90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 3 lidé Čas serveru 19 Mar 2024 11:51


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Jezdecká zvířata
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Úkoly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



CANTINA

Každý, i sebezdatnější lovec, si občas potřebuje oddechnout, poklábosit nebo získat informace a třeba i nějakou zakázku. Jak už to bývá, tak nejlépe nad sklenkou něčeho ostřejšího a případně i ve společnosti nějaké pěkné dámy. Není tedy pro lovce příjemnějšího místa než Cantina. Je zde bar, možnost ubytování a plno lidí různých ras, povolání a zájmů.

POKOJ K ODPOČINKU

  • Pokoje slouží k odpočinku, a tedy snížení hodnoty únavy

  • Za jedno kolo a příslušnou částku je možno srazit hodnotu únavy o 10%

  • Cena za jedno kolo na pokoji je dána základní částkou násobenou levelem

  • Cenu pokoje ovlivňuje, tak jako všechno okolo peněz, vaše hodnota CHARISMA, INTELLIGENCE, karma, perky atd..

  • Hodnotu únavy nelze dostat do záporných hodnot, a tak pokud bude vaše únava menší než 10%, sníží se pouze na nulu

    Příklad:
    Vaše únava je 27% a cena pokoje je díky vašemu CHARISMA, INTELLIGENCE a levelu 57 creditů / tah. To znamená, že můžete odpočívat 1, 2 nebo 3 tahy, a tak snížit únavu o 10-30%. Současně ale platí, že vaše únava nemůže být menší než 0%. Proto, pokud budete odpočívat 3 tahy, ztratíte pouze 27% únavy. Pokud by jste se rozhodli odpočívat 2 tahy, ztratíte 20%, 1 tah 10%.



HLEDANÉ OSOBY

  • V galaxii se pohybuje několik recidivistů, na něž bývá často vypsána slušná odměna

  • Tyto odměny jsou vypsány na Holonetu v Cantině jako Hledané osoby spolu s informacemi o nich (holografie, jméno, počet zabití, planeta, kategorie)

  • Lovit odměny je možno v záložce PLANETA -> Hledané osoby, kde mají vlastní kategorii a lze je zde napadnout

  • Na hledané osoby je možné natrefit i náhodou při Procházení okolí, spadají do skupiny potkat creep a šance na jejich potkání je tím větší, čím více jich je na planetě

  • Každou hodinu se stav odměn doplní na 58

  • Výše odměny je dána vaším CHARISMA, LUCK a levelem a také damage, hitpoints, armorem a počtem zabití soupeře (index neporazitelnosti) loveného

  • Odměnu získá jen ten, kdo vyhraje (remíza, při které se oba zabijete se nepočítá)

  • Při výhře nad hledanou osobou máte 10% šanci nalézt jakýkoliv item

  • Damage, hitpoints, kritický zásah a armor se hledané osobě mění vždy mění poté, co prohraje

  • Každá hledaná osoba má jeden až dva skilly (šance na procentuální skill nebo síla skillu u těch, co padají pokaždé, je v závislosti na kategorii hledané osoby)

  • Hledané osoby přejímají část pravidel creepů a část lovců

  • Při souboji můžete použít na hledanou osobu skilly, které jsou jen pro lov creepů (např: Haste), a také při souboji můžete užívat různé vybavení (např: Boss Nass Aqualung), naopak třeba perk Zoologist na hledané osoby neúčinkuje

  • Při souboji s hledanou osobou je aktivní pouze speeder na souboj s creepy

  • Pauza po souboji je stejná jako u creepu, stejně tak jako množství tahů nutných k napadnutí

  • Na druhou stranu ze souboje hráč získává respekt, credity (zdaněné daní na creep) a zkušenosti (které se ale nepřičítají gildě), naopak nezískává žádnou karmu

  • Při souboji s hledanou osobou nefungují tyto skilly: Cannibalize, Deflection, Despair, Eagle Eye, Ensnare, Feedback, Force Drain, Force Grip, Force Heal, Force Lightning, Force Prevision, Force Resistance, Force Speed, Harakiri, Hunt, Life Drain, Metamorphosis, Onslaught, Protection, Rend Armor, Roar, Shadow Strike, Slayer, Sudden Strike, Time Walk, Tracking, Vigilance, Vulnerability

  • Hledané osoby je možné napadat jen 1x za den

  • Hledané osoby jsou řazeny do šesti kategorií, které odpovídají levelovým blokům tj.

    LEVEL BLOK
    level 05-09neškodný
    level 10-14téměř neškodný
    level 15-19nebezpečný
    level 20-24nebezpečný a ozbrojený
    level 25-29velmi nebezpečný
    level 30 a vyššívelmi nebezpečný a ozbrojený


  • To, kolik je v každém bloku hledaných osob, je přímo úměrné tomu, kolik je v kterém bloku hráčů, aby byla hra lépe vyvážena a každý měl šanci se k odměně dostat. Nicméně na každé startovní planetě je alespoň jedna neškodná hledaná osoba po celou dobu věku.

  • Lovit nelze jakoukoliv odměnu, ale pouze ty kategorie, do které spadá level lovce

  • Hledané osoby se generují na všech planetách kromě Death Star

  • Hledané osoby mohou být chráněny bodyguardem (viz sekce povolání, Bodyguard), pak tedy probíhá souboj mezi lovcem a bodyguardem, kdy se souboj přemění na normální souboj s daným hráčem dle standardních pravidel

  • Hledané osoby, jež jsou pod ochranou stejné gildy (bodyguarda ze stejné gildy), z níž pochází lovec se lovci nezobrazují

  • Výsledky soubojů s bodyguardem se zapíší s bližšími informacemi



LOV TROFEJÍ Z CREEPU

  • V Cantině přibyla nová možnost - ulovit creep určitého druhu a získat odměnu za jeho trofej.

  • Každou půlnoc se vygeneruje jeden náhodný druh creepu (stejný pro všechny planety), za jehož ulovení je odměna

  • V případě úspěšného ulovení daného creepů, je potřeba se vrátit s trofejí do cantiny a vybrat si odměnu (tato trofej se nikde nezobrazuje a nezabírá tedy místo v batohu ani nijak nesnižuje jeho nosnost)

  • Odměnu lze získat pouze jednou denně, a pouze za jeden creep (např: v případě, že systém vygeneruje jako náhodný creep Wampu a vy ji zabijete 2krát či vícekrát, i přesto odměnu lze získat pouze jednu)

  • Odměnu je nutné vybrat ještě ten den, kdy se daný druh creepa loví, jinak odměna propadne

  • Odměny se skládají z creditů, respektu, newbie věcí a perků

  • Credity za creep hráč obdrží vždy, jejich výše je přímo úměrná statům daného creepu

  • Ke creditům může hráč navíc obdržet i respekt, kdy jeho výše je závislá na hráčově levelu

  • Ke creditům může hráč obdržet i náhodnou newbie věc (helmu, boty, brnění, batoh, opasek, zbraň, speeder nebo item) a to pouze takovou, na kterou hráč splní podmínky - unese ji, má na ni volné místo (v případě, kdy hráč podmínky nesplní, dostane pouze credity)

  • Občas dostane hráč možnost vybrat si navíc i bonusový perk (je potřeba splňovat potřebné nároky jako u běžného vybírání perku, tedy LEVEL a LUCK) a tento výběr je tím větší, čím více odměn z creepů odevzdá

  • Bonusové perky zahrnují především perky týkající se creepu, povolání, drog, sázek, karmy, respektu, procházení okolí, procent do skillů a perky zvyšující základní staty postavy

  • Pokud je perk vybrán jako bonusový, nelze jej již vybrat během standardního levelování (např. pokud si hráč vybere perk Zoologist jako bonusový perk, nebude mu už nabídnut při přechodu na vyšší level - nemělo by to smysl)

  • Perky se zobrazují v seznamu perků postavy stejně jako perky získané levelováním





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.