíl, útok provedete kliknutím na vybraný creep a potvrzením akce v dialogovém okně

  • Pokud procházíte okolí, může zaútočit creep na vás, a v tom případě si nemůžete vybrat, který to bude

  • Lov creepu stojí za normálních okolností 4 kola. Počet kol utracených za lov je možné snížit pomocí skillu, vybavení a hlavně speederů (jakéhokoliv), které zjednoduší přepravu po planetě. Počet kol však nikdy neklesne pod 1 kolo za lov

  • Po souboji se zobrazí obrazovka, kde vidíte svoje staty, staty creepu, případné použité skilly a výsledek souboje i s případným výsledným ziskem

  • Při souboji s creepem nefungují tyto skilly: Cannibalize, Deflection, Despair, Eagle Eye, Ensnare, Feedback, Force Drain, Force Grip, Force Heal, Force Lightning, Force Prevision, Force Resistance, Force Speed, Harakiri, Hunt, Life Drain, Metamorphosis, Onslaught, Protection, Rend Armor, Roar, Shadow Strike, Slayer, Sudden Strike, Time Walk, Tracking, Vigilance, Vulnerability



ZISK Z CREEPU

  • Odměnou za vyhraný souboj jsou experience (zkušenosti) a finanční hotovost

  • Výše zisku je závislá na tom, jaké staty creep měl. Výpočet je na základě creepových hitpoints, armor a damage, který vám udělil. V případě použití skillu, který omezuje jeho damage, je výsledný zisk o to menší (stejně tak i u hitpoints, armor či kritického zásahu)

  • Finanční hotovost je také ovlivněna vaší únavou. Čím jste čilejší, tím čistěji svou kořist ulovíte, a tím více za ni dostanete peněz. Pokud jste příliš unavení, napácháte při lovu na těle creepu spíše více škody než užitku a o to menší tržní hodnotu kořist má. Finanční ohodnocení se tedy snižuje o tolik procent, kolik procent únavy máte

  • V případě remízy lovec neodchází z prázdnou, ale dostane podstatně zredukovanou část zkušeností. Berte to jako pokrytí léčebných výloh

  • Mimo peněz a zkušeností, je také jistá šance, že naleznete poblíž creepu předmět po nějakém předchozím (neúspěšném) lovci

  • Kromě běžných předmětů které lze koupit na černém trhu, lze nalézt u creepu i vzácné přeměty (raritní itemy), které nelze koupit na žádném černém trhu v galaxii



NALEZENÍ PŘEDMĚTU

  • Šance na nalezení předmětu při napadení creepu je 5%

  • Z creepu mohou vypadávat pouze předměty zahrnuté ve Vybavení a to všechny, tzn. které nejsou na 1 použití, nikoliv pouze ty, které se nachází na vaší planetě

  • Pokud na takový předmět narazíte, máte několik možností jak s ním naložit

  • nechat ležet: necháte předmět tam kde je a tudíž se nic nestane

  • vzít do batohu: předmět seberete a umístíte ho do batohu, ovšem za předpokladu, že je v batohu alespoň jedno volné místo a celková hmotnost předmětů včetně toho nalezeného nesmí přesáhnout váhový limit pro batoh vaší postavy, jenž najdete v položce "Info o postavě" na záložce POSTAVA

  • vzít a zahodit jeden z předmětů: seberete nalezený předmět a místo něj zahodíte jiný předmět který nesete v batohu

  • naložit na speeder: pouze pokud máte speeder, nalezený předmět můžete umístit na něj (případně ho vyměnit za již naložený předmět)

  • Po získání předmětu s ním můžete nakládat dle svých představ; tj. úplně stejně, jako kdyby jste si ho koupili





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.