90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 19 Mar 2024 05:29


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Jezdecká zvířata
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Úkoly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



KARMA

Karma značí souhrn všech dobrých a špatných skutků, které jste za svůj život v galaxii vykonali. Hodnota karmy potom charakterizuje vaši duši a její stav. Zda se přikláníte k temné, nebo světlé straně Síly a vaše karma pak ovlivňuje vaše duševní vlastnosti.

V průběhu věků byl systém karmy přepracován tak, aby byl lépe hratelný i při menším počtu hráčů.

HODNOTA KARMY

  • Vaše karma stručně charakterizuje vaše chování ve hře

  • To, zda tíhnete ke světlé straně, temné straně nebo se snažíte zůstat neutrální, se určí podle vašich odpovědí na události, které vás potkají na levelu 2, 3, 4 a 5.

  • To, ke které straně karmy se na levelu 5 přikloníte, již nelze nijak změnit - vybírejte proto své odpovědi pečlivě

  • To, jakou stranu karmy kdo následuje, zjistíte např. v seznamu hráčů podle symbolu u karmy - ↑ značí kladnou karmu (světlou stranu), ↓ zápornou (temnou stranu) a ↕ neutrální stranu

  • Body karmy dostáváte podle útoků na hráče, výsledná karma, kterou získáte, je v závislosti na vaší karmě

  • Body karmy, získané během souboje, nezávisí na rozdílu levelů. Místo toho závisí na karmě soupeře (ne na bodech karmy soupeře).

  • Pokud hráč hraje Neutral path, dostane za souboj s hráčem s Light, Neutral i Dark karmou 4 body karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Pokud hráč hraje Light path, dostane za souboj s hráčem s Light karmou -8 bodů karmy, za souboj s hráčem s Neutral karmou 5 bodů karmy a za souboj s hráčem s Dark karmou 8 bodů karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Pokud hráč hraje Dark path, dostane za souboj s hráčem s Light karmou 8 bodů karmy, za souboj s hráčem s Neutral karmou 5 bodů karmy a za souboj s hráčem s Dark karmou -8 bodů karmy. Za hráče bez karmy žádné body nezíská.

  • Dark a Light karma má tedy potenciál růst rychleji, ale omezuje hráče ve výběru cílů mnohem více, než neutrální karma

  • Hráči stále mohou upravit počet získaných bodů karmy pomocí perků (např. Stream Of Karma, Bargain With Devil atd.) nebo kompletů (Acolyte a Padawan set)

  • Body karmy lze získat i procházením okolí (speciální lokace)

  • Pouze pokud je vaše karmická větev Light, tak si můžete na 5. levelu zvolit titulovou větev Way Of The Light Force

  • Pouze pokud je vaše karmická větev Dark, tak si můžete na 5. levelu zvolit titulovou větev Way Of The Dark Force



KARMICKÉ TITULY

  • Podle karmy a podle dalších okolností, chování, životního stylu vaší postavy a percích, získáváte karmické tituly, které NEjsou závislé čistě na hodnotě vaší karmy

  • Hodnota vaší karmy rozhoduje převážně o tom, jakého charakteru tyto tituly jsou, a jak moc silný je váš příklon k vaší straně karmy

  • Možnosti vašich karmických titulů významně ovlivňují nebo upravují také perky, výsledky soubojů, frekvence útoků, užívání drog, sázení a další vlivy

  • Karmické tituly mají svojí prioritu. To znamená, že pokud by jste měl splněné podmínky pro 2 nebo více karmických titulů, váš výsledný titul bude dán prioritou těchto titulů. Nejvyšší prioritu má titul Scourge Of The Universe, Gambler, dále pokračuje přes Mechanical Body a Gravideggera až k titulům rozděleným podle toho, k jaké straně karmy jste se přiklonil.

  • To znamená, že pro získání "lepšího" titulu je NUTNOU podmínkou nemít žádnou ze špatných vlastností, naopak pro získání titulu záporného je POSTAČUJÍCÍ podmínkou mít patřičné záporné vlastnosti.

  • Všechny 3 karmické větve dostávají bonusy postupně.

  • Jak vaše karma poroste, budou se přidávat další a další bonusy, nebo se budou zvyšovat ty stávající.

  • Zpočátku jsou bonusy větší a častější nez později - pokud má např. jeden hráč 100 Neutral karmy a druhý hráč 200 Neutral karmy, tak hráč s 200 karmy nemá 2x více bonusů než první hráč!

  • Všechny 3 karmické větve mají vždy stejný celkový bonus do damage + hitpoints, skillů, respektu a tahů při jakémkoliv čísle karmy. Pokud budou 3 hráči, každý bude mít 50 karmy a jinou karmickou větev, tak stále všichni budou mít stejný celkový bonus do damage a hitpoints (pro zajímavost to bude 17% - nicméně Light bude mít větší bonus do hitpoints, Dark do damage a Neutral bude vyrovnaný). To samé platí i u ostatních bonusů, které jsou společné pro všechny 3 větve.

  • Každá větev karmy má celkem 20 stupňů, kdy se vám buď přidají nové bonusy, nebo zvýší staré. Pro lepší přehled se po každých 5 stupních změní i karmický titul. Poslední 20. stupeň lze dosáhnout při 500 karmy





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.