47. VĚK běží od 28 Oct 2017 20:00 Online 6 lidí Čas serveru 16 Dec 2017 12:37


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



RASY & POVOLÁNÍ

Protože se hra odehrává v galaxii, a ta je dost velká na to, aby zde bylo několik stovek obyvatelných planet, je logické, že se po galaxii pohybuje více než jen jeden druh inteligentní rasy. Každá rasa má svůj vzhled, jazyk i vlastnosti, které ji předurčují její zaměření, a proto se každá rasa věnuje většinou pouze danému okruhu povolání.


RASY A JEJICH POVOLÁNÍ

  • Ve hře je 24 ras

  • Rasu si volíte na začátku při aktivaci účtu

  • Vaše rasa rozhoduje o vašich základních hodnotách damage, hitpoints a o výběru povolání

  • Damage a hitpoints jsou v rozmezí 15-25 a obě hodnoty dávají v součtu vždy 40 bodů

  • Informace o rase a jejích vlastnostech najdete pod položkou Info o rase v záložce POSTAVA

  • Rasu je možno změnit za mírný poplatek (1000 creditů) položkou Změna rasy v záložce POSTAVA nebo pomocí perku Mutation

  • Ve hře existují mimo klasického námezdního lovu, ještě čtyři vedlejší povolání (Bodyguard, Thief, Smuggler, Pilot)

  • Jaké povolání můžete vykonávat je dáno vaší rasou, každá rasa má předurčena dvě ze čtyř možných povolání

  • Veškerá povolání můžete vykonávat až od 5. levelu

  • Jaké povolání rasa dovoluje se dozvíte hned při aktivaci účtu, kde si můžete přečíst jméno své rasy i její povolání, tudíž je možno přizpůsobit vlastnosti postavy daným povoláním předem

  • Veškeré potřebné informace k danému povolání a požadavky na jejich plnění naleznete v položce Info o rase v menu POSTAVA


  • Příklad:
    Narodil jste se jako Ithorian. Hodnota vašeho damage je 15 avšak hodnota vašich hitpoints je 25, součet je tedy opravdu 40. Ithorianum jsou předurčena povolání Smuggler nebo Thief. Pokud by jste zatoužili po jiném povolání, jako je třeba Bodyguard, nezbývá vám, než si změnit rasu.



BODYGUARD

  • Jak už název napovídá, povoláním Bodyguarda je ochrana zákazníka při napadení

  • Bodyguard se může nechat najmout v Cantině, a to pouze hledanou osobou (NPC) tak, že jí nabídne své služby

  • Chránit hledanou osobu lze pouze 1x denně

  • Zakázka je vázána na místo pobytu zákazníka, tedy nechat se najmout můžete jen tím, kdo je na vaší planetě a pokud poté planetu opustíte, zrušíte tím tento kontrakt

  • Nechat najmout se lze jen v případě, že nemáte oboustrannou pauzu a jen od osoby spadající do vaší skupiny. Ty jsou řazeny do pěti kategorií, které odpovídají levelovým blokům, tj.

    LEVEL BLOK
    level 05-09neškodný
    level 10-14téměř neškodný
    level 15-19nebezpečný
    level 20-24nebezpečný a ozbrojený
    level 25-29velmi nebezpečný
    level 30 a vyššívelmi nebezpečný a ozbrojený


  • Odměna za úspěšné ubránění zákazníka je dána staty hledané osoby

  • Odměna je také dána tím kolik hledaná osoba zabila oponentů (kills)

  • Při převzetí zakázky chráníte hledanou osobu maximálě 1 hodinu (pokud nemáte pauzu, nebo je menší než hodinu, získáte jednostrannou hodinovou pauzu) a je ukončena buď po uplynutí dané hodiny, nebo napadením bráněné hledané osoby jiným hráčem

  • Při převzetí zakázky získáte 1/4 creditů předem jako zálohu a zbylé 3/4 pokud hráče uchráníte při souboji (tedy pokud k souboji nedojde, 3/4 nezískáte)

  • Při napadení chráněné osoby probíhá souboj klasicky, a to mezi lovcem a bodyguardem, kdy při výhře lovce přichází bodyguard o 1/5 svého finančního obnosu, a NPC je uloven

  • Hledanou osobu ubráníte za předpokladu, že zabráníte útočníkovi v napadení bezbranného NPC jak vítězstvím, tak remízou. Pouze pokud nad vámi zvítězí soupeř, odcházíte s prázdnou, popřípadě i o něco chudší

  • Informace o tom koho chráníte, je uvedena v událostech hned pod dluhem gildě




PILOT

  • Pokud máte dobře vyzbrojenou loď a možnost stát se pilotem, můžete se nechat najímat jako ochranka k transportu z planety na planetu (kromě Death Star)

  • Transport odlétá každou hodinu na jednu z planet v galaxii

  • Na doprovod transportu potřebujete loď s dostatečným doletem a dostatkem paliva, dostatek kol na let, funkční zbraň (zbraně) a nesmíte mít pauzu ve vesmíru, jinak se ho NELZE zúčastnit

  • K transportu je potřeba dostatek kol (nepřidává pauzu ve vesmíru jako běžný přelet)

  • Pokud jste pašerákem a převážíte zboží, nemůžete se zapojit do transportu (loď je třeba mít co nejlehčí kvůli manévrovatelnosti )

  • Přidat se k transportu můžete v Cantině (kromě Death Star) na záložce PLANETA

  • Každý transport odlétá přesně v celou (10:00, 11:00 atd), pokud do té doby dojde k události, jež vám znemožní v danou dobu odletět, poletí bez vás (důvod proč jste neodletěli bude vypsán v událostech)

  • Pokud je vygenerovaná cílová planeta transportu stejná jako startovní, nelze se k transportu tuto hodinu připojit

  • Odměna je dána levelem a upravena ještě v závislosti na vašem CHARISMA a INTELLIGENCE

  • Po cestě se očekává možné přepadení, avšak nebývá pravidlem (šance střetu "45 - LUCK * 3")

  • Pokud je transport přepaden (získáváte + 2 body respektu), dochází ke konfliktu, kdy buď transport ubráníte (výhra) nebo nikoliv (remíza - pauza 3 hodiny, prohra - pauza 6 hodin)

  • Pokud doprovodíte konvoj úspěšně do cíle (nejste přepadeni, nebo konvoj ubráníte) získáváte svou odměnu a expy za souboj. Pokud konvoj neubráníte, dostanete pouze expy (expy pouze pro sebe, nikoliv pro gildu)

  • V případě, že jste přepadeni a transport ubráníte, pak se vaše odměna zdvojnásobí

  • Informace o transportu, do něhož jste se nechali najmout, je uvedena v událostech hned pod dluhem gildě



SMUGGLER

  • Pokud máte dobrou loď a vrozené dispozice, můžete se živit i pašováním zboží po galaxii

  • Nechat se najmout můžete v Cantině (kromě Death Star) NPC postavou, která vám zadá zakázku na převoz zboží na jinou planetu

  • K pašování zboží nemůžete využívat Death Star

  • K pašování je potřeba dostatek kol (nepřidává pauzu ve vesmíru jako běžný přelet)

  • Odměna je dána levelem a upravena ještě v závislosti na vašem CHARISMA a INTELLIGENCE a v "Infu o postavě" zjistíte jaký máte výdělek za 1pcs a za každý pcs navíc vůči vzdálensti 1, dostanete navíc bonusové credity

  • Co vezete si můžete prohlédnout na záložce POSTAVA, pod položkou Info o doku, kde se objeví Cargo Box s obsahem, avšak nelze do něj nijak zasahovat (brát věci, přemisťovat věci nebo je na vlastní pěst prodávat, případně užívat)

  • Na převoz zakázky máte čas do nejbližší půlnoci, každý den zpoždění (každou další půlnoc se počítá další den) znamená ztrátu 10% z aktuální hodnoty výdělku (nelze se tedy dostat na nulu)

  • Standardně můžete pašovat jednou denně, ale pokud vezmete perk Delivery Boy,tak můžete i dvakrát denně a to tak, že jednou před 12:00 hodinou a podruhé po 12:00 hodině

  • Odměnu získáte ihned po doletu na planetu, kdy je zboží automaticky předáno a odvedená práce zaplacena

  • Informace o tom co a kam pašujete, je uvedena v událostech hned pod dluhem gildě

    Příklad:
    Získal jste zakázku na přepravení paliva z Kesselu na Tatooine. Pokud se ale zpoždíte o 4 dny, váš výdělek bude menší. Druhý den se zmenší na 90% původní odměny. Třetí den na 90% aktuální odměny (tedy 81% původní odměny) a čtvrtý den opět na 90% aktuální odměny (72.9% původní odměny). Čtvrtý den tedy získáte 72% odměny, kterou by jste získal, pokud by jste zboží doručil okamžitě.



THIEF

  • Thief se může na rozdíl od souboje pokusit soupeře pouze okrást

  • Pro krádež klikněte na řádek se jménem soupeře a z nabídky vyberte OKRÁST

  • Při krádeži získáváte (v případě úspěchu) třetinu soupeřových creditů a máte šanci ukrást i jeden předmět z jeho batohu. Ta se zvyšuje s množstvím předmětů v soupeřově batohu

  • Za krádeže nezískáváte žádné zkušenosti!

  • Pokud nemáte v batohu místo, nebo danou věc neunesete, neukradnete ji a předmět zůstane v soupeřově batohu

  • Šance na úspěch je dána vaší hodnotou INTELLIGENCE (+1 % za každý bod), AGILITY (+3 % za každý bod) a LUCK (+1,5 % za každý bod) a zobrazuje se vám v položce Info o rase

  • Pokud se krádež nezdaří, dochází k souboji, přičemž protivník dostává +15-(váš)LUCK % do damage a dochází ke standardnímu souboji

  • Okrádat lze (stejně jako při souboji) pouze členy jiných gild nebo lovce bez gildy a pouze v rozmezí +- 3levely (lze upravit perkem Suicider)

  • Nelze okrádat stejného hráče 2krát či vícekrát během 24 hodin

  • Pauza po povedené krádeži je 3 hodiny (jednostranná) pro Theifa a 0 hodin pro soupeře


  • Příklad:
    Máte Rasu Mon Calamari, která má jedno ze dvou povolání pravě Thief. Za předpokladu, že budou vaše hodnoty INTELLIGENCE 6, LUCK 5 a AGILITY 9, šance na úspěšnou krádež budou 40.5%. Pokud se však krádež nepovede, tak nastane souboj, při kterém získá soupeř +10% do damage (15-(váš LUCK) %). Pokud ho i přes to porazíte, vaše pauza bude 12 hodin a získáváte stejně peněz a EXPERIENCE, jako při normálním napadení hráče.




[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-12
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.