90. VĚK běží od 18 Feb 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 19 Mar 2024 03:06


Brnění a jeho doplňky
Bugy a jejich hlášení
Cantina
Creep
Doplňky
Drogy
Gildy
Holozáznam
Jezdecká zvířata
Karma
Lodě a vše kolem nich
Novinky pro příští věk
Perky a skilly
Planety
Procházení okolí
Rasy a povolání
Registrace a tvorba postavy
Souboje
Speedery
Taktiky pro začátečníky
Tituly
Úkoly
Vlastnosti postavy
Vybavení
Vysvětlivky
Zbraně
Batohy
Boty
Brnění
Creep
Drogy
Gildy
Helmy
Jezdecká zvířata
Karma
Krystaly
Komplety
Komplety (vesmír)
Lodě
Motory
Opasky
Pancíře
Perky
Rasy
Speedery
Skilly
Systémy
Tituly
Upgrade helem a bot
Vybavení
Vybavení (lodě)
Vybavení (speciální)
Zbraně
Zbraně (lodě)



TITULY

Každý lovec, jakož i jinak zaměřený bojovník, má svůj specifický způsob boje a existence. Každý bojový styl se zaměřuje na jiné přednosti a tím pádem má každý svou slabší a silnější stránku v dané specifikaci. Pokroky v tomto způsobu boje, potažmo života zde charakterizují tituly, které bojovníci získávají se stoupající reputací.

K TITULŮM VŠEOBECNĚ

  • Se stoupajícím levelem a Respektem získává postava různé tituly

  • Jako základní titul který se vám změní až s přestupem na pátý level je titul Citizen. Tento titul je základní a tudíž nedává žádné výhody.

  • Od pátého levelu si vyberete jednu z osmi titulových větví, každá větev je zaměřena na jinou hlavní bojovou vlastnost a určuje různé bonusy. Na výběr jsou větve Warfare, Hunting, Protecting, Saboting, Sniping, Fighting, Way of the light side a Way of the dark side, jejich výhody a zaměření si můžete prohlédnout při výběru titulu, který se vám po přechodu na pátý level otevře automaticky

  • Každá větev má čtyři stupně

  • První titul určuje speciální vlastnosti, druhý bonus do hitpoints, damage a kritického zásahu, třetí bonusový skill a bonus k základním vlastnostem postavy a čtvrtý umožňuje další speciální vlastnost

  • Při přechodu na další stupeň se bonusy přidávají a bonusy z předchozího stupně zůstávají

  • Postup na jednotlivé stupně zaručují body Respektu, které dostáváte za působení v Gildě

  • Pro přestup na další stupeň titulu je zapotřebí: 1->2 100 bodů respektu, 2->3 250 bodů respektu a 3->4 500 bodů respektu

  • Tyto hodnoty se poměrně snižují v závislosti na hodnotě vaší INTELLIGENCE. Čím větší, tím méně je třeba bodů respektu pro postup na další stupeň


  • Příklad:
    Vstoupil jste do gildy a překročil pátý level. Máte možnost vybrat si jednu z titulových větví. Zaměřil jste se na obranu, a proto jste si vybral větev Protecting a dostal jste titul Defender. To vám umožňuje nosit i těžká brnění a tak získáváte značnou výhodu nad protivníky. Vaše hodnota INTELLIGENCE je 6, a proto pro postup na další stupeň titulu potřebujete jen 71 bodů respektu. Až je dosáhnete, postoupíte na další titulový stupeň, tedy Guardian a získáte tak k předchozí výhodě další v podobě 10% do Damage a 20% do Hitpoints.



RESPEKT

  • Váš postup v titulové větvi je dán respektem vaší gildy vůči vaší osobě, což je zde definováno v bodech

  • Body respektu získáváte za následující:
  • 2 body za napadení hráče, 1 navíc máte-li Ubese Set

  • 1 bod za vítězství v souboji s hráčem, 1 navíc máte-li Hunting Trophy

  • 1 bod za kritický zásah v souboji s hráčem

  • 1 bod za napadení hráče, pokud je vaše Charisma od začátku věku 7 a vyšší

  • 1 bod za napadení hráče, pokud je váš karmický titul Champion

  • 1 bod za užití povolání (+2 body při přepadení transportu)

  • 2 body za účast ve vesmírném souboji (více viz sekce "Lodě a vše kolem nich")

  • 1 bod za remízu ve vesmírném souboji

  • 2 body za vítězství ve vesmírném souboji

  • Aktuální hodnotu vašeho respektu lomenou hodnotu potřebnou pro dosažení dalšího titulu vidíte v levém informačním sloupečku hned pod karmou

  • Pokud gildu opustíte, ztrácíte veškerý respekt a všechny do teď získané tituly a po opětovném vstupu do gildy musíte začít od znovu (i pokud vstoupíte do stejné kterou jste opustil)


  • Příklad:
    Napadl jste hráče a souboj jste vyhrál, protože jste dal kritický zásah. Dostanete tedy dva body za napadení hráče, jeden bod za vítězství a ještě jeden za kritický zásah, celkem tedy 4 body respektu za takovýto souboj
    Nechal jste se najmout jako Bodyguard a jste napaden hráčem místo vašeho klienta, souboj skončí remízou kdy jste oba zraněni, protože jste dal kritický zásah a přitom byl soupeř silnější v útoku, dostanete tedy jeden bod respektu za kritický zásah a jeden za vykonané povolání, celkem dva body respektu



PRIVILEGIA TITULŮ

  • Pokud vám to neumožňuje titulová větev, má každá postava tato základní omezení

  • Nelze mít šanci na kritický zásah větší než 15%

  • Nelze nosit brnění s váhou 6 a více

  • Nelze používat dvě zbraně zároveň, pokud jedna váží 4 nebo 5 kilogramů (tzv. obouruční zbraň)

  • Nelze sbírat trofeje z hráčů

  • Nelze vylepšovat lightsaber krystalem

  • Každé z těchto omezení může odstranit jedna z titulových větví

  • Saboting - při útoku odstraní omezení na kritický zásah. Za výhru při útoku získáváte +30% zkušeností a obraně +15% zkušností v případě, že vám padl Kritický zásah

  • Protecting - odstraní omezení váhy nošeného brnění

  • Sniping - můžete nosit 2 zbraně i přesto, že jedna váží 4 a více kg (můžete tedy nosit k obouruční zbrani i jednoruční zbraň - nelze však nosit dvě obouruční zbraně!

  • Hunting - můžete sbírat trofeje a měnit je za credity, experience a respekt

  • Ostatní titulové větve neubírají omezení, ale mají jiné bonusy

  • Warfare - terén planety je redukován na 1 (počasí má však stále vliv)

  • Fighting - získáváte zvláštní bonus do tréninku a každý sudý level získáte 1% do left a right fist. Za výhru při útoku získáváte +10% zkušeností a za výhru v obraně +5% zkušeností za každou pěst

  • Way of the light side - Váš typ armoru se změní na Force. Můžete vybírat Force skilly a perky. Záporná karma nepřidává bonusy. Pokud máte v rukou jinou zbraň než Lightsaber, dostanete postih -25% k základnímu damage a hitpoints za každý stupeň titulové větve. Nedostáváte bonus za Sith, Sith Master a Darth Vader set. Můžete vylepšit Lightsaber pomocí krystalů.

  • Way of the dark side - Váš typ damage se změní na Force. Můžete vybírat Force skilly a perky. Kladná karma nepřidává bonusy. Pokud máte v rukou jinou zbraň než Lightsaber, dostanete postih -25% k základnímu damage a hitpoints za každý stupeň titulové větve. Nedostáváte bonus za Jedi, Jedi Elder a Jedi Master set. Můžete vylepšit Lightsaber pomocí krystalů.



BONUSOVÝ SKILL

  • Na 3. stupni titulové větve dostane hráč na výběr jeden bonusový skill podle své titulové větve.

  • Každá větev má na výběr 4 skilly - jeden z nich je vždy Feedback, další 3 se liší podle titulu. Jedná se vždy o permanentní skilly (ty, co nepadají na šanci)

  • Při výběru si hráč nemůže zvolit skill, který si již vybral (např. pokud hráč hraje titul Saboting a během levelování si vybral skill Fortune, tak si jej nemůže vybrat znovu jako bonusový skill - ani se mu nenabídne)

  • Při výběru hráč nemusí splňovat požadavky skillu na level ani na minimální AG. Nicméně aby skill fungoval v soubojích, je stále potřeba mít na něj dostatečnou AG (např. si hráč může dokoupit vybavení, které mu AG zvýší, a tím skill zprovozní). Aktuální hodnota hráčovy AG je uvedena přímo na stránce s výběrem skillu, aby si ji nemusel nikdo pamatovat.

  • Aby bonusový skill fungoval, hráč musí mít 3. stupeň titulové větve - pokud by klesl zpět na druhý (např. snížením respektu nebo IN), skill se zneaktivní.

  • Bonusový skill se nedá změnit (upozornění pro ty, co hrajou z hospody...)

  • Bonusový skill za titul se počítá jako 4. skill hráče - lze si tedy během levelování postavy stále vybrat 3 různé skilly jako doposud. V infu o postavě a výpisu souboje tak přibylo místo pro zobrazení 4. skillu.

  • Bonusový skill za titul má stupeň 1 a nelze jej již dále zvýšit během levelování. Nicméně jej lze stejně jako ostatní skilly zlepšit vybavením, upgrady a naopak zrušit např. pomocí perku Doombringer

  • Poznámka - perk Doombringer zruší soupeřův i vlastní bonusový skill z titulové větve.

TROFEJE

  • Hráč s titulovou větví Hunting může sbírat trofeje ( za každou výhru při útoku na hráče s nenulovou úspěšností získá trofej)

  • Trofej hráče získáte při každé výhře nad daným hráčem (trofeje však hráč nezískává z výhry z vesmírného souboje)

  • Seznam trofejí najdete v záložce POSTAVA - Trofeje

  • Každá trofej lze vyměnit za credity, zkušenosti či respekt

  • Množství creditů z trofeje je [ úspěšnost * aktuální level * (0.75 + (CHARISMA * 0.05)) / 3 ]

  • Množství zkušeností z trofeje je [ úspěšnost * aktuální level * (0.75 + INTELLIGENCE * 0.05) / 2 ]

  • Množství respektu z trofeje je [ úspěšnost / 50 ] zaokrouhleno na 1 desetinné čislo

  • V jeden moment je možné prodat libovolný počet trofejí za jednu z možností, bonusy se poté sčítají

  • Množství respektu z trofeje bude (v součtu) nejvyšší možné menší celé čislo


  • Příklad:
    Máte 3 trofeje s úspěšností 60%, 45% a 55%. Budete tedy moci prodat trofeje buď jednotlivě za 1 (1.2), 0 (0.9), 1 (1.1) respektu, nebo dohromady za 3 (3.2) bodů respektu. Čísla v závorkách vyjadřují přepočtenou hodnotu pro respekt.





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.