90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 19 Mar 2024 05:52


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Jezdecká zvířata
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Úkoly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



ZMĚNY DO 41. VĚKU

PŘEPSANÉ INFO O POSTAVĚ

  • Kvůli novým předmětům se už vše nevešlo na jednu stránku, takže je rozdělena na 2.

  • Info o postavě bude obsahovat víc informací o postavě, také současný bonus karmy, titulu atd. Věci se přesnuly na vlastní stránku Inventář - viz link

  • Aby se vše vešlo, je změněné kompletně pozadí i rozložení stránky. Věci v batohu jsou vlevo nahoře, aby se nemuselo scrollovat stránkou dolů. Rozložení zbytku předmětů vidíte na obrázku, krom brnění a helmy je prakticky stejné.

  • Vpravo na zádech je místo na batoh/jetpack/nábojový pás, uprostřed je místo na opasek, vlevo dole u speederu je box na předmět, který hráč nalezne při procházení okolí.

  • Vpravo dole jsou informace o kompletu, pokud ho hráč vlastní. Aby se hráč nemusel pořád překlikávat mezi infem o postavě a inventářem, tak některé, pro inventář důležité, informace jsou stále přítomny buď vpravo (staty, nosnost, cena, kz) nebo vlevo (skilly).


OPASKY

  • Obrázek vydá za tisíc slov:
    link
    link

  • Opasky nejsou součástí kompletu

  • Zelené opasky možná půjde získat jinak, než přes procházení okolí.

  • Ze hry budou odstraněny předměty do batohu, co davaji +1 do statů a váží 5 kg (Charmed Artifact, Breath Mask, Mystical Tome, Meditation Crystal) - nicméně Holocrony zůstanou.


SPEEDER BOX

  • Na speeder lze nyní při nálezu předmětu při procházení okolí nebo při napadení creepu / HO / Bacta hlídače přesunout nalezený předmět.

  • Předmět na speederu nepřidává žádné bonusy - lze ho jen prodat nebo přesunout do batohu.

  • Věc z batohu nelze přesunout na speeder.

  • Věc na speederu lze zahodit a nahradit jiným nalezeným předmětem.

  • Věc na speederu se nezapočítává do nosnosti postavy, takže tam může být libovolně těžký předmět


BATOHY

  • Opět připojím obrázky:
    link
    link

  • Některé přidávají nosnost - a nahrazují tak např. Multipocket Belt, který teď dělá něco jiného.

  • Některé přidávají armor, protože chrání záda hráče - a nahrazují tak Demolitionist Belt.

  • Jetpack se také nosí na zádech, stále přidává šanci na uhnutí - je tedy na hráči, jestli bude nyní preferovat armor, nebo šanci na uhnutí.

  • Některé zelené batohy mění délku pauzy hráče nebo jeho soupeře - nicméně, stejně jako u opasků, zatím není rozhoduté, jak půjdou získat.

  • Bandoliery, neboli pásy na náboje, fungují následujícím způsobem:


SPECIÁLNÍ MUNICE

  • Pokud má hráč zbraň typu Gun, Carabine nebo Rifle, může za pomoci Bandolieru změnit typ damage v soubojích s hráči.

  • Bandolieru je 5 druhů, každý umožňuje využívat právě jeden druh nábojů - laser, projectile, toxic, electric nebo explosive

  • Pokud má hráč během souboje s jiným hráčem např. Ammo Bandolier, a má koupený alespoň jeden Projectile náboj, tak se jeho typ damage změní na Projectile (funguje to zde podobně jako u skillu Metamorphosis - typ damage se změní až ve chvíli, kdy se počítá extrém, takže perky pořád fungují na ten "starý" typ damage, a vlevo v infu o lovci stále uvidí typ damage beze zmeěy). Po souboji, ať dopadne jakkoliv, hráč přijde o 1 náboj daného typu.

  • Pokud hráč nemá koupené náboje pro daný Bandolier, nebo má koupené jiné, tak se typ damage nemění.

  • Nákup se provádí na nové stránce, přístupné na černém trhu: link

  • Stav nábojů je vidět v inventáři při najetí kurzorem na nasazený Bandolier, nebo přímo na stránce s nákupem / prodejem nábojů.


NOVÉ ZBRANĚ, HELMY, BRNĚNÍ, BOTY

  • Opět obrázek: link

  • Kvůli novým zbraním typu blade byly změněny i některé stávající zbraně - především gun, carabine, rifle již nebudou mít typ damage cold, některé současné blade zbraně můžou mít také jiný typ damage (typicky electric nebo poison)



NOVÉ A ZMĚNĚNÉ KOMPLETY

  • Opět obrázek: link

  • Padawan a Acolyte set na levelu 26 a výše budou damage snižovat, nezastaví se na 0



MENU ÚKOLY

  • Přibylo nové menu s úkoly mezi Moje gilda a Ostatní: link

  • Jsou tam přesunuty Trofeje z creepu (když má gilda postavenou budovu na trofeje za creep) a Bacta nádrže z menu Gildy.

  • První položka je Seznam úkolů - tam jsou souhrnné informace o všech úkolech a přibudou tam i informace o stavu povolání hráče. Podoba ještě není finální, plánuju nějaké úpravy, aby bylo líp vidět, které úkoly už jsou splněné a které ještě ne - dát to jinou barvou nebo tak něco. Pokud vás nějaké smysluplné úpravy napadnou, tak se ozvěte.



NOVÉ A ZMĚNĚNÉ GILDOVNÍ BUDOVY

  • Přibylo 7 nových budov, Landing platform se osamostatnila jako nová základní budova. Celkem je 5 budov a každá má 2 různá vylepšení. link

  • Vylepšení na sobě nezávisí, lze je stavět v libovolném pořadí, pokud je postavena základní budova.

  • Cena budov se snížila opět na 20 000 + 20 000 za každou postavenou budovu - celková cena paláce i tak bude 2 400 000

  • Základní budovy, včetně Landing Platform, jsou nezměněné a dělají to co doposud.

  • Co se týče vylepšení, tak drobná změna je akorát u budov Hunting Trophies - lovení všech druhů creepu se teď jmenuje úkol Gildovní trofeje, aby šlo zobrazit v seznamu úkolů, a seznam ulovených trofejí je přesunut do seznamu úkolů - a u Intelligence Center - zabíjení 1 / 2 / 3 HO na bonus +5 / 8 / 10% do statů se nyní jmenuje úkol Výslech zajatců, opět je přítomný v seznamu úkolů a není již vidět v Infu o gildě. Ani jedno nemá vliv na funkcionalitu budov, jen se to popřesouvalo.



Processing Block

  • Vylepšení Trophy Chamber. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Lov odměn. Pokud hráč během týdne porazí 3 Hledané osoby, dostane +10 tahů a přidá gildě +30 zkušeností. Úkol se obnovuje každou neděli o půlnoci.

  • Poznámka - nijak se to nevylučuje s budovou Intelligence Center, hráč může tedy zárověň plnit oba úkoly - porážet HO kvůli bonusu 5 / 8 / 10% do statů a zároveň se mu budou HO počítat i do tohoto úkolu. Odměnu hráč získá ve chvíli, kdy porazí 3. Hledanou Osobu.



Duelling Arena

  • Vylepšení Training Chamber. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Přátelský zápas. Jednou denně může hráč vyzvat na duel jiného hráče z gildy, nebo přijmout výzvu od spoluhráče. Následně mezi nimi proběhne souboj podobně jako při normálním souboji hráčů, ale bez omezení levelů, bojovníci nedostanou pauzu, zkušenosti, kredity ani karmu. Vítěz dostane 4 body respektu a poražený 2 body respektu, při remíze pak oba 3 body respektu, oba bojovníci navíc vždy dostanou +3 do základního hitpoints a damage.

  • Napadení se provádí přes vlastní stránku v menu Úkoly: link

  • Poznámka - pokud to není napsané dost jasně, znamená to, že jeden hráč může buď jednou denně někoho napadnout, nebo být napaden, ale ne obojí. Takže není možné, aby leader dostal během dne přes ústa od každého člena gildy . Duel lze vykonávat kdykoliv, i během pauzy, a hráčům při něm nemizí jednorázové věci (např. granáty). Výsledek se ukládá do událostí, aby i napadený hráč viděl, jak dopadl.



Interrogation Chamber

  • Vylepšení Entrance Hall. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Nekalá konkurence. Pokud hráči gildy zvítězí v útoku během jednoho dne nad alespoň jedním lovcem z každé jiné gildy, dostane gilda +100 zkušeností. Úkol se obnovuje každou půlnoc.

  • Status úkolu má vlastní stránku v menu Úkoly, stránka je prakticky stejná jako pro úkol Jeden proti všem : link

  • Poznámka - hodí se to k budově na konflikty víc, než Landing Platform. A snad je to napsané dost jasně - výhry v obraně se nepočítají. Gilda dostane odměnu za splnění úkolu hned ve chvíli, kdy někdo porazí hráče z posledni zbývající gildy.



Holding Cells

  • Vylepšení Entrance Hall. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Jeden proti všem. Pokud hráč zvítězí v útoku během jednoho týdne nad alespoň jedním lovcem z každé jiné gildy, dostane +5 respektu a gilda +100 zkušeností. Úkol se obnovuje každou neděli o půlnoci.

  • Status úkolu vlastní stránku v menu Úkoly : link

  • Poznámka - opět - výhry v obraně se nepočítají. Hráč dostane odměnu za splnění úkolu hned ve chvíli, kdy porazí hráče z posledni zbývající gildy.



Guild Vaults

  • Vylepšení Observatory. Pokud hráč prodá zelený nebo fialový předmět, uloží se do gildovního skladiště. Ostatní hráči gildy si ho pak mohou zakoupit za pětinásobek základní ceny.

  • Stránka s předměty je přístupná z menu Gilda a vypadá následovně: link

  • Poznámka - pětinásobek je pětinásobek, a nelze to nijak slevnit. Takže zelené věci s cenou 3000 bude možné zakoupit za 15000, s cenou 5000 za 25000. Kredity za nákup se nepřičítají gildě, aby tak nešlo sponzorovat. Všechny si nechá gildovní zásobovač.



Flight Suit Dresser

  • Vylepšení Landing Platform. Umožňuje hráčům zakoupit druhou sadu helmy a brnění do Infa o doku, které se budou používat - pouze při vesmírných soubojích - místo helmy a brnění, které ma na sobě postava v inventáři.

  • Komplet pro vesmír se vypisuje v doku a vypadá následovně: link

  • Poznámka - po postavení této budovy budou mít helmy a brnění, které lze koupit do doku, na černém trhu u jména ikonku vesmírné lodě. Nepřekvapivě se jedná o věci, které tvoří vesmírné komplety - v helpu mají nyní vlastní kategorii. Tyto předměty půjde do doku přesunout i z batohu postavy, nebo je za věc v doku prohodit. Věc v doku lze pouze prodat. Pokud má hráč nějaké brnění nebo helmu v doku, tak při vesmírném souboji se počítá s nimi místo s předměty v inventáři - nelze tedy mít bonus ze 2 setů.



Spice Routes

  • Vylepšení Landing Platform. Umožňuje hráčům vykonávat úkol Krádež koření. Každý hráč se může jedenkrát denně pokusit napadnout ve vesmíru konvoj, přepravující zásilku cenného koření na planetu. Pokud hráč zvítězí, dostane +3 tahy, +3 respektu a kredity, navíc gilda získá +30 zkušeností a 100 * level hráče kreditů. U každé planety lze provést pouze 1 napadení denně.

  • Stránka pro nabrání úkolu se podobá Bacta nádržím, souboj ve vesmíru je podobný tomu při transportu: link a link

  • Poznámka - Je to velmi podobné Bacta questu, hráč si vybere v seznamu planet, kde bude úkol plnit (tip - může to být ta samá planeta, kde bude procházet Bactu), zadá oblet planety - a pokud má aktivní úkol Krádež koření, tak místo souboje s hráčem nebo čekání na orbitě planety proběhne souboj ve vesmíru s npc. Npc je tím silnější, čím má hráč vyšší level - neurčuje se to už tak jako teď při transportu náhodně - a typ/obrázek lodi nemusí tedy odpovídat síle npc (čili je možné na vysokém levelu potkat Tie Fighter se 400 hp). Npc navíc má buď hodně evasion a málo hp, nebo hodně hp a málo evasion. Pokud hráč prohraje, ztratí 1 kolo za oblet a dostane pauzu 6 hod ve vesmíru, pokud remizuje tak ztratí opět 1 kolo a dostane 3 hod pauzu, pokud vyhraje, tak naopak 3 kola získá, nemá žádnou pauzu. Kreditů za úkol je cca dvojnásobek toho, co hráč může dostat při Bacta questu (odměna roste s levelem hráče). Informace o souboji se neukládají do událostí, stejně jako se neukládá souboj s Bacta hlídačem.



PŘEPSANÝ HODINOVÝ SKRIPT

  • Hodinový skript byl přepsán na objekty, v rámci toho byly provedeny následující úpravy:

  • Při přepadení transportu při přeletu pilota se nyní nepřítel generuje v závislosti na levelu hráče, takže na nízkých levelech hráč potká jen slabé soupeře, na vysokých naopak jen silné. Je to v principu to samé jako je popsané u Spice Routes - bude mít buď hodně hp a málo evasion nebo obráceně, a obrázek lodi nepřítele se nemusí shodovat se staty - můžete tak potkat Mining Ship s 50% evasion nebo Tie Fighter s 400 hp.

  • Generování HO je upravené tak, že staty se generují pořád stejně (aneb při zabití HO si daná HO zapamatuje level a staty hráče, co ji porazil, a při generování nové HO pro daný level se zprůměrují staty všech HO daného levelu - HO tedy stále takto přebírají staty hráčů a jsou tím silnější, čím silnější jsou hráči)

  • Skilly pro HO (a Bacta hlídače) se nyní generují tak, že místo jednoho silného skillu mají nyní 1-2 slabší skilly. Síla skillů je nyní určená stupněm skillů (takže HO může mít maximálně např. Despair na stupni 3 se silou 12%, místo současných 30%). HO na levelu 5-9 mají jeden skill na stupni 1, 10-14 2 skilly na stupni 1, 15-19 1 skill na stupni 2 a 1 na stupni 1, a tak to jde dál, až na lvlu 30+ mají 2 skilly na stupni 3.

  • Kromě standardních 50 HO se nyní generuje ještě 8 dalších, které jsou každá na jedné startovní planetě a jsou pokaždé na levelu 5-9 - takže i v pozdější fázi hry tam noví hráči můžou HO pro svůj level pokaždé nalézt.



ZMĚNĚNÉ LEVELOVÁNÍ POSTAVY

  • Navazuje na to, co už se párkrát probíralo v různých podobách na fóru i jinde.

  • Hráči budou dostávat na výběr nový skill/perk jen do levelu 30 včetně - po 30. levelu už další nedostanou, pouze se jim zvýší staty. Za levely dostanou tedy celkem 15 výběrů skillu nebo perku

  • Hráči po 30. levelu na sebe můžou útočit bez omezení (takže klidně může bojovat lvl 31 a 38)

  • Nicméně kvůli balancu se karma, skilly Roar a Slayer, perk Precise Aim a ZX Miniature Flame Thrower stále počítají, jako by byl rozdíl levelů maximálně 3 (nebo se Suiciderem 5)

  • Jako kompenzaci za menší počet výběru perků / skillů a pro zvýšení RPG složky hry je nyní 14 perků označených jako speciální, nelze je vybrat při levelování, ale hráč je dostane automaticky, pokud splní určité podmínky - viz další sekce




SPECIÁLNÍ PERKY

  • Tyto perky se nové nedají nabrat při level-upu, ale hráč je může získat jiným způsobem.

  • Perk 6th Sense - automaticky se ho naučí každý hráč po výběru titulové větve Way of the dark (light) side. Vzhledem k tomu, že dává bonusy právě jen proti těmto dvěma titulovým větvím, to ostatní nemusí moc mrzet.

  • Perk Action Guy - pokud hráč splní 10 / 40 / 100 úkolů, dostane tento perk na stupni 1 / 2 / 3. Počítají se pouze úkoly, které hráč plní sám - např. Trofeje z creepu, Výslech zajatců nebo Nekalá konkurence se tedy nepočítají

  • Perk Bodybuilder - pokud hráč vytrénuje alespoň 100 tahů do hp nebo do dmg, dostane perk na stupni 1, pokud vytrénuje 100 tahů do obou, dostane stupeň 2. Ano, znamená to, že prvních 100 tahů bude každý trénovat bez perku (ale protože to bude každý, tak nikdo nemá výhodu ani nevýhodu). A ano, znamená to, že čistě jednostatové taktiky buď musí obětovat 100 tahů na trénink zbytečného statu, nebo se smíří s tím, že budou mít perk jen na stupni 1. Vzhledem k tomu, jak jsou silné oproti oboustatovým, je to jen dobře.

  • 4 různé druhy armoru - light, medium, heavy a force, se levelují tak, že při souboji s hráčem dostane hráč v útoku +4 (v obraně +2) zkušenosti do toho typu brnění, které má na sobě (takže nezáleží na tom, jestli má třeba PSG nebo skill Cunning Wish - bere se to, co má na sobě oblečené. Kromě Jedie, který má holt jen Force armor.). První stupeň perku hráč dostane po získání 100 zkušeností, druhý stupeň po získání 250 zkušeností

  • Light armor - perk Kevlar Liner

  • Medium armor - perk Combat Trainig

  • Heavy armor - perk Natural Exoskelet

  • Force armor - perk Guardian Of Peace

  • 7 různých typů zbraní - blade, cannon, carabine, grenade, gun, lightsaber a rifle, se levelují tak, že při souboji s hráčem dostane hráč v útoku +2 (v obraně +1) zkušenosti do toho typu zbraně, které má v rukách - pokud má dvě zbraně stejného typu nebo jednu obouruční, tak dostane dvojnásobek (+4 nebo +2). První stupeň perku hráč dostane po získání 60 zkušeností, druhý stupeň po získání 150 zkušeností - je to méně, než je potřeba na armor, aby bylo možné mít 2 typy zbraní, případně aby wrestler mohl relativně rychle získat bonus, pokud se rozhodne používat zbraň. Aby každý typ zbraně mohl mít svůj vlastní perk, byly 3 stávající perky změněny tak, že přidávají bonus jen jednomu typu zbraně, a 4 další perky byly změněny tak, aby každý dával bonus jednomu zbývajícímu typu zbraně.

  • Blade - Bonus In Fight For A Short Distance (2) - Váš trénink chladnými zbraněmi vás učinil smrtelnějším v boji na blízko. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu blade, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Cannon - Firm Hand (2) - Díky vaší pevné ruce můžete s těžkými zbraněmi lépe střílet. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu cannon, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Carabine - Bonus Of Cadence (2) - Tento perk vám umožňuje stisknout spoušť o trochu rychleji a přitom zůstat stejně přesným jako dřív. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu carabine, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Grenade - Demolition Expert (2) - Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu grenade, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Gun - Swift Gunner (2) - Nemáte čas při útoku mířit, protože útočíte rychleji než obyčejní lidé. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu gun, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Lightsaber - Blademaster (2) - Váš trénink se světelnými meči zdokonalil vaše schopnosti v boji na blízko. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu lightsaber, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Rifle - Bonus In Fight For A Long Distance (2) - Váš trénink dalekonosnými zbraněmi vás učinil smrtelnějším v boji na dálku. Za každou úroveň tohoto perku získáte, pokud máte v rukou zbraň typu rifle, + 5% damage za každou zbraň tohoto typu (pokud máte v rukách pouze obouruční zbraň, je bonus dvojnásobný)

  • Přehled zkušeností je nyní přítomný v Infu o postavě



PŘEPSANÉ INFO O POSTAVĚ

  • Kvůli novým předmětům se už vše nevešlo na jednu stránku, takže je rozdělena na 2.

  • Aby se vše vešlo, je změněné kompletně rozložení stránky: link a link (Info o postavě pro nového hráče a pro postavu s maximálními možnými popisky)

  • Info o postavě tvoří 4 sloupce, bráno zprava to jsou:

  • Skilly (protože se prostě jinam nevešly) a pod nimi popis titulové větve a aktuálních bonusů

  • Obrázek titulové větve (nebo pro začínající hráče obrázek Boby Fetta, jehož silueta vám asi bude povědomá) a popis karmického titulu a bonusů, jaké aktuálně přidává

  • Statistiky postavy - některé jsou ty co doposud, jiné jsou nové, jako třeba kolik má hráč základní modifikátor zkušeností gildě, kolik má Bacta a trofejí z creepu. Dole jsou informace o aktuální délce pauz hráče.

  • Základní vlastnosti hráče - s tooltipem, pokud hráč najede na ikonku infa, zobrazí se mu, jaký má základ a kolik jsou bonusy (např 6 základní + 2). Pod nimi je seznam zkušeností hráče pro získávání bonusových perků - je zde vidět, kolik má hráč zkušeností a kolik jich ještě bude potřebovat. V tooltipu po najetí na ikonku infa se zobrazí, jaký bonusový perk hráč dostane.





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.